پاکت میوه خشک و سبزی خشک

معصومه میری / 5 آبان 1399

پاکت میوه خشک، پاکت سبزی خشک

  خرید آنلاین پاکت کرافت زیپ دار پنجره دار 

میوه خشک یا چیپس خشک یک میان وعده سالم و خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. افراد علاقه‌مند فیتنس و سبک زندگی سالم از خریداران همیشگی خشکبار و میوه خشک هستند.

عمل خشک کردن میوه جات، آجیل و سبزیجات از دیرباز در ایران انجام می‌شود و مردم هرروز از این مواد استفاده می کنند. امروزه با آمدن دستگاه های پیشرفته، سبزی و میوه خشک در مقدار زیادی تولید و بسته بندی می‌شوند تا به فروش برسند. بسته بندی خانگی یا استفاده از دستگاه بسته بندی میوه خشک مهم‌ترین قسمت نگهداری از این محصول است زیرا اگر بسته بندی میوه خشک مناسب نباشد تمام زحمات ساختش به هدر می‌رود. در ادامه پاکت بسته بندی میوه خشک را معرفی می‌کنیم.

 

پاکت میوه خشک کرافت ایستاده

فرقی نمی‌کند بازار فروش شما چیست، بیشتر مصرف‌کننده‌ها مخصوصاً خریداران جوان‌تر با توجه به بسته بندی محصول کیفیت آن را قضاوت می کنند و با اعتماد بصری خرید می کنند. برای بسته بندی میوه خشک و خشکبار (مخصوصاً میوه جات و آجیلی که قیمت بالایی دارد) بسته بندی بسیار مهم است. پاکت میوه خشک کرافت زیبایی بصری دارد و رنگ قهوه ای خاکی آن با طبیعی بودن و ارگانیک بودن چیپس میوه ای همخوانی دارد. پاکت کرافت پنجره دار ایستاده جلوه‌ی خاصی در قفسه‌ها دارد و پنجره شفاف کاملاً رنگ های متنوع میوه خشک و کیفیت خشکبار را به مشتری نشان می‌دهد. پاکت ایستاده موجب نظم در چیدمان نیز می‌شود.

پاکت میوه خشک ، پاکت سبزی خشک

 

پاکت میوه خشک کاغذی طبیعی

مردم بیشتر از هر وقتی به رژیم‌های غذایی سالم روی آورده‌اند و یکی از دلایل محبوب بودن میوه خشک شیرینی طبیعی، رژیمی بودن و سالم بودن آن است. ازآنجایی‌که خشکبار محصولی رژیمی و طبیعی است، پاکت بسته بندی چیپس میوه ای هم باید نشان‌دهنده‌ی این ویژگی باشد. پاکت کرافت زیپ‌دار و پنجره دار همیشه برای بسته بندی محصولات ارگانیک استفاده می‌شوند.

پاکت میوه خشک، پاکت سبزی خشک

 

پاکت کرافت میوه خشک سازگار با محیط زیست

امروزه بیشتر از هر وقت دیگری برند های مختلف تحت‌فشار استفاده از بسته بندی پایدار و دوستدار محیط زیست هستند. برند های غذایی مخصوصاً مواد غذایی ارگانیک و طبیعی به‌هیچ‌وجه نباید از بسته بندی های پلاستیکی و مخرب برای محیط زیست استفاده کنند زیرا نمی‌توانند پیام مناسب را به تارگت مارکت برسانند. استفاده از پاکت میوه خشک از جنس کاغذ کرافت هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند به همین علت برای بسته بندی میوه خشک و دیگر مواد غذایی طبیعی و ارگانیک استفاده می‌شود.

پاکت میوه خشک

 

پاکت کرافت ساده و راحت

استفاده از پاکت کرافت زیپ‌ دار برای بسته بندی میوه خشک بسیار راحت است و نیاز به دستگاه بسته بندی ندارد. پاکت کرافت به‌راحتی پر و خالی می‌شود، حمل‌ و نقلش آسان است و زیپ کیپ روی آن نگهداری پاکت میوه خشک در خانه را راحت می‌کند.

پاکت بسته بندی میوه خشک، پاکت بسته بندی سبزی خشک

پاکت سبزی خشک

بسته بندی سبزی خشک در منزل به یک شغل خانگی تبدیل شده است که نیاز به یک بسته بندی مناسب و خوب دارد که ما پاکت زیپدار را برای بسته بندی سبزی خشک، به عنوان پاکت سبزی خشک به شما پیشنهاد می‌کنیم. پاکت سبزی خشک باید از نوع زیپ دار و ایستاده باشد تا هم جلوی رطوبت را بگیرد و هم به راحتی در قفسه چیده شود و همچنین کیفیت محتویات پاکت سبزی خشک از قسمت پنجره پاکت سلفون دار قابل مشاهده باشد. 

پاکت بسته بندی میوه خشک، پاکت بسته بندی سبزی خشک

نایلون سلفونی میوه خشک و خشکبار نیز یک انتخاب ارزان قیمت و مناسب برای بسته بندی میوه خشک و سبزی خشک است.

خرید آنلاین پاکت لمینت کرافت 

 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته

بسته‌ بندی پسته یکی از مهم‌ترین مراحل در فرایند عرضه این محصول به بازار است. بسته‌ بندی مناسب نه‌تنها از پسته‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی، رطوبت و آلودگی محافظت می‌کند، بلکه...

مطالعه مقاله