کیسه بسته بندی کنفی چه کاربردهایی دارد؟

زینب علیجانی / 27 بهمن 1399

کیسه کنفی طبیعی و محافظ زیست چند سالی است که جای خودش را در دنیای بسته بندی دوباره پیدا کرده است. بسیاری از فروشندگان، تولیدکنندگان، کارخانه‌داران، کشاورزان، شرکت‌های تجاری و... شروع به استفاده از بسته بندی کنفی کرده‌اند و این آمار در سطح جهانی رو به افزایش است. شاید برایتان سؤال باشد که گونی کنفی چه استفاده‌هایی دارد؟ این سؤال بسیاری از افرادی است که نمی‌دانند کیسه کنفی چیست و چگونه ساخته می‌شود؟ با اطلاع داشتن از جواب این دو سؤال متوجه خواهید شد که این کیسه باوجود طبیعی بودن بسیار محکم، بادوام و خنک است و ازلحاظ اقتصادی انتخابی مقرون‌به‌صرفه است. در ادامه به‌طور خلاصه تعدادی از استفاده های گونی کنفی در صنایع مختلف را مثال می‌زنیم تا با کاربردهای این کیسه بیشتر آشنا شوید.

انواع کیسه بسته بندی کنفی، تولید کیسه کنفی با طرح دلخواه

صنایع غذایی: کیسه کنف در بسته بندی غلات، حبوبات، آجیل(گردو، فندق، پسته، بادام و غیره)، قهوه، شکر، دانه کاکائو و... استفاده می‌شود. راه و ساختمان: به‌عنوان کیسه سیمان، شن، سنگ، لوازم ساختمانی، گچ و غیره استفاده می‌شود. کشاورزی: برای کیسه کامپوست و کود کشاورزی و همچنین بسته بندی سیب‌زمینی، برنج، سبزیجات، میوه و دیگر محصولات کشاورزی استفاده می‌شود. تبلیغاتی: کیسه کنفی تبلیغاتی به‌طور اختصاصی در طرح‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شود تا توسط کسب و کار های مختلف، مغازه ها، رستوران ها، سوپرکت مارکت ها، فروشگاه ها و غیره به‌عنوان کیف تبلیغاتی استفاده شود. پست: کیسه کنفی اخیراً در صنعت پست برای ارسال کالاهای مختلف مثل جواهرات، کادو، اجسام کوچک، کتاب و غیره استفاده می‌شود. بسته بندی فله‌ای: کیسه کنفی علاوه بر مواد غذایی، ساختمانی و کشاورزی برای بسته بندی هر نوع کالاهایی در وزن بالا مناسب است. صنایع‌دستی: از کیسه کنفی برای ساخت عروسک و دکور تزئینی در صنایع‌دستی استفاده می‌شود.

مشاهده و خرید آنلاین کیسه گونی کنفی

تولیدکنندگان کیسه کنفی معمولاً انعطاف‌پذیری زیادی در انجام سفارش‌های خاص در ابعاد و شکل‌های متنوع بر اساس نیازهای خاص مشتری دارند.

کاربرد های کیسه کنفی، فواید کیسه بسه بندی کنفی

چرا باید از کیسه کنفی استفاده کنیم؟

شاید برایتان سؤال باشد که چرا انقدر کیسه کنفی محبوبیت پیدا کرده است و در صنایع مختلف استفاده می‌شود. کیسه کنفی با هدف انعطاف‌پذیری بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود. کیسه کنفی در مقایسه با انواع گونی نخی دیگر قیمت ارزان تری دارد. الیاف زبر، محکم و زخمت این گونی را کاملاً بادوام و مناسب برای بسته بندی وزن‌های بالا کرده است. علاوه بر این کیسه قابل شست‌وشو، استفاده دوباره و بازیافت است. این کیسه می‌تواند با گذشتن از چند مرحله ساده و قرار گرفتن یک‌لایه شیمیایی روی آن کاملاً ضد آب شود. باعلاقه روز به روز مردم نسبت به مواد طبیعی و دوست دار محیط زیست کنف را می‌توان در بسیاری از لوازم تزئینی، دکوری، پوشاک و بسته بندی دید به همین دلیل این کیسه ها انتخابی بسیار عالی برای ساختن ساک های تبلیغاتی هم می‌توانند باشند.

پارچه کنفی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله