ایده های کاربردی بسته بندی شکلات خانگی

زینب علیجانی / 8 اردیبهشت 1401

یکی از مزیت های رقابتی که باعث می‌شود مردم به‌جای خرید شکلات از قنادی یا سوپرمارکت شکلات خانگی بخرند، با سلیقه و زیبا بودن آن است. البته که طعم و کیفیت شکلات خانگی هم روی نظر مشتری تاثیر زیادی دارد اما برای اینکه بتوانید آن‌ها را ترغیب کنید تا شکلاتی که در منزل درست کردید را امتحان کنند باید روی تزئین شکلات و بسته بندی وقت بزارید. در یک مقاله دیگر کاملا توضیح دادیم که چگونه شکلات را بسته بندی کنید تا بدون آب شدن و از دست‌دادن فرم به دست مشتری برسد. حالا در این مقاله می‌خواهیم ایده های بسته بندی راه معرفی کنیم تا بتوانید تجربه خوبی برای مشتری هایتان بسازید.

منگوله

یک روش ارزان و ساده برای بسته بندی شکلات خانگی استفاده از منگوله است. شما می‌توانید خودتان با استفاده از کاموا منگوله های رنگی بسازید و آن را دور جعبه شکلات بپیچید تا جلوه‌ای شاد به محصول بدهید.

بسته بندی شکلات خانگی با منگوله و کاموا

نخ کنفی

استفاده از نخ کنفی برای بسته بندی شکلات خانگی جلوه دست ساز تر و طبیعی تری به آن می‌دهد. مخصوصا اگر محصولات رژیمی مثل شکلات بار یا گرانولا بار می‌فروشید یا در حیطه محصولات وگان یا ارگانیک فعالیت می‌کنید استفاده از نخ کنفی بهترین انتخاب برای شما است.

ایده بسته بندی شکلات خانگی با نخ کنفی

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی

روبان

یکی دیگر از لوازم در دسترس و ارزان که با استفاده از آن می‌توانید نایلون بسته بندی شکلات یا جعبه بسته بندی شکلات را تزئین کنید، روبان است. معمولا در قنادی ها برای بسته بندی شکلات کادویی از روبان استفاده می‌شود. چرا شما این روش را امتحان نمی‌کنید؟

ایده بسته بندی شکلات با روبان

کاغذ کرافت

کاغذ قهوه ای کرافت بهترین انتخاب برای بسته بندی شکلت بار و شکلات تخته ای خانگی است. شما می‌توانید این کاغذ را بر اساس سایز های مختلف شکلات هایی که درست می‌کنید ببرید و حتی رویشان برای مشتری هایتان پیام بنویسید. شرکت تورنگ چاپ کاغذ کرافت چاپ شده برای کارهای بسته بندی این چنینی تولید می‌کند که شما می‌توانید از کاغذ کرافت طرح دار برای بسته بندی شکلات خانگی استفاده کنید.

ایده بسته بندی شکلات با کاغذ کرافت

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ کرافت طرح دار و ساده مخصوص بسته بندی شکلات

کاغذ مومی یا پوستی

این کاغذها بسیار نرم هستند و گزینه خوبی برای پر کردن جعبه شکلات یا پیچیدن شکلات به‌صورت تکی هستند. همچنین کاغذ های پوستی و مومی ضد آب هستند و از محصولات شما محافظت خواهند کرد. شرکت تورنگ چاپ کاغذ مومی و پوستی طرح دار را هم تولید می‌کند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها کیک، شیرینی و شکلات خانگی را به زیبایی تزئین کنید.

ایده بسته بندی جعبه شکلات با کاغذ مومی

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ پوستی طرح دار و ساده مخصوص بسته بندی شکلات

امیدواریم این ایده ها برایتان مفید بوده باشد و از این محصولات در بسته بندی شکلات خانگی استفاده کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله