پاکت قهوه و نسکافه

زینب علیجانی / 15 اردیبهشت 1400

بسته بندی پاکت قهوه

قهوه بدون شک یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا است. دانه های قهوه راه زیادی را طی می‌کنند تا به شکلی که شما می‌بینید در فنجان شما قرار گیرند. افرادی که در صنعت قهوه کار می‌کنند به‌خوبی آگاه هستند که این دانه نیاز به مراقبت‌های خاصی دارد تا تاثیر و طعمی که از آن انتظار دارید را داشته باشد. عواملی مثل نور خورشید و رطوبت روی کیفیت قهوه تاثیر منفی می‌گزارند که این دو از ابتدایی‌ترین اصول نگهداری از قهوه هستند. برای اینکه قهوه با طعم و عطر درست به دست شما برسد علاوه بر اینکه در زمان کشت، توزیع، صادرات و... شامل نگهداری‌های خاص می‌شود بلکه باید با زمان و شدت دقیقی آسیاب شود که این دو پارامتر برای هر نوع دانه قهوه متفاوت است.

بسیاری از کافه ها یا قهوه فروشی هایی که در سطح شهر وجود دارند تمام اصول نگهداری از قهوه و نسکافه را رعایت می‌کنند اما یکی از معضلات اصلی آن‌ها بسته بندی مناسب برای قهوه و نسکافه هنگام فروختن آن به مشتری است. زیرا یک فرد عادی ممکن است همیشه حواسش به نگهداری درست از قهوه و نسکافه نباشد و این وظیفه تولیدکنندگان و فروشندگان قهوه و نسکافه است که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

افرادی که شرکت تولیدی قهوه ندارند و این دانه ها را به‌صورت گرمی یا آسیاب شده می‌فروشند از امکانات کافی برای بسته بندی قهوه مثل شرکت های بزرگ برخوردار نیستند و انتخاب بسته بندی مناسب که هم زیبا باشد و هم از قهوه در برابر رطوبت و نور خورشید محافظت کند کار راحتی نیست. هرچند این روزها استفاده از پاکت کرافت برای بسته بندی قهوه در میان قهوه فروشان جا افتاده است.

دلایل استفاده از پاکت کرافت هم واضح است. این بسته بندی قیمت ارزانی دارد، زیبا، مقاوم و با کیفیت است، همچنین مصرف‌کننده‌ها علاقه خاصی به آن دارد و از همه مهم‌تر محافظ خوبی در برابر نور خورشید و رطوبت است. در ادامه چند مدل بسته بندی قهوه با پاکت کرافت را نشان می‌دهیم تا در این مورد ایده بگیرید. این بسته بندی ها به ترتیب ساده به سخت از لحاظ قیمت، زمان تولید و در دسترس بودن مرتب شده‌اند.

پاکت قهوه کرافت ساده

بسته بندی قهوه با پاکت کرافت ساده

می‌توان گفت این پاکت ها ساده ترین و در دسترس ترین بسته بندی برای هر چیزی محسوب می‌شوند. البته برای بسته بندی قهوه باید دقت داشته باشید که سر پاکت کرافت باز نباشد تا اکسیژن و رطوبت وارد آن نشوند. در عکس بالا این پاکت ها با چرخ‌خیاطی دوخته شده‌اند که ایده جالب و جدیدی است. اگر نمی‌توانید پاکت کرافت زیپدار خریداری کنید این محصول بهترین انتخاب برای شما است.

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت قهوه

این پاکت ها همچنان ارزان و مقاوم هستند اما دو مزیت نسبت به پاکت کرافت ساده دارند. زیپ کیپی که در بالای این بسته بندی وجود دارد اجازه باز و بسته شدن راحت را به مصرف کننده می‌دهد و از تماس زیاد قهوه با رطوبت و اکسیژن جلوگیری می‌کند. همچنین پنجره شفافی که روی آن وجود دارد وسیله خوبی برای نشان‌دادن کیفیت محصول است. شما می‌توانید پودر قهوه یا دانه های قهوه را با این پاکت پنجره دار بسته بندی کنید.

مشاده و خرید آنلاین انواع پاکت قهوه کاغذی

چاپ پاکت قهوه کرافت

چاپ خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

اگر می‌خواهید بسته بندی قهوه زیاد ساده نباشد اما بودجه زیادی برای طراحی و چاپ ندارید می‌توانید یک مهر با طرح دلخواه یا اسم و لوگو فروشگاه خریداری کنید و با این روش خودتان همه پاکت های قهوه ای که به فروش می‌رسند را چاپ کنید. حتی می‌توانید از قبل تعداد زیادی از پاکت های کرافت را مهر بزنید و تا مدت زیادی از آن‌ها استفاده کنید.

پاکت قهوه کرافت و گیره

بسته بندی قهوه با پاکت کرافت

شما می‌توانید به جای چاپ روی پاکت قهوه کرافت با یک پرینتر معمولی طرح موردنظر خودتان را در تعداد زیادی روی کاغذ چاپ کنید و آن‌ها را با یک گیره کوچک به بسته بندی قهوه وصل کنید. این یکی دیگر از روش‌های ساده چاپ و بسته بندی پاکت کرافت است.

چاپ تک رنگ پاکت قهوه کرافت

خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

در آخر اگر خواستید که کار چاپ روی پاکت قهوه کرافت را به یک چاپخانه یا افراد حرفه ای بسپارید می‌توانید سفارش چاپ تک رنگ دهید، رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی روی کاغذ کرافت زیبا هستند و چاپ آن‌ها ارزان تر است. بسیاری از شرکت های خارجی هم از این روش استفاده می‌کنند تا بسته بندی مینیمال و ساده‌تری داشته باشند.

4 روش از بهترین روش های بسته بندی قهوه و مهم‌ترین اطلاعاتی که باید روی بسته‌بندی قهوه باشد چیست؟

 پاکت قهوه و پاکت نسکافه

بسته‌بندی قهوه

اگر شما مرغوب‌ترین دانه‌های قهوه را می‌فروشید یا بهترین کیفیت پودر قهوه در بازار را دارید تا وقتی‌که خریداران بسته‌بندی قهوه شما را برندارند کسی متوجه کیفیت کالای شما نمی‌شود. بسته‌بندی قهوه شما باید طوری طراحی شود که توجه خریداران را جلب کند تا ترغیب شوند که قهوه‌ی شما را بخرند و از آن استفاده کنند. البته قهوه از محصولاتی است که تازه نگه‌داشتن و محافظت از محصول هم در انتخاب بسته‌بندی اهمیت بسیار بالایی دارد. در ادامه‌ی این مقاله متوجه می‌شوید که چگونه بهترین بسته‌بندی قهوه‌ی ممکن را با کمترین قیمت ممکن را انتخاب کنید.

خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

مرسوم‌ترین پاکت های بسته‌بندی‌ قهوه

انتخاب‌های مختلفی برای بسته‌بندی قهوه وجود دارد اما بسته‌بندی‌هایی که اینجا در موردشان صحبت می‌کنیم مرسوم‌ترین پاکت بسته‌بندی قهوه در بازار هستند. برای اینکه بهترین بسته‌بندی قهوه را انتخاب کنید باید هرکدام از این موارد بر اساس نوع، کاربرد، طراحی و قیمت بررسی کنید تا ببینید کدام‌یک از آن‌ها برای کسب‌وکار شما بهتر است.

پاکت‌ قهوه کف کاست پنجره دار:

تمام قسمت‌های این پاکت مهروموم‌شده است و کف آن صاف است. این نوع پاکت بسته‌بندی قهوه می‌تواند راحت بایستد برای همین انتخاب خوبی برای نمایش آسان روی قفسه‌ها است. می‌توان امکانات دیگری مثل یک زیپ کیپ، پنجره‌ی شفاف یا حتی یک استیکر کوچک برای باز و بسته کردن به این پاکت بسته‌بندی قهوه اضافه کرد.

خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

پاکت‌ قهوه بغل کاست:

این پاکت قهوه ارزان‌ترین مدل موجود در بازار است که از بغل‌ها تا می‌شود و با یک زیپ کیپ باز و بسته می‌شود. بااینکه این نوع پاکت قهوه نمی‌تواند به‌تنهایی روی خودش بایستد اما یک‌شکل کلاسیک و مینیمالیست دارد.

پاکت قهوه کاست دار ایستاده زیپ کیپ:

این بسته‌بندی‌ها از بغل تا می‌شوند (بغل کاست) و می‌توانند روی خودشان بایستند و شکل مستطیلی دارند و در بالای آن‌ها یک زیپ کیپ برای باز و بسته شدن وجود دارد.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

خرید پاکت قهوه و پاکت نسکافه

 

پاکت‌ قهوه متالایز شده:

این  بسته‌بندی‌های قهوه بهترین انتخاب برای نمایش در مغازه‌ها هستند. این بسته‌بندی‌ها متالایز شده هستند و قیمت بیشتری دارند. این بسته‌بندی‌ها بیشتر در شکل پاکت کوچک و برای بسته‌بندی مواد گران‌قیمت و باکیفیت استفاده می‌شوند.

مهم‌ترین اطلاعاتی که باید روی پاکت بسته‌بندی قهوه باشد

اطلاعاتی که روی پاکت بسته‌بندی قهوه به آن اشاره می‌کنید نماینده‌ی کسب‌وکار، ارزش و کیفیت محصول شما است. لیست شامل اطلاعاتی است که در فروش قهوه اهمیت دارند و باید روی بسته‌بندی درج شوند.

رست قهوه:

مصرف‌کننده‌های قهوه معمولا به این قسمت اول‌ازهمه نگاه می‌کنند. چون میزان رست قهوه روی طعم آن تاثیر می‌گذارد و اکثر مردم ترجیحشان یک نوع رست خاص است و همیشه به دنبال همان می‌گردند.

نژاد قهوه:

نژاد و گونه‌ی قهوه‌ی شما یکی مهم‌ترین جزئیاتی است که مصرف‌کننده‌ها باید بدانند و باید روی بسته‌بندی قهوه ذکر شود که این قهوه تک نژاد یا مخلوطی از گونه‌های مختلف است. حتما به نام کشوری هم که دانه‌های قهوه در آنجا کشت و برداشت‌شده روی بسته‌بندی قهوه اشاره‌کنید. چون اسم آن کشور می‌تواند به قهوه‌ی شما اعتبار ببخشد.

‌هایی برای دم کردن قهوه:

اشاره کردن به روش دم کردن قهوه‌ی شما روی بسته‌بندی قهوه می‌تواند مردم را ترغیب کند تا قهوه را بخرند تا روش شما را امتحان کنند. توصیه به دم کردن با موکوپات، دستگاه فرنچ پرس یا طرز تهیه‌ی قهوه‌ی ترک می‌تواند به مطمئن شدن به حفظ کیفیت قهوه و طعم آن با روش درست دم کردن کمک کند.

طعم قهوه:

اشاره به طعم دقیق قهوه‌ی شما به مصرف‌کننده‌ها کمک می‌کند تا متوجه طعم حدودی قهوه قبل از خرید شوند در این صورت امکان اینکه از طعم قهوه‌ی شما خوششان نیاید غیرممکن است و برای همین می‌توانید مشتری‌های راضی و دائمی برای خودتان بسازید. به دو یا سه عدد نت و میزان اسیدی بودن آن روی بسته‌بندی قهوه اشاره‌کنید. باآب‌وتاب دادن توضیحات این قسمت می‌توانید هر شخص معتاد به قهوه را ترغیب به خرید کنید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت باکس پوچ

همه چیز درباره بسته بندی قهوه، بهترین روش بسته بندی قهوه، بسته بندی قهوه با پاکت کرافت

حفظ تازگی در پاکت بسته‌بندی قهوه حرف اول را میزند

اولین سوالی که در انتخاب بسته‌بندی قهوه مناسب باید از خودتان بپرسید این است که «آیا این بسته‌بندی قهوه را تازه نگه می‌دارد؟» سه مورد اکسیژن، رطوبت و نور خورشید قابلیت این رادارند که تاثیر منفی روی کیفیت و تازگی قهوه بزارند. اگر بسته‌بندی شما طوری طراحی‌شده است که نتواند با این سه مورد مقابله کند قهوه شما تا زمانی که به دست مصرف‌کننده برسد طراوت خودش را از دست می‌دهد. یک بسته‌بندی قهوه خوب باید طوری طراحی شود که:

- تمام اکسیژن داخل بسته‌بندی قبل باز شدن توسط مصرف‌کننده تخلیه‌شده باشد یا با گازهایی مثل نیتروژن جایگزین شده باشد.
- بدنه‌ی بسته‌بندی قهوه باید طوری طراحی‌شده باشد که در برابر رطوبت مقاوم باشد و از تماس مستقیم با نور خورشید جلوگیری کند که بتواند تا مدت‌ها برای مصرف‌کننده‌ها قابل‌استفاده باشد.
- بالای بسته‌بندی قهوه حتما باید یک زیپ کیپ قرار داشته باشد تا اجازه‌ی استفاده‌ی راحت به مصرف‌کننده و هم‌زمان حفاظت از کیفیت قهوه را بدهد.

بسته بندی قهوه

طراحی پاکت بسته‌بندی قهوه

اصطلاح «نباید از روی ظاهر چیزی را قضاوت کرد» برای بسته‌بندی قهوه کاربرد ندارد. مخصوصا برای افراد تازه‌کار در کسب‌وکار قهوه که می‌خواهند اسمی برای خودشان دست‌وپا کنند، طراحی درست بسته‌بندی قهوه می‌تواند آن‌ها را به‌شدت در بازار رقابتی جلو بیندازد تا بتوانند فروششان را در کافی‌شاپ‌ها و بیزینس های دیگر بالا ببرند. به بسته‌بندی قهوه‌تان به‌عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه کنید که می‌تواند همه‌جا برند شما را تبلیغ کند. حتما قبل از طراحی سرسری بسته‌بندی قهوه با یک شخص متخصص درزمینه‌ی طراحی و دیزاین مشورت کنید تا بهتری رنگ، لوگو، تم و غیره را برای بسته‌بندی انتخاب کنید تا به بهترین شکل پیام برند شما را به مخاطب برساند. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌تواند با تیم خلاق طراحی مجتمع چاپ تورنگ تماس بگیرید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)