کارت ویزیت سه بعدی

مهسا موسوی / 18 آبان 1395

با این کارت ویزیت  مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

راه های ساده زیادی وجود  دارد که می‌توانید که یک کارت ویزیت معمولی را به کارتی تاثیرگزارتر و خلاقانه تر تبدیل کنید. سفارش چاپ کارت ویزیت به عنوان مثال می‌توانید افکت های سه بعدی به آن بیفزایید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد چگونه یک کارت تجاری بسازید که از عناصر سه بعدی در گرافیک دو بعدی اصلی خود استفاده کند.

1.یک فایل جدید ایجاد کنید. 
 
یک فایل جدید با اندازه 3.5 در 2 اینچ ایجاد کرده و وضوح 300 پیکسل در هر اینچ را انتخاب کنید. می‌توانید کارت را عمودی ایجاد کنید اما اگر در آینده خواستید کارت افقی بسازید از همین روش برای کارت افقی نیز اعمال می‌شود.
 
طراحی گرافیک
 
2. یک پس زمینه ایجاد کنید.
 
با ابزارمستطیل شکل[1] شکلی بکشید که کل فضای ایجاد شده را اشغال کند. می‌توانید این کار را با کشیدن ابزار روی ناحیه کاری تان هم انجام دهید.

هنگامی که پنجره کشویی[2] ظاهر شد و از شما مقیاس مورد نظرتان را خواست همان اندازه ای که برای فایل خود انتخاب کردید را برگزینید.

رنگ را به چیزی که نشان دهنده هویت حرفه ای شماست تغییر دهید. اگر یک طرح مینیمالیستی می خواهید ترکیب سیاه و سفید خوب است. اگر می خواهید عمق بیشتری به کارت اضافه کنید می‌توانید از شیب ها[3] استفاده کنید. من از یک شیب شعاعی[4] با رنگ های #D94F47 to #A73D37 استفاده می‌کنم. 
 
طراحی کارت ویزیت سه بعدی

 

 
3.تبدیل دو بعدی به سه بعدی
 
گرافیک های دو بعدی تان را باز کنید و همه آنها را انتخاب کنید. سپس افکت Extrude & Bevel را از منوی 3D انتخاب کنید (Effects>3D>Extrude & Bevel ).

تنظیم کردن زاویه و عمق بیرون زدگی[5] را با دقت انجام داده و تنظیم کنید. همچنین می‌توانید سبک سطح را تغییر بدهید و بافت های مختلفی به آن اضافه کنید.

هر نوع گرافیکی با یک طرح ساده را می‌توانید برای این منظور استفاده کنید. برای مثال ممکن است بخواهید از لوگوی خود استفاده کنید و به آن ابعاد بیشتری بدهید. 
 
طراحی سه بعدی

 

4.ادغام گرافیک با کارت
 
گرافیک های سه بعدی خود را به فایل کارت خود کپی و الحاق کنید و یک جای خوب انتخاب کنید. تغییر اندازه بدهید و گرافیک را با کمک ابزار انتخاب[6] جا به جا کنید.
 
کارت ویزیت سه بعدی
 
5. افزودن اطلاعات 
 
حالا می‌توانید اطلاعات محتوا را اضافه کنید. شامل ایمیل و وب سایت، در صورت امکان جزئیاتی در مورد نوع تجارت تان، شماره تلفن و آدرس خود اضافه کنید.
اگر می خواهید یک کارت دوطرفه بسازید می‌توانید یک فایل دیگر به اندازه همین کارت ایجاد کنید و جزئیات تماس را در آن قرار دهید و جلوی کارت را برای طرح اصلی تان خالی بگذارید. 
 
کارت ویزیت سه بعدی
 
 
از شلوغ کردن کارت خود پرهیز کنید.

گرافیک های سه بعدی می‌توانند در صورت ترکیب مناسب با رنگ و محتوا ظاهر کارت شما را بهبود دهند. نیازی نیست روی سه بعدی بودن طرح خود خیلی تاکید کنید، چون می‌توانید حتی با عناصر دو بعدی نمای بهتری بسازید و به خیلی از افکت های اصلی برسید.

[1] rectangular

[2] pop-up window

[3] gradients

[4] radial gradient

[5] extrusion

[6] selection


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله