همه چیز درمورد پاکت نامه پستی

حانیه محمدزاده / 6 دی 1400

پاکت نامه پستی چیست؟

 

پاکت پستی قدیمی

 

اگرچه پاکت‌ نامه‌ های پستی به دلیل پیشرفت تکنولوژی محبوبیت سابق خود را از دست‌داده‌اند، اما به دلیل استفاده از آن‌ها برای مقاصد مختلف و به دلیل ادامه استفاده از آن‌ها برای اهداف نامه، مصرف آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین به دلیل رونق کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از آن‌ها جهت ارسال سفارشات مشتریان خود از پاکت پستی استفاده می‌کنند. پاکت نامه پستی  بسته به نوع پوشش درون آن در موارد مختلفی استفاده شود. علاوه بر این ویژگی چسبندگی به‌کاررفته در پاکت نامه پستی یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت پاکت می‌باشد. محوطه استفاده از پاکت نامه در طول زمان تغییر کرده است. کیفیت و دوام این پاکت‌ها نیز به لطف پیشرفت‌هایی که در طول زمان رخ‌داده است، افزایش‌یافته است. با تغییر در دستگاه‌های چسب، بسیاری از پاکت نامه‌ های پستی دیگر نیازی به خیس کردن قسمت چسب ندارند. به‌این‌ترتیب مشاهده می‌شود که تماس با مواد شیمیایی مضری که ممکن است در قسمت چسب وجود داشته باشد به حداقل می‌رسد. امروزه از پاکت می‌توان برای مصارف بسیاری غیر از نگهداری نامه ها استفاده کرد. پاکت نامه که در ادارات و محیط‌های کار و همچنین در منازل و مدارس کاربرد فراوانی دارد یکی از لوازم‌التحریر بسیار کاربردی است.

خرید اینترنتی پاکت پستی

پاکت حبابدار کجا بخرم

 

قطعاً همه ما برای یک‌بار هم که شده نامه و یا مدارکی را پست کرده و با خدمات پستی آشنا هستیم. پاکت‌های پست دارای تنوع بسیار بوده و انواع مختلفی دارند. همینطور بهتر است قبل از استفاده از خدمات پستی، راجع به کاربرد‌ انواع پاکت‌ نامه پستی بیشتر بخوانیم و با توجه به ویژگی ها و کاربردهای هر کدام بهترین انتخاب را داشته باشیم.

انواع پاکت‌ نامه ‌های پستی

  • پاکت نامه پستی بانکی
  • پاکت نامه پستی هوایی
  • پاکت نامه پستی جیبی
  • پاکت نامه پستی پنجره دار

هرکدام از این پاکت‌ نامه‌های پستی دارای کاربرد‌های مختلفی می‌باشد که باید با توجه به این کاربرد‌ها انتخابشان کنید. شما باید باتوجه به اهمیت مرسوله خود بسته بندی مناسب با آن را انتخاب کنید. برای مثال اگر برای شما محتویات درون پاکت بسیار با اهمیت است باید از پاکت پستی حباب دار استفاده کنید.

پاکت پستی کجا بخرم

 

ابعاد مناسب برای پاکت نامه پستی

ابعاد کاغذ‌ها برای ساخت پاکت نامه پستی به 3 ابعاد استاندارد A,B,D دسته بندی می‌شود. بزرگ شدن اعداد کاغذ‌ها درواقع آن را کوچک‌تر می‌کند. به عنوان مثال کاغذ A5 از کاغذ A4‌ نه‌تنها بزرگ‌تر نیست بلکه کوچک‌تر نیز می‌باشد. پس لازم است قبل از خرید پاکت نامه پستی حتما به این موارد توجه داشته باشید. پاکت‌های پستی دارای رنگ، ابعاد و ضخامت مختلف هستند. بعضی پاکت نامه ‌های پستی نیز وجود دارند که کمی متفاوت‌‌تر هستند. این پاکت‌ها عبارت‌اند از:

• پاکت پستی حباب‌ دار

پاکت لمینت مشکی

• پاکت متالایز مشکی

• پاکت پستی ساده

•    پاکت پستی کرافت

•    پاکت پستی متالایز نقره ای

تفاوت این پاکت ها در ضخامت آن‌ها است.  یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پاکت نامه‌ های پستی، پاکت حباب ‌دار می‌باشد که در ادامه در مورد مزایای آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای سفارش پاکت پستی کلیک کنید

 

پاکت پستی کرافت خرید

 

خرید پاکت پستی عمده و جزئی

پاکت نامه پستی حباب ‌دار و کاربرد آن:

یکی از پرکاربردترین و بهترین پاکت‌ نامه های پستی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پاکت پستی حباب‌دار می‌باشد. اگر نامه یا مدارکی که قصد پست آن را دارید احتیاج به محافظت داشته و نباید ضربه بخورد، استفاده از پاکت پستی حباب ‌دار بهترین انتخاب می‌باشد. سایز‌های این پاکت نیز متنوع بوده و برای هر نوع سند و مدارکی مناسب می‌باشد. در داخل پاکت‌های پستی حباب‌دار نایلونی ضد آب وجود دارد که وظیفه آن حفظ نامه درون آن است. همین طور لایه‌ پلاستیکی حباب‌داری نیز داخل آن وجود دارد که به نایلون ضد آب‌ کمک می‌کند. این دولایه از آسیب دیدن مدارک و نامه‌ها جلوگیری می‌کنند و رطوبت را عبور نمی‌دهند. درواقع می‌توانیم بگوییم استفاده از پاکت پستی حباب‌دار از ایمن‌ترین راه ها برای حمل نامه می‌باشد. همینطور مشخصات و آدرس گیرنده نیز روی پاکت درج‌شده است. پاکت پست حباب‌دار در بیشتر پست‌خانه‌ها استفاده می‌شود و دارای طرفداران زیادی است. همچنین پاکت نامه حبابدار در فروشگاه تورنگ نیز با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد که می‌توانید همین حالا خریداری کنید.

سفارش آنلاین انواع پاکت پستی حبابدار

سایز‌های پاکت نامه پستی حباب‌ دار:

پاکت‌های حباب ‌دار دارای سایز‌های مختلف می‌باشند که این سایز‌ها عبارت‌اند از:

•    A3

•    B4

•    B5

•    A4

•    A5

روی در پاکت نامه‌های پستی چسب وجود داشته که به‌وسیله آن باز و بسته می‌شوند. همینطور قابلیت درج مشخصات فرستنده و گیرنده را نیز دارند. امروزه با توجه به شیوع کووید 19 خرید‌های آنلاین بسیار رواج یافته است. به همین دلیل فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیاز به بسته بندی‌های مناسب و امن دارند. یکی از امن‌ترین روش‌های  بسته‌بندی محصولات و مدارک حساس و مهم استفاده از پاکت نامه پستی حباب‌ دار می‌باشد.

جنس قسمت بیرونی پاکت پستی حباب‌دار از چیست؟

جنس کاغذ بیرونی این پاکت از کاغذ تحریر می‌باشد. حال می‌پردازیم به کاغذ تحریر و کاربرد‌های آن:

کاغذ تحریر چیست؟
کاغذ تحریر یکی از پراستفاده‌ترین نوع کاغذ‌ها می‌باشد. کاغذ تحریر دارای کاربرد‌های زیادی است. کاغذ تحریر برای جذب جوهر مناسب بوده و شباهتی با کاغذ گلاسه ندارد. برای تولید کاغذ تحریر از بعضی ترکیب‌های شیمیایی استفاده می‌شود. بعضی وقت‌ها برای افزایش مقاومت کاغذ به آن مواد اضافه‌ای مانند کلسیم کربنات و یا گچ اضافه می‌کنند و سطح آن را می‌پوشانند. رنگ سفید کاغذ تحریر باعث بهتر دیده شدن جوهر می‌شود و به همین دلیل نیز برای خواندن و نوشتن ترجیح داده می‌شود. کاغذ تحریر مناسب برای جاپ بوده و برای ساخت تقویم نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

 

پاکت پستی حبابدار خرید

 

سفارش پاکت پستی حباب‌دار

پاکت نامه پستی حباب دار در تورنگ ‌نیز موجود بوده و به فروش‌ می‌رسد. این پاکت شامل سه سایز b4 و b5 و a3 می‌باشد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاهی تورنگ‌ مراجعه کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سوما،

سایز نامتعارف که اداره‌پست جریمه میکنه کدومه؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
آنا،

سلام 🙏 دوباره ☺ می خواستم بدونم آیا باید بر روی پاکت تمبر چسبوند؟ اگه باید تمبر چسبوند از چه نوع تمبری باید استفاده کرد؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام آنا عزیز. ما پشتیبانی محصولات سایت تورنگ هستیم و متاسفانه در مورد این موضوع اطلاعی نداریم.

آنا،

سلام. ممنونم از جواب خوبتون من سوال دیگه ای هم داشتم. اگر به خارج از کشور نامه بفرستیم، باید آدرس با کدام زبان از دو کشور نوشته شود؟ باید پارسی باشد یا به زبان آن کشور؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام آنا عزیز. ما پشتیبانی محصولات سایت تورنگ هستیم و متاسفانه در مورد این موضوع اطلاعی نداریم.

آنا،

سلام. من می خواستم بدونم آیا می توانیم به جای خریدن پاکت، باکاغذ معمولی پاکت درست کرده و اطلاعات را نوشته و آن را پست کنیم؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام آنا عزیز. پاکت‌های پستی، باید از استحکام و مقاومت مناسبتی برخوردار باشند تا در هنگام جا به جایی آسیب نبینند. به همین دلیل بهتر است از پاکت‌های مخصوص پست استفاده کنید تا از حوادث احتمالی، جلوگیری کنید.