5 روش بسته بندی شیرینی خانگی

تورنگ / 14 مهر 1399

5 روش بسته بندی شیرینی خانگی

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

جعبه کاغذی

شما از هر جعبه کاغذی می‌توانید برای بسته بندی شیرینی و بسته بندی کوکی در خانه استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک جعبه ی قنادی چند بار استفاده کنید و شیرینی های خانگی را در آن نگه‌داری کنید. فقط باید یک کش پلاستیکی دور آن‌ها ببندید تا کاملاً کیپ شوند و هیچ‌گونه هوا و رطوبتی واردشان نشود. حتی می‌توانید با انواع کاغذ خودتان جعبه های کاغذی درست کنید. شما می‌توانید یک جعبه شیرینی معمولی را باکمی طراحی خلاقانه در خانه زیبا کنید و به عزیزانتان هدیه بدهید. چه کسی یک جعبه شیرینی خانگی خوشمزه و باسلیقه را دوست ندارد؟

مشاهده و خرید کاغذ بسته بندی

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

مشاهده و خرید جعبه بالشتی 

پاکت کرافت

یکی از بهترین روش‌های بسته بندی شیرینی خانگی و بسته بندی کوکی خانگی پاکت کرافت است. پاکت کرافت یک زیپ کیپ دارد که کاملاً از شیرینی ها محافظت می‌کند و باز و بسته کردنش بسیار راحت است. پاکت کرافت پنجره دار هم انتخاب خوبی برای بسته بندی شیرینی خانگی و بسته بندی کوکی خانگی است چون می‌توانید این پاکت ها را روی قفسه‌ها یا اپن بزارید تا شیرینی های خانگی خوشمزه دور از چشم نباشند و همه از زیبایی‌شان لذت ببرند. پاکت های کرافت در رنگ‌های مختلف وجود دارند. شما می‌توانید پاکت کرافت ساده یا همان پاکت کرافت قهوه ای را خریداری کنید و خودتان به‌دلخواه تزئینش کنید.

مشاهده و خرید پاکت کرافت

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

جعبه فلزی

درست است که جعبه فلزی بیسکوییت و شیرینی همیشه جای نخ و سوزن مادربزرگ‌ها بوده است اما شما می‌توانید از این جعبه های فلزی برای نگه‌داری شیرینی های خانگی هم استفاده کنید. خریداری یک جعبه ی فلزی با طراحی دلخواهتان فقط به‌منظور نگه‌داری از شیرینی و کیک خانگی هم فکر بدی نیست چون این بسته بندی ها بسیار محکم هستند و خوب کیپ می‌شوند و بی‌دلیل نیست که بسیاری از تولیدی‌های بیسکوییت و شیرینی در سراسر دنیا (مخصوصاً برندهای لوکس‌تر) از جعبه های فلزی استفاده می‌کنند.

مشاهده و خرید لوازم قنادی و شیرینی پزی

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

کیسه پلاستیکی

می‌توانید بیسکوییت‌ها و شیرینی ها را در یک نایلون فریزر بریزید و سرش را گره بزنید اما همیشه یک طوری همه چی رطوبت می‌گیرد و تردی و طعمش را از دست می‌دهد. با استفاده از کیسه پلاستیکی زیپ‌دار برای بسته بندی شیرینی خانگی و بسته بندی کوکی خانگی دیگر هیچ‌وقت این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمان تمام شدن شیرینی ها همه چی سالم می‌ماند. یک روش خانگی دیگر برای بسته بندی این است که هر شیرینی را به‌صورت جدا سلفون بکشید تا با باز کردن بسته بندی یک شیرینی بقیه شیرینی ها هوا نگیرند.

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

کیسه متقال

اگر قرار است برای دوستان و نزدیکانتان شیرینی بفرستید می‌توانید کیسه های کوچک متقال بدوزید و آن‌ها را پر از شیرینی یا شکلات کنید و در انتها آن را با یک روبان ببندید. بسیاری از کسب‌وکار های شیرینی خانگی خارجی نزدیک تعطیلات کریسمس با این روش شیرینی ها را بسته بندی می‌کنند. حتی می‌توانید شیرینی و کوکی بسته بندی شده را در ساک متقال قرار دهید و به دیگران هدیه کنید.

مشاهده و خرید ساک متقال

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

شیشه مرباخوری

اگر هیچ‌کدام از موارد بالا را در خانه نداشتید همیشه می‌توانید از یک شیشه مربا خوری برای بسته بندی شیرینی استفاده کنید. خانم‌های خانه‌دار هیچ‌وقت این شیشه ها را دور نمی‌اندازند و همیشه انواع مواد غذایی را با آن‌ها بسته بندی می‌کنند که شیرینی و شکلات هم می‌توانند جزئی از آن‌ها باشند.

جعبه شیرینی، بسته بندی شیرینی

همچنین با استفاده از کپسول کیک می توانید انواع کیک و کوکی را بسته بندی و تزئین کنید.

خرید جعبه کارتنی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله