طراحی کارت ویزیت سالن آرایش

تورنگ / 26 اسفند 1395

به شما کمک می‌کنیم تا یک کارت ویزیت زیبا مطابق با حرفه زیبای خود طراحی کنید!

در این مطلب قصد داریم با چند راه ساده به شما کمک کنیم کارت ویزیت مخصوص آرایشگاه خود را طوری طراحی کنید که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و پیش از هر چیزی در نگاه اول زیبایی که مرتبط با شغل شما است را منعکس کند.

در ابتدا برنامه فتوشاپ خود را باز کرده تا فایل فتوشاپ کارت ویزیت خود را طراحی کنید. یک صفحه جدید در اندازه استاندار کارت ویزیت باز کرده و طراحی منحصر به فرد خود را شروع کنید.

برای داشتن پیش زمینه جالب می‌توانید از یک عکس زیبا استفاده کنید تا علاوه براینکه به کار خود جلوه می‌بخشید، مهارتتان را نیز بکار می‌برید. پس از باز کردن عکس مورد نظر خود، با تغییر تنظیماتی مثل اعمال رنگ، کنتراست، وضوح تصویر و... می‌توانید به عکس جلوه ببخشید و آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید.

طراحی کارت ویزیت آرایشگاه

 

در مرحله بعد باید لوگو خود را روی کارت بگذارید تا بیننده در نگاه اول با دیدن آن برند شما را به یاد بیاورد. فقط توجه داشته باشید که لوگو شما باید تضاد خوبی با پس زمینه داشته باشد تا بهتر دیده شود. اگر هنوز برای خود یک لوگو مشخص ندارید می‌توانید از اسم خود یا اسم محل کارتان  استفاده کنید. برای این کار بهتر است از یک فونت جالب و فانتزی استفاده کنید.

معمولا در این نوع کارت ویزیت ها اطلاعات تماس را در پشت کارت درج می‌کنند. برای طراحی پشت کارت ویزیت خود می‌توانید یک فایل دیگر در همین اندازه ایجاد کرده و یک رنگ تخت متناسب پس زمینه که در جلوی کارت استفاده کردید، اضافه کنید. حالا می‌توانید با فونت و رنگ مناسب اطلاعات تماس خود مثل، شماره تلفن، آدرس محل کار، شبکه های اجتماعی و... را به آن اضافه کنید. سعی کنید از یک فونت خوانا و جالب استفاده کنید و توجه داشته باشید همه چیز به درستی پیش برود. مخصوصا املای کلمات را با دقت بررسی کنید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

 

حالا کارت شما آماده چاپ است. اما قبل از آن به طور کامل اطلاعات و طراحی کارت خود را بررسی کنید. اگر براساس سلیقه شخصی خود دوست دارید چیزی به آن اضافه کنید و قبل از فرستادن برای چاپ، آن را با پرینتر ساده روی کاغذA4 چاپ کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که می‌خواستید انجام شده است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله