معرفی انواع لیبل چسب دار با رنگ های متنوع

تورنگ / 5 آبان 1399

حتماً نیاز نیست که به طراحی تکیه کنید تا چاپ لیبل خاص به نظر بیاید. روش‌های چاپ مختلف با رنگ‌های متنوع می‌توانند انتخابی مناسب برای چاپ لیبل ارزان قیمت باشند. لیبل پاستلی، لیبل متالیک، لیبل شیشه ای، لیبل کرافت و لیبل نئونی از انواع لیبل رنگی هستند که در ادامه این لیبل های تک رنگ که به‌تنهایی تصویر منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنند را معرفی می‌کنیم.

لیبل رنگی پاستلی

وقتی سفید به رنگ‌های خالص اضافه می‌شود نتیجه یک رنگ روشن‌تر است. بااینکه رنگ‌های پاستلی به‌اندازه‌ی رنگ‌های اصلی در چشم نیستند اما باعث منحصربه‌فرد شدن لیبل می‌شوند. رنگ‌های روشن احساس راحتی، امنیت و آرامش را القا می‌کنند و در طراحی مینیمال استفاده می‌شوند. همچنین رنگ‌های پاستلی در طراحی لیبل بسته بندی برای محصولات زنانه، آرایشی و بهداشتی زیاد استفاده می‌شوند.

لیبل پاستلی، لیبل رنگ روشن

خرید لیبل بسته بندی

لیبل متالیک

هیچ بیشتر از یک‌چیز براق در چشم و دیدنی نیست. لیبل متالیک نقره ای و طلایی یا لیبل هایی با چاپ طلاکوب نشان‌دهنده‌ی کیفیت، حرفه‌ای بودن و ارزش کالا هستند و برای همین در چاپ لیبل کالاهای لوکس استفاده می‌شوند. رنگ متالیک نقره ای باعث کم شدن استرس و ایجاد حس راحتی می‌شود. رنگ طلایی سمبلی از سبک زنگی لوکس است و با قرارگیری در کنار رنگ مشکی در طراحی لیبل محصولات مردانه استفاده می‌شود.

لیبل متالیک

لیبل رنگی فلورسنت یا لیبل نئونی

رنگ‌های فلورسنتی یا رنگ‌های نئونی انتخابی فوق‌العاده برای جلب‌توجه مصرف‌کننده‌ها هستند. اگر دنبال طراحی لیبلی هستید که احساساتی مثل شادی، خوشحالی، رضایت، جوانی و به‌روز بودن را القا کند با چاپ لیبل نئون می‌توانید به آن برسید.

لیبل نئون

لیبل کاغذ کرافت

برای رسیدن به تصویری دست‌ساز، طبیعی، قدیمی و نوستالژیک می‌توانید از لیبل کرافت استفاده کنید. رنگ قهوه ای و خاکی کاغذ کرافت می‌تواند به متمایز شدن محصول و نشان دادن «دست‌ساز بودن» و «با زحمت ساخته شدن» به مخاطب کمک کند. رنگ قهوه ای نماینده حس‌های راحتی، اعتماد و گرما است و در محصولات پاییزه زیاد استفاده می‌شود.

لیبل کرافت

لیبل شیشه ای

اگر می‌خواهید بسته بندی محصول بیشتر از لیبل به چشم بیاید می‌توانید با چاپ لیبل شیشه ای یا همان لیبل شفاف به این هدف برسید. بسته بندی مینیمال جدیداً بسیار ترند شده است و لیبل شیشه ای در بسیاری از بسته بندی های مینیمال استفاده می‌شود. چاپ لیبل شیشه ای در لوازم آرایشی، بهداشتی و بسته بندی مواد غذایی زیاد استفاده می‌شود زیرا در این موارد کیفیت محصول مهم‌تر از بسته بندی است.

لیبل شیشه ای، لیبل شفاف


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

چگونه برچسب بسازیم؟ (تنها با کاغذ مومی و چسب نواری)
چگونه برچسب بسازیم؟ (تنها با کاغذ مومی و چسب نواری)

شما می توانید از این روش برای ساخت برچسب ناخن، برچسب کیبورد، برچسب دیواری و... استفاده کنید...

مطالعه مقاله
هرآنچه درباره چاپ لیبل ضدآب باید بدانیم
هرآنچه درباره چاپ لیبل ضدآب باید بدانیم

لیبل ضدآب یک نیاز اساسی برای محصولاتی که در محیط‌های خیس و مرطوب قرار می‌گیرند است. لیبل یا برچسب ضدآب علاوه بر اینکه باید دوام بالایی داشته باشد و...

مطالعه مقاله
نحوه جدا کردن لیبل، استکیر و برچسب از سطوح مختلف
نحوه جدا کردن لیبل، استکیر و برچسب از سطوح مختلف

هر سطحی نیازمند روش خاصی برای کندن برچسب، لیبل و استیکر از روی آن است.

مطالعه مقاله