معرفی 3 نوع کاغذ سینگل پیتزا

تورنگ / 13 آبان 1399

کاغذ زیر پیتزایی یک کاغذ بهداشتی، ضد روغن و ضد رطوبت است که برای محافظت از پیتزا در بسته بندی بیرون بر استفاده می‌شود. همچنین کاغذ زیر پیتزا در رستوران ها و فست فود ها روی سینی سرو پیتزا برای رعایت بهداشت قرار می‌گیرد. در ادامه انواع کاغذ زیر پیتزایی را معرفی می‌کنیم.

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ سینگل زیر پیتزایی

کاغذ سینگل زیر پیتزایی

 سینگل فیس بهداشتی یک نوع کاغذ دو لایه است که لایه ی بالایی آن موج دار دارد، این قابلیت کاغذ سینگل بهداشتی به تهویه هوا کمک می‌کند و خمیر پیتزا را ترد نگه می‌دارد. سینگل بهداشتی علاوه بر کاغذ کف پیتزا به‌عنوان کاغذ جعبه پیتزا هم استفاده می‌شود. از این نوع کاغذ سینگل بهداشتی نمی‌توان در تهیه پیتزا و پخت پیتزا استفاده کرد زیرا ممکن است آتش بگیرند. عبارت بهداشتی در این نوع کاغذ زیر پیتزا به‌این‌علت به کار می‌رود که پروتکل های بهداشتی حتماً باید در ساخت و توزیع این کاغذ ها رعایت شوند تا غذا در سلامت کامل برای مشتری سرو شود.

کاغذ زیر پیتزا

کاغذ روغنی زیر پیتزا

کاغذ روغنی در تهیه پیتزا و شیرینی پزی در خانه و پخت پیتزا در فست فود ها و پیتزا فروشی ها برای پوشاندن سینی فر به کار می‌رود زیرا کاغذ روغنی زیر پیتزا تحمل گرمای زیاد را دارد و آتش نمی‌گیرد. خمیر پیتزا به کاغذ روغنی نمی‌چسبد و راحت از آن جدا می‌شود. کاغذ روغنی زیر پیتزایی گاهی برای سرو پیتزا و به‌عنوان کاغذ جعبه پیتزا هم استفاده می‌شود.

کاغذ زیر پیتزا

کاغذ مومی زیر پیتزا

کاغذ مومی زیر پیتزا علاوه بر پوشاندن سینی سرو و کف جعبه پیتزا برای بسته بندی ساندویچ و همبرگر هم به کار می‌رود. کاغذ مومی جلوی خیس شدن جعبه پیتزا و خمیر شدن پیتزا را می‌گیرد. کاغذ مومی چاپ شده به علت تهویه خوب، ضد روغن و ضد رطوبت بودن در بسته بندی انواع فست فود به کار می‌رود.

کاغذ زیر پیتزا

تمام کاغذ هایی که در بالا نام برده شد علاوه بر کاغذ جعبه پیتزا به‌عنوان کاغذ بسته بندی و کاغذ سینی انواع فست فود، غذاهای سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده، ساندویچ و همبرگر به کار می روند زیرا یکی از مهم‌ترین نکاتی که هر سرویس‌دهنده‌ی غذایی باید رعایت کند رعایت بهداشت و بهتر کردن تجربه‌ی مشتری با حفظ طعم، دما و حالت غذا است.

همچنین برای فست فودی ها، کافه و رستوران ها می‌توانید برای سفارشات بیرون بر پیتزا را در جعبه پیتزا قرار دهید و بسته بندی کاملا بهداشتی و شیکی داشته باشید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
عاصمی،

0912XXXXX25


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)