6 نی نوشیدنی خلاقانه ی دنیا

تورنگ / 8 آبان 1399

نی نوشیدنی

نی نوشیدنی یکی از پراستفاده‌ترین ابزار غذا خوردن است و هر روز در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. نی نوشیدنی معمولاً  پلاستیکی است و شبیه یک لوله‌ی کوچک است. در ادامه این متن 6 نی نوشیدنی خلاقانه را معرفی می‌کنیم که اصلاً شبیه به نی معمولی که شما می‌شناسید ندارند. بعضی از آن‌ها همان نی نوشیدنی معمولی هستند که از چیزی به غیر از پلاستیک ساخته‌شده‌اند و بعضی از آن‌ها کاربردهای بیشتری دارند مثل نی قاشقی یا نی چابستیک.

 

نی نوشیدنی فیلتر دار

پایین این نی نوشیدنی استیل یک فیلتر وجود دارد که از ورود موادی که می‌توانند باعث گرفتگی نی شوند جلوگیری می‌کنند. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که یک تکه میوه یا بستنی در نی گیر کند و نتوانید با راحتی نوشیدنی را میل کنید. با استفاده از این نی استیل دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.

نی نوشیدنی فیلتر دار

 

نی نوشیدنی قلبی

این نی نوشیدنی پلاستیکی به شکل قلب ساخته‌شده است تا در جشن عروسی، سالگرد و روز ولنتاین استفاده شوند. نی نوشیدنی قلبی می‌تواند مناسب کودکان و جشن تولد آن‌ها هم باشد.

نی نوشیدنی قلبی

 

نی نوشیدنی آب‌نباتی

این نی نوشیدنی از جنس پلاستیک یا استیل نیست بلکه کاملاً از آب‌نبات ساخته‌شده است. در بعضی از نوشیدنی‌ها به جای استفاده از شیرین‌کننده‌ها از این نی ها استفاده می‌کنند. نی نوشیدنی آب‌نباتی در طعم‌های مختلف تولید می‌شود.

نی نوشیدنی آبنباتی

 

نی نوشیدنی بامبو

این نی نوشیدنی کاملاً از مواد طبیعی ساخته می‌شود و جزو اولین انتخاب‌های برای افرادی است که سبک زندگی پایدار و دوست دار محیط زیست دارند. نی نوشیدنی بامبو علاوه بر زیبا و طبیعی بودن کاملاً قابل‌تجزیه است و به همین علت تولید آن رشد قابل‌توجهی داشته است.

نی نوشیدنی بامبو

 

نی نوشیدنی چابستیک

اگر شما هم طرفدار غذاهای شرقی هستید می‌دانید که چابستیک برای خوردن نودل، سبزیجات، گوشت و هر چیز به غیر سوپ یا آب نودل طراحی شده است. ممکن است سر کشیدن کاسه ی سوپ یا استفاده از قاشق جدا برای این کار ممکن نباشد. با این چابستیک های نی دار می توان هم‌زمان از نودل و سوپ بدون هیچ دردسری لذت برد. در انتهای نی چابستیک دار فیلتری گذاشته شده است تا مشکل گیر کردن مواد سوپ در نی نوشیدنی پیش نیاید.

نی نوشیدنی چابستیک

 

نی نوشیدنی قاشقی

این نی قاشق دار معمولاً از استیل ساخته می‌شود و برای خوردن اسموتی و شیک به کار می‌رود. نی قاشقی استیل در اندازه‌ها و سایزهای مختلف موجود است اما نی قاشقی بلند بیشترین استفاده را دارد. نی قاشقی قابل شستشو و استفاده‌ی چندباره است و به همین دلیل در دسته‌ی محصولات پایدار قرار می‌گیرد.

نی نوشیدنی قاشقی

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشیدنی


 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

پیچیده ترین نی های نوشیدنی دنیا
پیچیده ترین نی های نوشیدنی دنیا

نی نوشیدنی تنها به شکلی که ما می‌شناسیم وجود ندارد. بعضی نی های نوشیدنی صرفاً جهت سرگرمی و زیبایی ساخته می‌شوند و بعضی نی های دیگر جنبه حرفه‌ای‌تری دارند.

مطالعه مقاله
آیا نی نوشیدنی برای سلامتی مضر است؟
آیا نی نوشیدنی برای سلامتی مضر است؟

امروزه بیشتر ازآنچه فکر می‌کنید از نی نوشیدنی استفاده می‌شود. هرروزه در آمریکا چیزی بین 170 میلیون تا 490 میلیون نی نوشیدنی استفاده می‌شود.

مطالعه مقاله