کریسمس مبارک!

تورنگ / 12 دی 1395

کریسمس مبارک!

با استیکرهای کریسمس، کارت تبریک  خود را جالب تر کرده و سال نو را زیباتر شروع کنید. در این مطلب ساختن برچسب های تزئینی و رنگارنگ برای کریسمس آموزش داده می شود تا بتوانید به سادگی یک یادگاری زیبا و به یاد ماندنی به دوستان و خانواده خود بدهید.

در ابتدا نیاز به برنامه Adobe Illustrator دارید. بعد از نصب برنامه یک صفحه جدید با رزولوشن 300 و سایز 27.94*21.59 ایجاد کرده و با شکل های ساده شروع کنید. برای ایجاد یک برچسب درخت کریسمس با رسم یک مثلث ساده سبز رنگ شروع کنید و همان را به صورت هم پوشانی که در شکل زیر نمایش داده شده است کپی کنید. برای تنه ی درخت از مستطیل ساده قهوه ای رنگ زیر مثلث ها استفاده کنید. برای زیبایی طرح می توانید جزئیاتی مثل گرد کردن کناره های شکل اعمال کنید.

 
طراحی درخت کریسمس

 

برای اینکه طرح شما بیشتر شبیه درخت کریسمس واقعی شود چند دکور رنگی مثل دایره های رنگی و یا ستاره به آن اضافه کنید. برای هماهنگی کلی طرح می توانید ستاره ای که روی درختتان گذاشته اید را مثل کناره های درخت گرد کنید. حالا طرح پایه شما آماده شده و می توانید بسته به نیاز خود هر تعدادی که می خواهید را در صفحه تکرار کنید.

 
طرح درخت کریسمس

 

برای مرحله چاپ استیکر خود نیاز به کاغذ مخصوص چاپ استیکر و پرینتر دارید. قبل چاپ تعداد زیاد از استیکرهای خود حتما یک نمونه تستی چاپ کنید تا از طرح خود مطمئن شوید. بعد از چاپ استیکرهای کریسمس خود به وسیله یک قیچی مناسب آنها را با دقت دورگیری کنید. در مجموع برای طراحی استیکرهای فانتزی نیاز به کپی برداری ندارید و می توانید هر طرحی که دوست دارید را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

کریسمس مبارک، سال خوبی را برایتان آرزومندیم!
 
چاپ استیکر

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی

کاربرد گسترده عکاسی تبلیغاتی باعث شده تا به وسیله عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و تجاری بتوان تبلیغات گسترده و مفیدی را انجام داد.

مطالعه مقاله
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی
چرخه رنگ چیست؟راهنمای کامل تئوری رنگ و هارمونی

تعریف تئوری رنگ Color Theory، چرخه رنگ چیست؟ color wheel و چه ارتباطی به تئوری رنگ دارد؟

مطالعه مقاله
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟
نقش طراحی گرافیک در دنیای بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا چیست؟

آیا بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما خلاقانه است؟ بسته به دیدگاه شما ممکن است معنی عبارت «بازاریابی خلاقانه» تغییر کند...

مطالعه مقاله