بهترین بسته بندی لاکچری و لوکس

نغمه خطیریان / 25 مرداد 1401

چند راه برای ایجاد بسته بندی لوکس و لاکچری

خرید بیش از هر زمان دیگری یک تجربه است. مطمئناً، بسیاری از مردم از فرآیند انتخاب و خرید لذت می‌برند. در حال حاضر، عمل خرید کردن تبدیل به سفر شده است که به آن سفر مشتری می‌گویند. این تغییری است که توسط برندهای لوکس و لاکچری و خرده‌فروشان سطح بالا انجام می‌شود. آن‌ها می‌دانند که جست‌وجو یک کالا توسط افراد ارزشمند است و مصرف‌کنندگان باید مجبور شوند بعد از خرید دوباره بازگردند. بنابراین، کلید موفقیت، ارزش دادن به هر مرحله از سفر است. به‌عنوان‌مثال، بسته بندی محصول، چیزی بیش از محافظت فیزیکی را فراهم می‌کند. استفاده از رنگ‌های روشن و طرح‌های زیبا، جهت بسته بندی جذاب هستند، باید بیشتر پیش بروید تا مشتریان را در دنیای خود غرق کنید. بسته بندی شما باید محافظی کامل برای محصول شما باشد .باید بسته بندی لاکچری و لوکس و جذاب برای محصول خود بسازید. تعریف بسته بندی لوکس و لاکچری
بسته بندی لوکس و لاکچری بسته بندی خاصی است که جهت ساخت و طراحی و ساخت بسته بندی، برای یک محصول لوکس و لاکچری است. جایی که بسته بندی جزء لاینفک محصول است در حقیقت بسته بندی بخشی از برند می‌شود. محصول را با استفاده از جلوه‌های چاپ تخصصی بر روی کاغذ، مقوا، سلفون بسته بندی، فوم یا پارچه و غیره ارائه می‌دهند. استفاده از بسته بندی لاکچری و لوکس این معنی را می‌دهد که برای ارائه این محصول دقت زیادی شده است پس به ارزش محصول می‌افزاید.

بسته بندی لاکچری

ما پنج حس اصلی داریم با اکثر بسته بندی ها، تنها یکی از این حواس ارضا می‌شود. کسب‌ و کار ها مبالغ هنگفتی را صرف طراحی بصری می‌کنند. بااین‌حال، آن‌ها به‌سختی احساس و رفتار یک محصول را هنگام لمس کردن در نظر می‌گیرند. آن‌ها به صداهایی که ممکن است هنگام بلند شدن از قفسه ایجاد کند فکر نمی‌کنند. آن‌ها قدرت بویایی و توانایی صداها را در برانگیختن احساسات قوی دست‌کم می‌گیرند.
اگر می‌خواهید بسته بندی محصول شما لوکس و لاکچری باشد، آن را به یک تجربه حسی تبدیل کنید درواقع، این همان چیزی است که خرده‌فروشان را از برندهای لوکس و سطح بالا جدا می‌کند. خرید لوکس همیشه یک تجربه لذت‌بخش است، زیرا مشتریان بیشتر از یک محصول هزینه می‌پردازند.

بهترین راه برای بسته بندی لوکس و لاکچری

آن را به یک مأموریت تبدیل کنید. یکی از بزرگ‌ترین تمایز بین بسته بندی استاندارد و لوکس، میزان تعامل موردنیاز است. محصولات سطح بالا مصرف‌کنندگان را به سفری اکتشافی می‌برند. در صنعت خرده‌فروشی، این به‌عنوان رضایت تاخیری شناخته می‌شود. شما می‌خواهید مشتریان وقتی به محصول شما نگاه می‌کنند، از انتظار احساس گیجی کنند. به صداهایی که یک بسته بندی ایجاد می‌کند توجه کنید. به چیزهایی مانند سلفون و بسته‌بندی‌های پلاستیکی فکر کنید. ساخت آن‌ها ارزان بوده و بسیار رایج است. صداهایی که تولید می‌کنند با صدای بلند است و حس خاصی را منتقل نمی‌کند اما صدای باز کردن بسته بندی کاغذی جذاب تر است صدای باز کردن بسته بندی کاغذی یکی از دلایل ارجحیت کاغذ بسته بندی برای محصولات لوکس است. استفاده از پلاستیک برای برندهای گران‌قیمت نادر است.    به بسته بندی رایحه‌ای خوشبو بدهید. افزودن رایحه به بسته‌بندی‌های لوکس همیشه امکان‌پذیر نخواهد بود. بااین‌حال، این‌ یک راه مفید برای ایجاد تجربه خوشایند برای مشتری است. برخی افراد از تگ بسته بندی خوشبو در بسته بندی های خود استفاده می‌کنند.

بسته بندی لاکچری

مشاهده و خريد تگ بسته بندی

این آخرین قطعه در یک پازل حسی است که برای هیجان و تحریک خریداران طراحی شده است.
بسته بندی را خسته‌کننده نکنید بهترین بسته‌بندی‌های لوکس و لاکچری سفری به‌یادماندنی را در ذهن مصرف‌کننده ایجاد می‌کنند. تجربه باید حداکثر رضایت را درازای کمترین مداخله ایجاد کند. در مورد رنگ‌های روشن صرفه‌جویی کنید. از تن‌های روشن در بسته بندی لوکس استفاده کنید، اما مراقب باشید که بیش‌ازحد استفاده نکنید. فلزات یک انتخاب عالی و بسیار محبوب در بین برندهای لوکس هستند. آن‌ها نور را منعکس می‌کنند و جلوه آینه‌ای ایجاد می‌کنند. همچنین، نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که رنگ‌های نقره‌ای و طلایی، به‌طور طبیعی، با فلزات گران‌بها و جواهرات گران‌قیمت مرتبط هستند.
  اجازه دهید بسته بندی صحبت کند یکی از دام‌ها این ایده است که یک بسته لوکس باید با یک لوگوی بزرگ تزئین شود. برعکس، مطمئناً برای برندهای معاصر صادق نیست.

در یک دهه اخیر یا بیشتر، روند محصولات لوکس یک لمس ظریف و مینیمالیستی بوده است. فقط به شاپینگ بگ لویی ویتون فکر کنید. آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی ساده هستند، فقط یک رنگ کاهی و یک لوگوی زیبا چاپ شده است.

بسته بندی لاکچری

سفارش چاپ ساک تبلیغاتی

محصولات لوکس نیازی به فریاد زدن بر هر چیز دیگری ندارند تا موردتوجه قرار گیرند. درواقع آن‌ها به هیچ قیمتی توجه نمی‌خواهند. برندهای لوکس همه، به دنبال جذب مخاطب مناسب هستند.    جزئیات عملی را در نظر بگیرید. از بسیاری جهات، این سخت‌ترین بخش فرآیند است. شما می‌توانید زمان و هزینه زیادی را صرف طراحی یک بسته بندی لوکس و باورنکردنی کنید. اما با انتخاب متریال ضعیف همه‌چیز بیهوده خواهد بود. رطوبت بزرگ‌ترین چالش است. رطوبت باعث خم شدن کاغذ و  تاب برداشتن پلاستیک می‌شود یک بسته بندی ایجاد کنید که بتواند فشارهای محیطی را تحمل کند.

 

بسته بندی لاکچری مواد غذایی

بسته بندی لاکچری

مشاهده و خريد جعبه پیتزا

به این نکته توجه کنید که بسته بندی لاکچری فقط شامل بسته بندی کالا نیست و بسته بندی مواد غذایی مانند فست فود را نیز شامل می‌شود. بسته بندی لوکس مواد غذایی به جذب مشتری و فروش بیشتر کمک قابل توجهی می‌کند. .

بسته بندی لاکچری

خرید کاغذ ساندویچ

بسته بندی لاکچری زعفران، بسته بندی لاکچری عسل، بسته بندی لاکچری پسته، بسته بندی لاکچری میوه خشک، بسته بندی لاکچری خرما، بسته  بندی لاکچری خشکبار، بسته بندی لاکچری لباس از دغذغه کسانی است که در این حوزه ها مشغول فعالیت و فروش هستند.

بسته بندی لاکچری پسته

مشاهده و خريد پاکت زیپ دار و پنجره دار

نکته این است که برای جلب توجه خریداران فریاد نزنید. شما باید بسته‌ای ایجاد کنید که آن‌ها را به سمت شما بکشاند حداقل در ظاهر، نباید به جذابیت انبوه، توجهی داشته باشد. به‌هرحال، فقط خارق‌العاده‌ترین افراد به چنین کالای خاصی علاقه‌مند هستند. در نتیجه همیشه توصیه می‌شود که شرکت‌هایی را برای بسته‌بندی لاکچری و لوکس انتخاب کنید که مانند تورنگ چاپ تجربه زیادی داشته باشند تا بتوانند بهترین و کارآمدترین بسته بندی لوکس و لاکچری را ارائه دهند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله