استیکر سیبیل / هدیه فانتزی برای روز مرد

تورنگ / 20 فروردین 1396

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها که در بسیاری کشورها سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن را به‌عنوان روز پدر در نظر گرفته‌اند. در ایران نیز یک روز را به پاسداشت زحمات و عشق بی‌دریغ پدران جشن می‌گیریم.
در ایران باستان نیز آئین زیبایی برای بزرگداشت پدران برگزار می‌شد. پیش از انقلاب، روز 24 اسفند زادروز رضاشاه بر پایهٔ گاه‌شمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد اما پس از انقلاب اسلامی این روز به زادروز حضرت علی (ع) تغییر یافت.
حال اینکه فرقی نمی‌کند چه روزی را در نظر بگیرید بلکه نکته‌ی مهم احساس خوبی است که با یک هدیه مناسب به آن‌ها منتقل می‌کنید. فرصتی کمی تا روز پدر باقی‌مانده، فکری برای هدیه‌های ارزشمند خودکرده‌اید؟ دوست دارید امسال برخلاف سال‌های گذشته هدیه خود را از یکنواختی درآورده و متفاوت‌تر تزئین کنید؟
مثلاً برچسب سیبیل بسازید و کنار هدیه اصلی خود قرار دهید تا علاوه بر هدیه مناسب روز مرد، یک هدیه دست‌ساز و فانتزی نیز داشته باشید.
پشت کامپیوتر خود بنشینید و برنامه ویرایشگر تصویر (Image editor) را راه‌اندازی کنید و یک فایل جدید ایجاد کنید. برای داشتن یک سیبیل زیبا دو راه دارید؛ راه اول اینکه از pen tools (ابزار خودکار) برای ترسیم شکل سیبیل استفاده کنید. برای طراحی و چاپ استیکر طرح‌های ساده بهترین انتخاب هستند چون با انتخاب این طرح‌ها می‌توانید یک استیکر فانتزی و همه پسند داشته باشید که هرکسی از دیدن آن لذت می‌برد.
اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید خودتان طراحی کنید می‌توانید از یک نمونه آماده استفاده کنید. به‌سادگی می‌توانید با یک جستجوی ساده طرح‌های جالبی که برای دانلود رایگان قرار داده‌شده را ببینید و باحوصله بهترین آن را انتخاب کنید.
طراحی استیکر


بعد از انتخاب طرح سیبیل، یک صفحه جدید ایجاد کنید. توجه داشته باشید سایز این صفحه باید با ابعاد دقیق کاغذ مخصوص چاپ استیکر (کاغذ لیبل) که می‌خواهید روی آن استیکرهای خود را چاپ کنید مطابقت داشته باشد.
صفحه جدید را با کپی طرح خود پرکنید و به‌گونه‌ای طرح کپی شده سیبیل را کنار هم بچینید که پس از چاپ بتوانید آن را به‌راحتی با قیچی ببرید و از هم جدا کنید. در هر صفحه از چاپ استیکر سیبیل می‌توانید بیش از 10 عدد استیکر داشته باشید به شرطی که بافاصله درست آن‌ها را بچینید. دقت کنید فاصله از حاشیه‌های کاغذ را نیز رعایت کنید.
 

استیکر سبیل

 

برای چاپ این استیکرهای بامزه نیاز به یک کاغذ برچسب دارید. پیشنهاد می‌دهیم پس از چاپ استیکرها از پوشش لمینت استفاده کنید تا استیکرهای براق و مقاوم تری داشته باشید. شما حتی میتوانید این استیکرها را با چاپ روی تیشرت و یا چاپ روی ساک هدیه جذاب تر کنید.
 

طراحی استیکر

 

فراموش نکنید این هدیه متعلق به بهترین پدر دنیاست، پس حوصله و عشق به خرج دهید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
maasoumeh،

عالی و جذاب با نگاهی خلاقانه ! آرزوی موفقیت های روزافزون برای شما


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله