عکس های خود را تبدیل به استیکر کنید

تورنگ / 18 اسفند 1395

اگر واقعا به عکاسی علاقمند هستید احتمالا تعداد عکس هایی که گرفته اید آنقدر زیاد است که شمردن آن سخت است و شاید فرصت نشود آنها را تماشا کرده و لذت ببرید.

اما اگر جزء آن دسته از افراد هستید که عکس را برای چیزی بیش از به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام می خواهید و قصد دارید تعدادی از عکس های بی نظیر خود را چاپ کنید پیشنهاد می‌کنیم به جای روش سنتی چاپ کردن عکس و قرار دادن آن در آلبوم دست به کاری جدیدتر بزنید و عکس های مورد علاقه خود را تبدیل به استیکر کنید!

با ساختن عکس هایتان به صورت برچسب و نصب آن در جای مناسب می‌توانید هر زمان که خواستید به آن نگاه کنید لذت ببرید. در اینجا به شما نشان می‌دهیم که چگونه با عکس خود استیکر بسازید. شما می‌توانید هر عکسی را به برچسب تبدیل کنید، رنگی یا سیاه و سفید، قدیمی یا جدید، عکس فوری خانوادگی یا منظره  هنری و... بنابراین در انتخاب عکس آزادید. بعد از انتخاب عکس سراغ نرم افزار فوتوشاپ خود بروید و استیکر خود را طراحی کنید. برای طراحی شکل برچسب با Shape Tools شروع کنید. با این ابزار می‌توانید به آسانی برچسب به شکل های مختلفی مثل مستطیل، دایره، قلب و یا هر چیز دیگری که دوست دارید، بسازید.

طراحی استیکر در فتوشاپ

 

حالا فایل عکسی را که می خواهید مورد استفاده قرار دهید باز کنید و آن را روی لایه ای جداگانه بالای شکلتان کپی  Copy کنید. در   create clipping  , Layer Menu را انتخاب کنید. با انجام این کار فقط آنچه که روی شکل ایجاد کردید قابل مشاهده است. لازم نیست که از همه ی عکس را در برچسب استفاده کنید، اگر احساس می‌کنید عکس بزرگتر از حد لازم است، از ابزار تبدیل Transform Tools استفاده کنید. برای ساختن چندین برچسب با شکل های یکسان نیز می‌توانید همان شکل را چندین بار در فایلی که ایجاد کرده اید کپی Copy کنید.

چاپ استیکر

برای چاپ استیکر خود فقط به یک پرینتر و کاغذ لیبل نیاز دارید. توصیه می‌کنیم قبل از چاپ روی کاغذ لیبل، طرح خود را روی کاغذ مuمولی چاپ کنید تا اگر اشکالی در آن وجود دارد اصلاح کنید. پس از اتمام کار و چاپ استیکر روی کاغذ لیبل نیز با دقت آن را برش دهید. تبدیل عکس به استیکر راه جالبی برای به یاد آوردن ارزشمندترین خاطرات و یا تزئین فضای خانه است. حتی می‌توانید با این کار عزیزان خود را غافلگیر کرده و عکس های خاطره انگیز را برایشان تبدیل به استیکر کنید و در مناسبت های مختلف مثل تولد، روز عشق ,... به آنها هدیه دهید.

این نوع هدیه های دست ساخته می‌تواند ارزشمندترین هدیه باشد، چون نشان دهنده ذوق و سلیقه شماست و ثابت می‌کند قلباً به یادشان بوده اید. پس دست به کار شوید!


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
roya،

تو عکاسی ها این کارو انجام میدن؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله