نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

تورنگ / 22 دی 1399

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت کیفیت کار شما عمل کند پس حتماً زمان کافی برای طراحی و چاپ کارت ویزیت املاک صرف کنید تا بهترین انتخاب را برای معرفی کار خود داشته باشید. در ادامه به نکته‌هایی اشاره می‌کنیم که رعایت کردن آن‌ها به طراحی بهترین کارت ویزیت ممکن کمک می‌کند.

از جنس خوب استفاده کنیم

کارت ویزیت املاک لایه باز، چاپ کارت ویزیت املاک

در طراحی کارت ویزیت املاک، کیفیت جنس کارت اهمیت زیادی دارد. کارت ویزیت یکی از قسمت‌های اصلی کسب‌وکار شما است و اطلاعات زیادی راجع به شما به مردم می‌دهد. مطمئن شوید که این اطلاعات روی یک جنس خوب و مناسب به چشم بیایند. با بالا بردن کیفیت و ضخامت کارت ویزیت می‌توانید به‌راحتی متمایز شوید و به چشم بیایید. کیفیت جنس کارت باعث می‌شود کارت ویزیت دوام بالایی داشته باشد و زیردست حس خوبی بدهد. کارت ویزیت املاکی که به این شکل چاپ شود تأثیر همیشگی روی مخاطب می‌زارد. شرکت چاپ تورنگ انواع سرویس چاپ اختصاصی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

خلاقیت داشته باشیم

کارت ویزیت املاک جدید، کارت ویزیت املاک خارجی

اگر تابه‌حال کارت ویزیت چاپ کرده‌اید احتمالاً می‌دانید که استایل های مختلفی برای انتخاب وجود دارند. کارت ویزیت مستطیلی مدلی است که اکثر مردم آن را دارند. اگر می‌خواهید سریع‌تر تمایز خودتان را نشان دهید می‌توانید از استایل های دیگر در طراحی کارت ویزیت استفاده کنید.
کارت ویزیت مربع: بیشتر کارت ویزیت ها مستطیلی هستند و با چاپ کارت ویزیت مربعی به‌راحتی به چشم میایید.
کارت ویزیت فلزی: چاپ کارت ویزیت فلزی بسیار هزینه بر است اما مطمئناً هیچ‌کس کارت فلزی را دور نخواهد انداخت.
کارت ویزیت پلاستیکی: استفاده از پلاستیک شفاف یکی از جدیدترین نمونه کارت ویزیت است. این کارت ویزیت ها محکم است و حرفه‌ای به نظر میایند.
چاپ طلاکوب: چاپ طلاکوب یکی از در دسترس ترین و کم‌هزینه‌ترین انتخاب‌هایی است که برای به چشم آمدن کارت ویزیت املاک می‌توانید انجام دهید. 

رنگ درست را انتخاب کنیم

کارت ویزیت املاک مسکن، کارت ویزیت املاک خارجی

خرید و اجاره ملک خانه معمولاً تصمیم خوشحال‌کننده ای برای اکثر مردم است. کارت ویزیت املاکی که از رنگ‌های ناراحت‌کننده استفاده می‌کند ممکن است زیاد موردتوجه قرار نگیرد. برای حل این مشکل می‌توانید از یک رنگ شاد مثل زرد یا قرمز به مقدار متعادل در طراحی کارت استفاده کند تا حس بهتری به مخاطب بدهند. در کل رنگ‌های گرم در کارت ویزیت املاک مناسب تر از رنگ‌های سرد هستند.

اطلاعات درست را روی کارت بنویسیم

کارت ویزیت املاک خارجی

کارت ویزیت املاک یکی از جنبه های اصلی بازاریابی این کار است و باید تمام اطلاعات اساسی و موردنیاز مشاوره املاک روی آن قرار گیرد. این اطلاعات مهم عبارت‌اند از:
اسم
شغل
آدرس محل کار
لوگو
ایمیل
شماره تلفن
شماره فکس
آدرس وب‌سایت
آدرس صفحه‌های فضای مجازی
تگ‌لاین یا عبارت تبلیغاتی (اختیاری)

در این حیطه کاری پر رقابت سعی کنید با طراحی و چاپ کارت ویزیت املاک خاص و باکیفیت در میان رقبا به چشم بیایید و روی مشتری ها تأثیر مثبت و حرفه‌ای بزارید که تا ابد با آن‌ها بماند. برای دریافت مجموعه ای از کارت ویزیت املاک لایه باز و کارت ویزیت املاک رایگان اینجا کلیک کنید.

فایل لایه باز طراحی

سفارش چاپ کارت ویزیت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سعید،

ممنون از مطلبتون. قصد دارم برای تبلیغ خدمات لوله بازکنی برچسب برای در و دیوار، یک طرح جدید و متفاوت بزنم که با تبلیغ های رایج لوله بازکنی ها و چاه بازکنی ها فرق داشته باشه. اگر کسی ایده ای داره لطفا منو راهنمایی کنه (seyyed.s71@gmail.com)


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)

چاپ کارت ویزیت آرایشگاه زنانه با متن درست و طراحی خاص یکی از عوامل موفقیت سالن است. کارت ویزیت به مشتری ها کمک می‌کند به راحتی...

مطالعه مقاله