ایده های ساده و خلاقانه بسته بندی با پارچه کنفی

زینب علیجانی / 1 اسفند 1399

اگر شما هم تابه‌حال فکر می‌کردید کیسه کنفی تنها برای بسته بندی برنج و سیب‌زمینی استفاده می‌شود، سخت در اشتباهید. کیسه و پارچه کنفی کاربردهای زیادی (کیسه بسته بندی کنفی چه کاربردهایی دارد؟) در صنایع مختلف دارد که امروز می‌خواهیم درباره کاربردهای تزئینی پارچه کنفی حرف بزنیم. گونی کنفی برای بسته بندی مواد سنگین‌تر استفاده می‌شود اما پارچه کنفی کاربردهای زیادی در پوشاک، صنایع دستی و ساخت لوازم دکوراتیو دارد. همچنین کیسه کنفی کوچک برای بسته بندی و تزئین کادو استفاده می‌شود. در ادامه چند روش خلاقانه را آموزش می‌دهیم که می‌توانید با ایده گرفتن از آن‌ها هدیه و کالاهای مختلف را به طرز زیبایی بسته بندی کنید.

مشاهده و خرید آنلاین گونی کنفی

ربان کنفی

شما می‌توانید با تکه‌ای از پارچه کنفی قسمتی از کادو را بپوشانید و سپس با استفاده از نخ کنفی، نخ رنگی، کاموا یا لوازم تزئینی دیگر جعبه هدیه را تزئین کنید. در این روش پارچه کنفی نقش یک کاغذ کادو نصفه نیمه را بازی می‌کند. با این کار شما می‌توانید از رنگ‌ها و تزئینات دیگر هم در بسته بندی استفاده کنید تا همه‌چیز با تناژ قهوه‌ای و خاکی نباشد.

پارچه کنفی تزئینی، تزئین بسته بندی با کیسه کنفی

البته اگر دوست دارید بسته بندی یا جعبه هدیه‌ای که تزئین می‌کنید حالتی طبیعی و قدیمی داشته باشد می‌توانید از پارچه کنفی به‌عنوان ربان استفاده کنید و هیچ تزئینات دیگری اضافه نکنید. با استفاده از کاغذ کرافت به‌جای کاغذ کادو بیشتر به تصویر قدیمی و طبیعی نزدیک‌تر می‌شوید.

پارچه کنفی تزئینی، پارچه کنفی کادویی

کیسه کنفی کوچک تزئینی

این کیسه های کوچک کنفی برای مصارف تزئینی و بسته بندی ساخته می‌شوند و نمونه‌ای ارزان‌تر و ترندی تر از کیسه نخی یا کیسه ساتن بسته بندی هستند. شما می‌توانید خوراکی‌های مختلف مثل شیرینی یا شکلات یا هر کالای کوچک مثل جواهرات را در کیسه کنفی کوچک بسته بندی کنید.

کیسه کنفی کوچک تزئینی، کیسه کنفی کوچک بسته بندی

طرح های کنفی

شما می‌توانید هر طرحی که می‌خواهید را با الگو روی پارچه کنفی بکشید و بعد آن را روی بسته بندی یا جعبه کادو بچسبانید. این ایده ساده و جذاب بسیار خلاقانه است و شما هر بار با تغییر دادن طرحی که آماده می‌کنید یک بسته بندی جدید خواهید داشت. کسب و کار های تازه‌کاری که هزینه چاپ لوگو یا برچسب را ندارند می‌توانند یک‌شکل یا یک حیوان خاص را به‌عنوان نماد خودشان انتخاب کنند و آن را با پارچه کنفی بسازند و روی بسته بندی های محصولاتشان بچسبانند.

آموزش تزئین بسته بندی با پارچه کنفی، ایده ای ساده و خلاقانه تزئین بسته بندی

مشاهده و خرید آنلاین کیسه کنفی

همان‌طور که می‌بینید با استفاده از پارچه کنفی کادویی روش های ساده و خلاقانه زیادی برای بسته بندی و کادوپیچ کردن وجود دارد. این ایده ها علاوه بر زیبا بودن بسیار کم هزینه و کاربردی هستند و با در دسترس ترین لوازمی که در خانه دارید ساخته می‌شوند.

همچنین می‌توانید با استفاده از نخ کنفی و گیفت تگ کیسه کنفی را تزئین کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله