طراحی تقویم خاص

مهسا موسوی / 5 اسفند 1397

برای شروع سال نو هر کدام از ما مشتاق به داشتن یک  تقویم از سال جدید هستیم تا مناسبت ها مهم را برای خودمان داشته باشیم. برخی افراد از تقویم به عنوان یک اِلِمان دکوری و تزئینی استفاده می‌کنند.

داشتن یک تقویم خانوادگی به شما این امکان را می‌دهد که لحظات خاصی از گذشته را که برای شما و عزیزانتان خاطره انگیز است همیشه جلو چشم داشته باشید و با یادآوری به موقع آنها خاطرات خوب و جدیدی را خلق و ثبت کنید.

با یک تقویم خانوادگی منحصر به رویدادهای تلخ و شیرین خانواده شما؛ از روزهایی مثل تولدها، سالگردها، رویدادهای مهم، تعطیلات، غم ها و شادی های مشترک و خانوادگی شما یاد می‌شود. برای داشتن همچنین تقویم خاص و هیجان انگیزی، چند ایده ساده تقویم خانواده را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در به نتیجه رساندن این پروژه با شما همراه باشیم.

طراحی تقویم

اول از همه با چند عکس خاص شروع کنید. سعی کنید در انتخاب عکس پس زمینه تقویم دقت لازم را داشته باشد و در نظر داشته باشید عکسی که انتخاب می‌کنید هم باید مناسب محیطی باشد که قرار است تقویم در آن قرار داده شود (خانه، اداره، دفتر کار و...) و هم مورد پسند همه اعضای خانواده قرار گیرد.

برای داشتن یک تقویم زیبا لازم است موارد خاصی را به عنوان یک تِم برای تقویم خود در نظر بگیرید، اگر ایده خاصی مد نظرتان نیست می‌توانید از برخی نکات زیر نیز استفاده کنید. می‌توانید به تقویم خود مناسبت هایی اضافه کنید، مثل:

  • جشن فارغ التحصیلی، با اضافه کردن عکس هایی از اولین روز مدرسه تا سالهای تحصیلی بعدی و سرانجام عکس هایی از روز جشن فارغ التحصیلی

تقویم سال جدید

  • سالگرد ازدواج، اضافه کردن عکس هایی خاطره انگیز از روز عروسی

طراحی و چاپ تقویم

 

  • اضافه شدن اعضای جدید به خانواده، اضافه کردن عکسی از نوزاد جدید و یا یک عکس خانوادگی با عضو جدید.

تقویم جدید

  • تولد اعضای خانواده، می‌توانید در روز تولد هر یک از اعضای خانواده عکسی از دوران کودکی او و یا یک عکس مورد علاقه وی را اضافه کنید.

طراحی تقویم

 

  • تعطیلات یا جشن های ملی، مثل عید نوروز، روز سیزده به در، شب یلدا و غیره که بهانه هایی برای جمع شدن خانواده دور هم و گذراندن ساعاتی خوش با یکدیگر است را می‌توانید با عکس هایی از سالهای قبل که در این مناسبت ها گرفته اید تزئین کنید.

تقویم سال جدید

  • تاریخ هایی مثل اولین روز کاری یا روز بازنشستگی، که می‌توان برای اولین روز کاری عکس هایی خاص از محیط کار جدید و برای روز بازنشستگی عکس هایی خاطره انگیز کاری اضافه کرد که دیدن آن برای شما تداعی کننده حرفه مورد علاقه تان و روزهای پرتلاشی که در آن صرف کرده اید باشد.

طراحی و چاپ تقویم

بعد از اتمام طراحی فقط نیاز به مشورت با یک طراح حرفه ای جهت تنظیم دقیق کادرها و موارد گرافیکی و یک چاپ دیجیتالبا کیفیت جهت چاپ تقویم دارید. وقتی یک تقویم خانوادگی تهیه می‌کنید و به عزیزانتان هدیه می‌دهید در واقع با خاطره بازی طعم دیگری به  روزها و لحظات آنها می‌بخشید. با طراحی و چاپ تقویم که شامل این یادبودهاست می‌توانید در سال جدید یک هدیه ساده اما ارزشمند برای خانواده خود داشته باشید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله