بسته بندی خشکبار

تورنگ / 14 آذر 1397

همانطور که پیش تر هم صحبت کردیم، بسته بندی محصولات یکی از موضوعات حائز اهمیت است که امروزه به آن توجه زیادی می‌شود و حتی شرکت های بزرگ اتاق فکرهایی دارند که در آن به تغییر بسته بندی محصولات شان می پردازند تا چطور بتوانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند. خشکبار هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای بسته بندی خشکبار باید به چند نکته مهم توجه کرد تا در نهایت خشکبار دچار رطوبت نشود و به اصطلاح نم نگیرد.

بسته بندی خشکبار

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

کیفیت خشکبار

هیچ گاه کیفیت خشکبار را با هیچ عامل دیگری جایگزین نکنید. کیفیت عامل مهمی ست که به راحتی اعتماد مشتری را جلب می‌کند  و وفاداری مشتری را به همراه دارد. حتی اگر سود شما کم باشد، در دراز مدت تاثیر خشکبار باکیفیت را خواهید دید. به دنبال این باشید که مشتری‌هایتان با رضایت از محصول خشکبار شما، برای تان مشتری های دیگری پیدا کنند. اثر این نوع بازاریابی طولانی مدت خواهد بود.

بسته بندی خشکبار

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ دار پنجره دار

بسته بندی خلاقانه خشکبار

وقتی در ابتدای کارتان هستید، افراد زیادی شما را نمی شناسند اما با یک بسته بندی خلاقانه می‌توانید شروع پر قدرتی داشته باشید. در کنار تمام بسته بندی های ساده ای که برای خشکبار وجود دارد و در نهایت با کاغذ کرافت و یک پنجره در جلوی آن بسته بندی می‌شود، شما خلاقیت به خرج دهید و طرحی متفاوت به بازار عرضه کنید. در این صنعت معمولا خیلی به دنبال این نیستند که از طرح های شکیل یا قابل توجه استفاده کنند. به همین دلیل شما با یک طراحی خلاقانه برای بسته بندی خشکبار می توانید به راحتی در این صنعت پیشتاز باشید.

بسته بندی خشکبار

 

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی خشکبار

 

برند سازی با طراحی بسته بندی خشکبار

استفاده از طرح خاص روی بسته بندی خشکبار می تواند باعث افزایش قدرت شما در بازار عرضه و تقاضا شود. استفاده از یک طرح جذاب در کنار نام برند تان می تواند کمک کند تا برند تجاری شما در ذهن مشتری حک شود. هر رنگ می‌تواند باعث شود تا مدتی ذهن مخاطب درگیر طراحی بسته بندی شما باشد. پس لزوم این که یک طراحی خوب داشته باشید، این است که یک طراح خوب و آشنا به روانشناسی رنگ ها داشته باشید.

تست رایگان

در کنار بسته بندی محصولات خود می‌توانید یک بسته کوچک را به عنوان تست قرار دهید. تست رایگان حتی در نگاه اول هم نظر مشتری را جلب می‌کند. زمانی که مشتری از تست رایگان استفاده کند و کیفیت و مرغوبیت کالای شما را ببیند، ترغیب می‌شود از محصول شما استفاده کند. تست رایگان می‌تواند به عنوان یک بسته کوچک در کنار محصول شما باشد یا می‌تواند به صورت بسته های جداگانه در هایپر مارکت ها یا قنادی ها توزیع شود. شما برای تست رایگان مبلغ کمی می پردازید اما فروش حاصل از آن چندین برابر خواهد بود.

مجموعه تورنگ چاپ با بیش از بیست سال سابقه در زمینه بسته بندی محصولات به ویژه بسته بندی خشکبار، توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند در ادامه نمونه هایی از طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار  را که تسط تیم حرفه ای تورنگ چاپ انجام شده است را مشاهده کنید.

طراحی بسته بندی خشکبار

طراحی بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار

طراحی بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار

پاکت آجیل و خشکبار، پاکت ادویه، پاکت حبوبات، نایلون آجیل و خشکبار، نایلون ادویه جات و نایلون حبوبات انتخاب مناسبی برای بسته بندی این اقلام هستند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله