معرفی نی های نجات‌دهنده ی محیط زیست

زینب علیجانی / 9 آبان 1399

نی پلاستیکی در بسیاری از سرویس های غذایی استفاده می‌شود. با اینکه نی یکبار مصرف پلاستیکی روزانه به تعداد بالایی مصرف می‌شود (به‌عنوان‌مثال تنها در آمریکا چیزی حدود 500 میلیون نی پلاستیکی در روز مصرف می‌شود) بد نیست جایگزین‌های نی پلاستیکی را هم بشناسید. این نی های نوشیدنی در بسیاری از نقاط دنیا و رستوران های مختلف جای نی پلاستیکی را گرفته‌اند.

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشیدنی

 

نی نوشیدنی فلزی

نی فلزی یک انتخاب مقرون به صرفه برای افرادی است که در طول روز نی زیادی مصرف می‌کنند و می‌خواهند ازلحاظ مالی صرفه‌جویی کنند یا نگران آلودگی محیط زیست هستند. نی فلزی به هیچ وجه خراب نمی‌شود و شست و شوی آن بسیار آسان است. یکبار خرید نی فلزی می‌تواند برای یک عمر کافی باشد. نی فلزی یا نی استیل در بسیاری از کافه ها و رستوران ها استفاده می‌شود زیرا ظاهری مدرن، حرفه‌ای و جذاب‌تری به نوشیدنی می‌دهد. استفاده از نی فلزی با نوشیدنی های گرم ممکن است منجر به آسیب شود. نی فلزی تنها در رنگ نقره ای استیل موجود نیست بلکه در رنگ‌های طلایی، برنز، رز گلد و... هم تولید می‌شود.

نی نوشیدنی فلزی

 

نی کاغذی

نی نوشیدنی کاغذی خیلی سریع‌تر از پلاستیک در طبیعت تجزیه می‌شود برای همین انتخاب مناسبی برای دوستداران محیط زیست است. خرید نی نوشیدنی کاغذی رنگی با طرح های متنوع امکان‌پذیر است و از این لحاظ مزیت بهتری نسبت به نی های نوشیدنی دیگر دارد. نی کاغذی قابل‌استفاده با نوشیدنی های سرد و گرم است و در سایز ه اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

نی کاغذی

 

نی نوشیدنی بیوپلاستیک

نی های بیوپلاستیک از منابع زیست توده تجزیه پذیر مثل نشاسته ذرت، نی شکر، کاه، ضایعات گیاهان و غیره ساخته می‌شود. این نی ها ازلحاظ شکل، رنگ، بو، طول عمر و کارایی هیچ فرقی با نی پلاستیکی ندارند فقط در طبیعت تجزیه می‌شوند.

نی نوشیدنی بیوپلاستیک

 

نی نوشیدنی پاستا

در بسیاری از کشورهای دنیا در پی دنبال کردن ترند نی های قابل‌تجزیه دست به ساختن نی پاستا کرده‌اند. مواد اولیه این نی ها هیچ فرقی با پاستا و ماکارونی معمولی ندارد و تنها ضخیم‌تر و محکم‌تر ساخته می‌شود تا در برابر ضربه مقاوم باشد. این نی ها تنها باید با نوشیدنی های سرد استفاده شوند و یکبار مصرف هستند و هیچ طعم و بویی به نوشیدنی اضافه نمی‌کنند.

نی نوشیدنی پاستا

 

نی کاهی

نی کاهی درست مثل نی کاغذی قابل‌تجزیه است و در نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می‌شود. نی کاهی تنها ازلحاظ ظاهری با نی کاغذی تفاوت دارد. نی کاهی ظاهری طبیعی و ارگانیک دارد برای همین انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهایی است که غذای گیاهی و سالم تولید می‌کنند.

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشیدنی

نی کاهی


 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش دوخت پیشبند آشپزخانه
آموزش دوخت پیشبند آشپزخانه

نمونه ای از الگوی دوخت پیشبند ساده آشپزخانه را در این مقاله قرار داده‌ایم، می‌توانید با اضافه کردن چین به پیشبند ساده پیشبند آشپزخانه چین دار بدوزید

مطالعه مقاله
چگونگی نگهداری از فرش در برابر کودکان
چگونگی نگهداری از فرش در برابر کودکان

خانواده‌هایی که مبلغ زیادی برای خرید فرش پرداخت کرده‌اند همیشه نگران این هستند که کودکان خردسال فرش را خراب کنند، بهتر است...

مطالعه مقاله
کاور مبل چیست و چرا باید کاور مبل بخریم؟
کاور مبل چیست و چرا باید کاور مبل بخریم؟

کاور مبل، روکش مبل یا رومبلی پارچه ای است که مخصوصاً برای محافظت از مبل، کاناپه و صندلی ساخته می‌شود تا ...

مطالعه مقاله