ایده های جدید بسته بندی نمک

زینب علیجانی / 16 اردیبهشت 1401

طراحی بسته بندی نمک

نمک پرمصرف ترین ادویه در دنیا است و برای حفظ سلامتی همه انسان ها ماده ای ضروری محسوب میشوند. مانند هر ماده غذایی دیگر نمک هم کیفیت های متفاوتی دارد و هرشخصی بسته به نوع رژیم غذایی و ارجحیت هایی که دارد نمک متفاوتی را انتخاب می‌کند. نمک صنعتی، نمک هیمالیا، نمک دریا و نمک صورتی از انتخاب های موجود در بازار هستند. بعضی افراد هم به علت باورهای دینی نمک خاصی به نام کوشر مصرف می‌کنند.

از آنجایی که نمک یک ماده اساسی است که برند های مختلفی از آن وجود دارد، جلب توجه مشتری کار سختی است. زیرا در این موارد مصرف کننده ها معمولا چیزی که همیشه آن را انتخاب می‌کردند را خریداری می‌کنند مگر اینکه محصول تازه ای نظر آنها را جلب کند. رسیدن به این هدف تنها با یک بسته بندی با طراحی جذاب ممکن است. در ادامه تعدادی از جدیدترین بسته بندی های نمک که موفق عمل کرده اند را معرفی می‌کنیم تا از آن ها ایده بگیرید.

بسته بندی نمک دریا

پاکت کرافت نمک

اکت کرافت بسته بندی نمک

پاکت و کاغذ کرافت یکی از محبوبترین بسته بندی های چند سال اخیر است زیرا کاغذ کرافت مقاومت زیادی دارد، با کیفیت است و قیمت ارزانی دارد. همچنین حس نوستالژی که این کاغذ دارد دلیلی است که بسیاری از مصرف کننده ها به آن علاقه نشان می‌دهند. این بسته بندی توجه دوست داران محیط زیست را هم جلب کرده است و جایگزین نایلون و پلاستیک در بسته بندی بسیاری از محصولات حتی نمک شده است.

شیشه نمک

نمک شیشه ای

بسته بندی شیشه ای چیزی است که به غیر از بطری های نوشیدنی زیاد استفاده نمی شود و به همین دلیل می‌توان ویژگی مثبتی باشد که توجه مصرف کننده را جلب می کند. مخصوصا اگر کریستال های نمکی که تولید می‌کند  برگ و زیبا هستند یا رنگ های متفاوتی دارند بسته بندی شیشه ای روش خوبی برای نشان دادن شکل و کیفیت محصول به مشتری است.

کیسه بسته بندی نمک

کیسه بسته بندی نمک

این یکی دیگر از بسته بدی های جدید است که می‌توانید کارهای خلاقانه زیادی با آن انجام دهید. کیسه بسته بندی نمک در مدل های مختلفی وجود دارد. کیسه کنفی قدیمی ترین بسته بندی نمک است که تا به امروز هم از آن استفاده می‌شود. کیسه متقال و انواع دیگر کیسه های پارچه ای از انتخاب های محبوب برای بسته بندی نمک هستند زیرا قابلیت چاپ و قیمت مناسبی دارند و در دسترس هستند.

بسته بندی نایلونی

بسته بندی نایلونی نمک

بسته بندی نایلونی و پلاستیکی همچنان محبوب ترین انتخاب برای هر نوع ماده غذایی است. بسته بندی نایلونی قابلیت تولید، چاپ و بسته بندی در تعداد بالا را به شرکت ها می‌دهد و همچنین تاثیر زیادی در افزایش طول عمر مواد غذایی دارد زیرا کیسه نایلونی کاملا در برابر رطوبت، نور خورشید، اکسیژن، گرد و خاک و دیگر عوامل بیرونی مقام است.

بسته بندی نمک صادراتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله