بسته بندی گل و گلدان با نایلون و پاکت و کاغذ و سلفون

محدثه حسن‌پور / 25 مهر 1401

بسته بندی گل و گلدان و دسته گل

گل؛ یکی از زیباترین هدیه‌هایی است که می‌توان به عزیزان خود تقدیم کرد. این زیبایی که در اشکال، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ظاهر می‌شود، با لوازم تزیین و بسته بندی گل حتی جذاب‌تر هم خواهد شد. در این مرحله کاغذ بسته ‌بندی گل یا همان کاغذ رنگی گل‌فروشی جایگاه بسیار مهمی دارد. انواع کاغذ بسته بندی گل را می‌توانید در فروشگاه آنلاین ما با تمرکز بر ظرافت و کیفیت مشاهده کنید و در صورت نیاز با خیال راحت خریداری کنید. کاغذ بسته بندی گل در جنس‌های مختلف ازجمله کرافت و کاغذ کاهی و کاغذ روغنی مومی و کاغذ پوستی و کاغذ سولفات موجود هستند که برای هر سلیقه، سن و هر سبکی جذاب و کاربردی هستند.

کاغذ بسته بندی گل

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ بسته بندي

گل‌ها، زیباترین هدیه‌هایی هستند که حس خوشایندی را به ما منتقل می‌کنند. در حین ارائه این هدیه زیبا به عزیزانتان، باید نحوه صحیح بسته بندی گل با کاغذ و سلفون و پاکت را بدانید و با انواع کاغذ بسته‌بندی دسته گل، سلفون بسته بندی گل، نایلون بسته بندی گل و پاکت بسته بندی گل آشنا شوید. اگر زیباترین گل ها را انتخاب کنید ولی به‌خوبی تزیین نشده باشد نمی‌تواند به‌اندازه کافی چشم‌نواز باشد. شما با استفاده از کاغذ رنگی گل فروشی، سلفون، نایلون و پاکت می‌توانید ظاهر گل خود را جذاب کنید.

کاغذ بسته بندی گل

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت

انواع کاغذ بسته بندی گل، پاکت، سلفون و نایلون، با ظاهر زیبای خود فضایی کلاسیک ایجاد می‌کنند و به گل‌های شما زیبایی بیشتری می‌بخشند
رنگ‌های ساده و طبیعی نیز با تمام سادگی خود گل را بیشتر به چشم‌نواز می‌کنند. سلفون، نایلون، پاکت و کاغذ بسته‌بندی گل گزینه بسیار جذابی برای کسانی است که عاشق سادگی و حس نوستالژی هستند درعین‌حال می‌توانید علاوه بر استفاده از کاغذ و نایلون و پاکت و سلفون بسته‌بندی گل با لوازم بسته بندی که شامل نخ کنفی، تگ بسته بندی، لیبل بسته بندی، کاغذ گیپور می‌شود، زیبایی گل خود را دوچندان کنید و حس خوب خود را به‌درستی به کسی که به او هدیه می‌دهید، منتقل کنید.

کاغذ بسته بندی گل

 هرچند گل‌ها جزو ساده‌ترین و ظریف‌ترین زیبایی‌ها بر روی زمین هستند، اما وقتی به‌صورت شیک بسته بندی شوند ظاهری جذاب ایجاد می‌کنند بسته بندی گل با کاغذ و پاکت و سلفون هنگامی‌که با گل‌ها ترکیب می‌شوند، شکل متفاوتی به ظاهر ظریف آن می‌‌بخشد.

پاکت بسته بندی گل

مشاهده و خريد آنلاين ساک دستي کاغذي

بهترین کاغذ بسته‌بندی گل کاغذ کرافت است

اگر در یک گل‌فروشی مشغول به کار هستید یا درزمینهٔ بسته بندی گل فعالیت دارید باید بدانید که کاغذ کرافت  بیشترین استفاده را برای بسته بندی گل دارد، شما می‌توانید با پیچیدن گل های خود در کاغذ کرافت دسته گل خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کنید.

 

کاغذ بسته بندی گل

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

بسته بندی گل اختصاصی

پاکت و کاغذ و سلفون گل فروشی از لوازم ضروری بسته بندی دسته گل هستند. می‌توانید با چاپ اختصاصی، خود را نسبت به رقبا متمایز کنید و با این روش برند سازی کنید برای خرید پاکت و کاغذ و سلفون به‌صورت خام به فروشگاه تورنگ چاپ که لینک آن در بالای همین صفحه قرار دارد مراجعه کنید اما جهت سفارش چاپ اختصاصی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاغذ بسته بندی گل

سلفون شفاف بسته بندی گل و گلدان

سالهاست از نایلون یا سلفون برای بسته بندی گل استفاده می‌شود. شفافیت سلفون جذابیت خاصی به گل می‌بخشد همچنین طراوت و شادابی گل را حفظ می‌کند به‌خصوص گل های شاخه ای که کاملا درون سلفون قرار می‌گیرند و شگل ظاهری خود را حفظ می‌کنند و دیرتر پرپر می‌شوند.

نایلون بسته بندی گل

مشاهده و خريد آنلاين سلفون بسته بندي

سلفون بسته بندی گل

نایلون بسته بندی گل

می‌توانید با چاپ لیبل اختصاصی علاوه بر برند سازی زیبایی بصری خاصی به گل و گیاه ببخشید.

سلفون بسته بندی گل


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
محسن رحیمی،

سلام جهت گلدان کوچک ونیمه میخواهم مثال شمدانی


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)

روند چاپ چهار رنگ با تقسیم تصویر اصلی به چهار رنگ جداگانه آغاز می‌شود. سپس، برای هر رنگ، یک صفحه یا سیلندر چاپ جداگانه ساخته می‌شود. در طی فرایند چاپ...

مطالعه مقاله