بهترین بسته بندی زیورآلات و بدلیجات

تورنگ / 19 مرداد 1401

بسته بندی زیورآلات و بدلیجات بسیار مهم است زیرا باید نماینده کالای زیبا و گران‌قیمت داخل بسته بندی باشد و احساس ظرافت و لوکس بودن را به مشتری منتقل کند. کسب و کار های کوچک و بزرگی زیورآلات دست ساز و غیر دست ساز تولید می‌کنند و اینکه هر کس سبک خودش را در انتخاب زیورآلات دارد و هر موقعیتی زیورآلات مخصوص به خودش را دارد یکی از دلایل موفق بودن این کسب و کار است. اگر دنبال ایده بسته بندی زیورآلات هستید، مقاله زیر را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بسته بندی زیورآلات

زیورآلات و بدلیجات بسته به‌نوعی که دارند به بسته بندی های متفاوتی نیاز دارند. گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر هرکدام باید به‌طور خاصی محفوظ و بسته بندی شوند. در طراحی جعبه جواهرات اولویت اصلی سالم نگه‌داشتن و حفاظت از زیورآلات است. طراحی بسته بندی زیورآلات برای هدیه هم باید تفاوت‌هایی داشته باشد. جعبه کادویی زیورآلات باید خلاقانه‌تر و زیباتر طراحی شود تا مشتری روی کادو دادن به شما اعتماد کند. انواع بسته بندی زیورآلات مختلف در بازار وجود دارد که هیچ‌کدام بهتر از دیگری نیستند فقط شما باید بر اساس سلیقه، بودجه و کاربرد یکی را انتخاب کنید.

جعبه جواهرات

یکی از متداول‌ترین بسته بندی زیورآلات، جعبه جواهرات است. این جعبه ها در اندازه، طرح ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. جعبه جواهرات چوبی و مخمل یکی از گران‌ترین نوع بسته بندی زیورآلات هستند که زیاد مناسب بسته بندی اصلی کسب و کار های خانگی نیست و بهتر است به‌عنوان جعبه کادویی و بسته بندی هدیه استفاده شود. جعبه مقوایی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی زیورآلات است و مقوا در رنگ‌ها و طرح های متفاوت تولید می‌شود و در جعبه زیورآلات استفاده می‌شود درنتیجه انتخاب‌های زیادی برای بسته بندی خلاقانه وجود دارد. جعبه جواهرات برای بسته بندی دستبند، گوشواره، انگشتر و گردنبند استفاده می‌شود و محدودیتی ندارد.

بسته بندی زیورآلات، جعبه جواهرات، جعبه کادویی، جعبه مقوایی

پاکت بسته بندی زیورآلات

پاکت بسته بندی در بسیاری از فروشگاه‌های زیورآلات و بدلیجات و همین‌طور آنلاین شاپ ها استفاده می‌شود. پاکت بالشتی بسته بندی بسیار ارزان‌قیمت است و معمولاً با کاغذ کرافت، مقوا یا کاغذ طرح دار تولید می‌شود. استفاده از پاکت بسته بندی به کسب و کارها کمک می‌کند بودجه بیشتری برای چاپ روی بسته بندی داشته باشند. پاکت بسته بندی طرح دار، پاکت بسته بندی ایستاده یا دسته‌دار برای هدیه دادن زیورآلات مناسب است اما پاکت کرافت ساده انتخاب اول بسیاری از افراد برای هدیه دادن نیست. پاکت کاغذی مناسب بسته بندی هر نوع زیورآلات مثل دستنبد، گردنبند، انگشتر، گوشواره، النگو و... است.

خرید آنلاین جعبه بالشتی

ایده بسته بندی زیورآلات، پاکت جواهرات، پاکت بدلیجات، پاکت کاغذ کرافت

تگ زیورآلات

تگ زیورآلات به‌عنوان آویز جواهرات استفاده می‌شود و یکی از ساده‌ترین بسته بندی برای بدلیجات و زیورآلات است. این محصول معمولاً از کاغذ کرافت، مقوای سفید یا کارتن ساده ساخته می‌شود و گوشواره یا گردنبند از آن آویزان می‌شوند تا به‌راحتی به نمایش دربیایند. فروشگاه‌های آنلاین زیورآلات بهتر است تگ و آویز کاغذی را داخل یک بسته بندی دیگر مثل پاکت بزارند تا از آسیب دیدن یا گم‌شدن جواهر جلوگیری شود. برای محافظت بیشتر بهتر است دور هر نوع بسته بندی یک‌لایه سلفون کشیده شود تا در مراحل حمل‌ونقل و پست باز نشوند و محتویات سر جایش بماند.

خرید آنلاین تگ و کارت زیورآلات

تگ بسته بندی زیورآلات، تگ آویز بدلیجات، تگ کاغذی زیورآلات

مشاهده و خرید آنلاین تگ تشکر از خرید مشتری

انتخاب بسته بندی زیورآلات کاملاً به شما بستگی دارد اما بهتر است (چه فروشگاه آنلاین یا مغازه جواهرفروشی) علاوه بر بسته بندی ساده مثل جعبه جواهرات کاغذی، پاکت بسته بندی و تگ آویز بسته بندی جعبه‌های خاص و خلاقانه با عنوان جعبه کادویی داشته باشید که مشتری‌ها برای خرید کادو و هدیه برای عزیزانشان به سراغ کسب و کار شما بیایند. جعبه بالشتی یک انتخاب مناسب است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده بسته بندی اقتصادی و به صرفه برای جواهرات
ایده بسته بندی اقتصادی و به صرفه برای جواهرات

در این مقاله ایده های بسته بندی اقتصادی و به صرفه برای طلا و جواهرات و نکات مهم برای بسته بندی آن‌ها را توضیح دادیم.

مطالعه مقاله