کاغذ کادو

تورنگ / 28 فروردین 1396

در آینده ای نه چندان دور وقتی به روزهای گذشته خود نگاه می‌کنیم می‌بینیم چه حجمی از درختان را ما به سادگی از بین برده ایم!

بله ما در بسیاری از موارد با بی خیالی و انتخاب نکردن یک جایگزین مناسب برای کاغذ موجب از بین رفتن بخش زیادی از درخت ها و طبیعت شده ایم.

در بسیاری از موارد به دلیل رعایت مسائل بهداشتی لازم است از بسته بندی هایی استفاده کنیم که کمترین آسیب و آلودگی را به مواد مورد نظر منتقل کند، مثل بسته بندی مواد غذایی و دارویی. در این موارد با استفاده از انواع بسته بندی سلفون که می‌توان با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ فلکسو برند و لوگو شرکت مربوطه را روی آن چاپ کرد. هرچند که با استفاده درست و به جا و رعایت مسائل مربوط به بازیافت این محصولات نیز، می‌توان در راه حفاظت از محیط زیست گام برداشت.

اما گاهی اوقات در مواردی دیگری که حق انتخاب داریم و می‌توانیم کاری برای طبیعت انجام دهیم، سهل انگاری می‌کنیم. فکر می‌کنید تا به حال برای تزئینات و دکوراسیون چقدر از سرمایه های طبیعی هدر رفته و کاغذ دور ریخته شده است؟؟

انواع کاغذ کادو

 

در نتیجه برخی تحقیقات گفته شده کاغذهای بسته بندی (شامل کاغذ کادویی و...) و کیسه های نایلونی خرید به تنهایی باعث ایجاد 4 میلیون تن زباله می‌شود!

تحقیقاتی که در بریتانیا انجام شده نیز نشان می دهد در تعطیلات سال نو به طور تقریبی حدود 226800 مایل (تقریبا 364998.312 کیلومتر) کاغذ کادو و تزئینات بسته بندی دور ریخته شده است. این رقم یعنی 9 بار دور تا دور دنیا را توسط این کاغذ کادوهای دور ریخته بپوشانید.

کاغذ کادو و سایر لوازم تزئینی مانند آن علاوه بر اینکه بسیار زیبا و هنرمندانه است، با استفاده از آن می‌توانید هدیه های خود را رسمی تر و خاص تر کنید، حتی می‌توانید برای تبلیغات و گسترش کسب و کار خود نیز از آن استفاده کنید. به این صورت که لوگو یا شعار تبلیغاتی خود را روی آن چاپ کرده و هدایای تبلیغاتی را در آن پیچیده و به مشتریان خود ارائه دهید. بی شک علاوه بر اینکه هدیه شما حالت رسمی تری به خود می‌گیرد.

به شرطی که موجب آسیب و تخریب محیط زیست نشود. باید توجه داشته باشید که با انتخاب درست می‌توانید علاوه بر اینکه هدیه ای با ماندگاری بیشتر به مشتریان خود ارائه می دهید می‌توانید در حفاظت از محیط زیست نیز نقش مهمی را ایفا کنید.

مثلا اگر جنسی که برای نایلکس تبلیغاتی، کاغذ کادو و ساک تبلیغاتی کاغذی خود انتخاب می‌کنید مرغوب باشد، به طوری که بتوان از آن چند بار استفاده کرد هم برای شما صرفه اقتصادی داشته و با قیمت مناسب ارائه می‌شود و هم چند بار مصرف بودن آن می‌تواند کمک به سزایی به حفظ محیط زیست کند.

اگر به جای نوع کاغذی هدایای تبلیغاتی مثل ساک خرید و کاغذ کادو، نوع پارچه ای آن را انتخاب کنید که شایسته تقدیر هستید. چون قطعا انواع ساک خرید پارچه ای و کادوپیچ های پارچه ای بهترین راه برای جلوگیری از قطع درختان هستند.

 

چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله