ساک های تبلیغاتی پارچه ای (نانوون)

تورنگ / 4 اسفند 1394

درباره ساک های تبلیغاتی پارچه ای (نانوون)

در این مقاله سعی بر صحبت پیرامون بگ های تبلیغاتی نانوون و مصرف آن در اروپا علی الخصوص انگلستان و نگاهی به قیمت و آینده ی این محصول داریم.

ساک های پارچه ای که قابلیت چندین بار استفاده را دارند در انگلستان به عنوان ساک هایی برای زندگی معروف هستند و جایگزین ساک کاغذی و نایلونی می‌باشند که اغلب از جنس کنواس یا مواد مصنوعی بافته شده هستند. درمقابل پلاستیک هایی که بعد از یک بار مصرف دور انداخته می‌شوند٬ بهره وری اقتصادی پایین تری در مقایسه با  این محصول نیز دارند. شاپینگ بگ های تبلیغاتی قابلیت استفاده های متعددی از جمله در سوپر مارکت ها، لباس فروشی ها، هایپرمارکت ها و تمامی فروشگاه هایی که  کالایی قابل حمل  برای  اشخاص را عرضه می نمایند دارد.

در انگلستان این ساک ها پارچه ای به قیمت بسیار جزیی 10 پنی و یا به صورت مجانی درقبال  خرید کالا عرضه می‌گردد. بگ های نانوون بسیار با دوام و استاندارد است. بدین معنی که  می‌توانید بارها و بارها از آن استفاده نمایید. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین رسالت اصلی این محصول  دوستدار بودن محیط زیست و تجدید پذیری آن است. این محصول به طور طبیعی تجزیه و بازیافت شده و بیشترین انگیزه ای که به دوستداران محیط زیست می‌دهند آن است که خسارت و ضرری به زمین وارد نمی‌کند. شکل ظاهری ساک های تبلیغاتی چندبار مصرف اغلب متفاوت است. در April 2012مارک اند اسپنسر از این محصول به صورت مجانی برای مشتریان استفاده کرد. در سال های 1980 و 1990 کیسه های نایلونی پلی پروپیلن برای خرید مایحتاج روزانه در مغازه ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشت و جایگزین بسته های کاغذی شدند. در سال 1990 دولت ها در برخی کشورهای صنعتی شروع به اخذ مالیات در قسمت تولید و توزیع نایلون های تبلیغاتی کردند و از آن زمان تبلیغات مارک های بزرگ برای متوقف کردن استفاده از نایلون های پلاستیکی که خسارت های جبران نا پذیری به محیط زیست وارد می‌کنند شروع شد.

مشاهده و خرید ساک پارچه ای

 

ساک های تبلیغاتی پارچه ای (نانوون)


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله