مزایای چاپ پاکت سفارشی

تورنگ / 9 دی 1395

آیا می‌دانید که یک پاکت به احتمال زیاد زمانی باز می‌شود که دارای لوگو جالب و معتبر باشد؟

با استفاده از پاکت های حرفه ای و جذاب بازاریابی کنید.

چاپ سفارشی پاکت

 

شما نمی‌توانید پاکت های برند خود را بدون فکر کردن ارائه دهید. در واقع جهت ارائه یک پاکت اختصاصی از برند خود نیاز است تا ایده های خود را به درستی بکار ببرید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.

شما پاکت خود را جهت ارائه به مشتری با یک نامه یا بروشور پر می‌کنید و تمبر می زنید و آن‌ها را در صندوق پست می اندازید و به محض اینکه پاکت از دست شما خارج می‌شود مسیر خود را طی می‌کند. و بعد از آن تنها شانس شما رسیدن پاکت به دست مخاطب و جلب توجه وی است.

اما چطور می‌شود میان پاکت خود و دیگر موارد ارسالی برای آن شخص تمایزی ویژه قائل شوید تا توجه مخاطب را به سوی خود جلب کرده و او را در جهت باز کردن و بررسی پاکت تشویق کنید؟!

این عامل مشوق می‌تواند تعیین کننده این موضوع باشد که آیا محتویات نامه خوانده خواهد شد یا خیر.

طراحی یک پاکت با اندازه منحصربه فرد برای بارز شدن

برای ساخت پاکت نامه ای که نیاز بازاریابی برند شما را برآورده می‌کند باید بهتر از حد متوسط باشید. برای این کار می‌توانید اندازه پاکت تان را افزایش دهید. اندازه بزرگتر نه تنها پاکت شما را از پاکت های معمولی متفاوت می‌کند بلکه فضای بیشتری جهت اضافه کردن مینیمال های رنگی و طرح های گرافیکی به شما می‌دهد.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت پستی

پاکت نامه پست معمولاً متناسب با ابعاد سربرگ (A4 ) تعیین می‌شود. پاکت با سایز حدودا 11 × 22 سانتی متر رایج ترین اندازه مورد استفاده برای پست نامه است. اگر اندازه استاندارد پاکت برای شما مناسب است می‌توانید با لحاظ کردن طرح های گرافیکی رنگی یا یک رنگ متفاوت آن را از بقیه موارد بارز کنید.

چاپ پاکت نامه

 

استفاده کردن از چاپ رنگی

در چاپ افست اغلب می‌توانید با قیمت مناسب و با استفاده از چاپ رنگی کارهای خود را متفاوت ارائه دهید. با این کار هر چند ساده، می‌توانید توجه مخاطب را میان هزاران پاکت سفید به پاکت خودتان جلب کنید. چاپ پاکت های سفارشی که با سربرگ شما مطابقت دارد نیز یکی از راه های جلب توجه مخاطب می‌باشد. وقتی در چاپ پاکت، پوشه، فاکتور، لیبل، کارت ویزیت، ست اداری، هدایای تبلیغاتی و... از لوگو و نشان برند خود به صورت یکپارچه استفاده می‌کنید موجب می‌شود علاوه بر جلب توجه مخاطب، هویت کارهای مربوط به برند خود را محرز کنید و به مخاطب اطمینان ببخشید که این کار از طرف برند شما بوده و معتبر به نام تجاری شماست.

 
چاپ پاکت

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

پاکت سازی | تولید پاکت
پاکت سازی | تولید پاکت

شرکت پاکت سازی تورنگ به تولید پاکت در اندازه‌ها و اشکال مختلف، جهت بسته‌بندی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا پاکت‌ هایی را که مناسب کسب‌وکار شماست به‌راحتی انتخاب کنید.

مطالعه مقاله