فواید پاکت بسته بندی چای

زینب علیجانی / 1 آبان 1400

ارزش جهانی بازار چای در سال 2020 به 14360 میلیون دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2026 به مبلغ 17590 میلیون دلار برسد. بازار چای بسیار اشباع‌شده است و امروزه چای سبز، چای سیاه، چای ماسا، چای طعم دار و انواع دمنوش ها جای چای سیاه کلاسیک را گرفته‌اند. بسته بندی چای تأثیر زیادی در فروش کالا و جلب‌توجه خریداران دارد. در بسته بندی چای عوامل زیادی را باید در نظر گرفت و هر بسته بندی مناسب چای نیست. پاکت کاغذی ایستاده یکی از بسته بندی های پرطرفدار چای شکسته، چای قلم، چای سبز و دمنوش است. در ادامه به فواید استفاده از پاکت کاغذی ایستاده برای بسته بندی چای اشاره می‌کنیم.

پاکت کرافت بسته بندی چای

پاکت کاغذی، چای را تازه نگه می‌دارد

مهم‌ترین نکته در بسته بندی چای شکسته، چای سبز، چای کیسه ای یا تی بگ تازه نگه‌داشتن چای است تا تغییری در طعم و عطر چای ایجاد نشود. پاکت کرافت هم‌زمان با تازه نگه‌داشتن چای و دمنوش از ورود رطوبت و باکتری جلوگیری می‌کند. پاکت کرافت زیپ‌دار کاملاً چای را مهر و موم می‌کند و برخلاف جعبه چای این زیپ کیپ در پاکت کرافت حتی بعد از باز شدن در خانه هم چای را تازه نگه می‌دارد. 

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

پاکت کاغذی باعث به چشم آمدن بسته بندی چای می‌شود

پاکت کرافت ایستاده بین بسته بندی های چای معمولی مثل جعبه چای یا پاکت مقوایی چای به چشم می‌آید. پاکت کرافت فضای زیادی برای چاپ و طراحی دارد که استفاده درست از آن به برندینگ و فروش چای کمک می‌کند. پاکت کرافت پنجره دار هم انتخاب خوبی برای کسب‌وکار های تازه‌کار است که نمی‌توانند برای طراحی و چاپ هزینه کنند یا اینکه مطمئن هستند کیفیت چای به‌تنهایی می‌تواند باعث جلب‌توجه مشتری شود. اضافه کردن قدم‌های دم کردن چای یا اطلاعات جالب در مورد چای به پشت پاکت کرافت می‌تواند باعث درگیر شدن و ارتباط برقرار کردن مصرف‌کننده با بسته بندی چای شود.

پاکت کرافت بسته بندی چای

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

طراحی و چاپ پاکت چای کرافت

یکی دیگر از قابلیت‌های پاکت کرافت این است که می‌توان انواع روش‌های چاپ را روی آن انجام داد و محدودیتی در طراحی وجود ندارد. از چسباندن برچسب‌های مخصوص گرفته تا چاپ پترن و متالایز کردن پاکت کرافت. اضافه کردن قابلیت‌هایی مثل زیپ کیپ یا پنجره شفاف به کاغذ قهوه ای هم می‌توانند در طراحی بسته بندی چای استفاده شوند. باوجود تمام این قابلیت‌ها پاکت ایستاده کاغذی انتخاب مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای بسته بندی چای ایست.

پاکت کرافت بسته بندی چای


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته

بسته‌ بندی پسته یکی از مهم‌ترین مراحل در فرایند عرضه این محصول به بازار است. بسته‌ بندی مناسب نه‌تنها از پسته‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی، رطوبت و آلودگی محافظت می‌کند، بلکه...

مطالعه مقاله