ایده و نکاتی در مورد تبلیغ کارواش

امیر مختاری / 24 تیر 1398

هیچ‌کس دوست ندارد با یک ماشین کثیف رانندگی کند. بالاخره ماشین کارت ویزیت و چهره صاحبش است.  شستن ماشین به‌خصوص در فصل سرما تجربه چندان خوشایندی نیست. همچنین، همه نمی‌خواهند وقت خود را برای این موضوع تلف کنند.  بنابراین در هر شهری کارواش‌هایی وجود دارند که آماده ارائه خدمات شستشوی ماشین هستند.

خرید کاغذ کفی کارواش

تبلیغ کارواش

چگونه با تبلیغ کارواش خود، برند سازی کنیم؟

کارواش به‌عنوان یک تجارت جذاب و همیشه موردتقاضا است. بااین‌حال، دیگر ارائه خدمات با کیفیت بالا در شرایط رقابت بالا کافی نیست.  چگونه این موضوع را حل کنیم؟ هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات فعال دارد.  وظیفه تبلیغات مناسب جذب و حفظ حداکثر تعداد مشتریان ممکن است. حتی قبل از افتتاح یک تجارت کارواش، باید یک شرکت تبلیغاتی موفق را برای تبلیغ کارواش پیدا کنید.

سفارش چاپ انواع کاغذ برای تبلیغ

تبلیغ کارواش

مکان کارواش 

مشتریان اصلی ساکنان خانه‌های مجاور هستند.  اما رانندگان اغلب در راه از محل کار یا فروشگاه به کارواش می‌روند.  بنابراین مکان آن نقش مهمی ایفا می‌کند.  بهترین مکان‌ها برای کارواش: تعاونی گاراژ، محل خدمات خودرو، پمپ‌بنزین، بازار خودرو، جاده‌های اصلی. رانندگی برای شما نباید سخت و طاقت‌فرسا باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد در ترافیک به مقصد برود. هنگام برنامه‌ریزی برای انتخاب مکان مناسب برای افتتاح کارواش، لازم است که مخاطب هدف، نیازها و توانایی‌های مالی آن را در نظر بگیرید. هنگام خرید یک تجارت آماده، باید بر روی همان پارامترها تمرکز کنید.

 چگونه می‌توانم مشتریان را به کارواش جذب کنم؟ محیط اطراف آن باید همیشه جذاب به نظر برسد. کارکنان باید ماهر و دوستانه باشند. روی ارزان‌ترین قیمت تمرکز نکنید. در عوض سعی کنید بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود عرضه کنید. جملات روی تابلو باید خوانا باشد که مشتریان از دور نیز قادر به دیدن تابلوی کارواش باشند.

تبلیغ کارواش

عوامل جذب مشتری برای کارواش

پرداخت غیر نقدی، دسترسی به وای فای در اتاق انتظار، سرویس بهداشتی، مدیر زن، نظارت بر ضبط‌های پخش‌شده از دوربین نظارتی در قسمت شستشو، سیستمی که مشتری را از آمادگی دستگاه مطلع می‌کند.

تبلیغ  کارواش با توزیع تراکت

می‌توانیداز تراکت تبلیغاتی با آدرس کارواش برای خودروهای کثیف استفاده کنید. یعنی تراکت را بر روی برف پاک کن ماشین های کثیف در سطح شهر قرار دهید.

تبلیغ کارواش قابل چاپ

تبلیغات چاپی قابل‌مشاهده مدت‌هاست که اثربخشی خود را ثابت کرده‌اند. در مسیر‌های جاده‌ای، بنرهای خود را تنظیم کنید. این بنر باید در جاده اصلی و خیابان‌هایی که در آن ترافیک وجود دارد نصب شود. شما می‌توانید کارت ویزیت را برای تبلیغ کارواش سازمان‌دهی کنید.  ارائه تخفیف نیز باعث افزایش اثربخشی آن‌ها می‌شود. نصب تبلیغات کارواش در مناطق دورافتاده شهر منطقی نیست. به‌هرحال، رانندگان ترجیح می‌دهند ماشین‌ها را در نزدیک‌ترین کارواش بشویند.  برای توزیع کارت ویزیت می‌توانید با نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین و خدمات خودرو تماس بگیرید. یا چاپ تبلیغ بر روی یک کاغذ و قرار دادن آن بر روی کفی خودرو به برندسازی کمک خواهد کرد.

تبلیغ شبکه ای برای کارواش

شما می‌توانید با ایستگاه‌های خدمات خودرو توافق کنید و تبلیغات کارواش را به‌صورت شبکه‌ای ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال اگر مشتری ماشینی را در سرویس خودرو تعمیر کند، در کارواش شما از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شود. و بالعکس

همچنین می‌توانید با نزدیک‌ترین پیتزافروشی برای توزیع بروشور در جعبه‌های پیتزا هماهنگ کنید.  تحویل غذا به‌ویژه در تعطیلات آخر هفته بسیار محبوب است. تبلیغات کارواش متقابل هزینه‌های تبلیغات را کاهش می‌دهد و بازدیدکنندگان جدید بیشتری را جذب می‌کند.

ارائه خدمات اضافی برای تبلیغ کارواش

 سازمان‌دهی خدمات اضافی کم‌هزینه به ترویج کارواش کمک خواهد کرد.  آن‌ها همچنین می‌توانند به‌عنوان هدیه ارائه شوند.  درواقع، شستن خودرو به معنای شستن بدنه آن است.  ارائه خدمات شستشوی موتور، نظافت فضای داخلی، پرداخت بدنه و سایر خدمات به مشتریان بسیار مهم است.

 ارائه طیف وسیعی از خدمات باعث افزایش سود می‌شود.  راننده مجبور نیست به‌جای دیگری مثلاً برای تعویض روغن برود.  سطح بالای خدمات و خدمات اضافی باعث افزایش تعداد مشتریان می‌شود.

هدیه دادن به مشتریان برای استفاده مداوم از خدمات کارواش شما. این می‌تواند یک تخفیف در هر پنج بازدید، تخفیف و کارت پس‌انداز باشد.  این تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان قدیمی را خوشحال کرده و مشتریان جدید را جذب و تشویق کنید.

سازمان‌دهی پیامک اطلاع‌رسانی تخفیفات جدید برای تبلیغات کارواش ضروری است.  مرحله بعدی ایجاد گروه و صفحه در شبکه‌های اجتماعی محبوب است.  شما همچنین می‌توانید وب‌سایت خود را ایجاد کنید و تبلیغات را در اینترنت نیز انجام دهید.  هزینه تبلیغات در تلویزیون و رادیو بسیار بیشتر است.


نه‌تنها جذب مشتریان جدید، بلکه حفظ آن‌ها نیز مهم است.  برای این کار صاحبان کارواش به ترفندهای مختلفی متوسل می‌شوند. ‌زیباترین کارواش در شهر لیزبورگ آمریکا قرار دارد که به یک جاذبه واقعی شهر تبدیل شده است.  این ساختمان گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.  اما رانندگان به‌ندرت از خدمات شستشوی ماشین استفاده می‌کنند.

تبلیغ کارواش


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی
بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت قند، سلفون یا نایلون قند و کیسه شکر را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه مقاله
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

این مقاله به مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ می پردازد. در تورنگ چاپ کاغذ پوستی طرح دار و ساده موجود است.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله