بسته بندی لوکس چیست؟

تورنگ / 27 مهر 1399

بسته بندی لوکس چیست؟

وقتی محصولاتی را خریداری می‌کنید که در درسته لاکچری قرار می‌گیرند نه‌تنها قیمت بیشتری از بقیه محصولات بازار دارند بلکه کیفیت بالاتری هم دارند. محصولات با کیفیت همیشه درخواست بالایی دارند و مردم اگر توانایی مالی کافی داشته باشند حاضرند مبلغ زیادی را برای محصولات لوکس پرداخت کنند.

بسته بندی لوکس

سفارش چاپ و بسته بندی


برای تولید یک محصول لوکس تنها تمرکز روی کیفیت محصول کافی نیست چون بسته بندی هم برای خریدار اهمیت ویژه‌ای دارد. خریداران محصولات لاکچری دنبال یک تجربه‌ی خاص و منحصربه‌فرد هستند و نمی‌خواهند محصولی که بابتش هزینه‌ی زیادی پرداخت کردند در یک جعبه‌ی بی‌رنگ‌ورو به دستشان برسد. ویدیوهای آنباکسینگ و باز کردن بسته بندی زیادی در اینترنت وجود دارد و مردمی که نمی‌توانند کالاهای لوکس خریداری کنند مخاطب این ویدیو هستند.
مردم علاقه‌ی زیادی به دیدن افرادی که محصولات لوکس، گران قیمت و خاص خریداری کردند دارند تا ببنید باز کردن بسته بندی لوکس چگونه است و چه حسی دارد. شرکت های محصولات لاکچری طوری محصولاتشان را بسته بندی می کنند که حتی تجربه‌ی باز کردن آن‌ها چیزی باشد که خاص و ویژه به نظر بیاید.

بسته بندی لوکس

چرا بسته بندی لوکس انقدر محبوب است؟

برند ها لاکچری همیشه بهترین بسته بندی ها را دارند و تقریباً تمام نکات طراحی بسته بندی را به بهترین نحو اجرا می کنند. بسته بندی لوکس نه‌تنها نماینده کیفیت محصولات خواهد بود بلکه یک موقعیت خوب برای تبلیغات برند هم هست. اگر شرکتی بتواند در طراحی بسته بندی لوکس موفقیت‌آمیز عمل کند از روی بسته بندی شناخته خواهد شد و مشتری‌هایی که با ساک تبلیغاتی یا جعبه خرید این شرکت تبدیل به تبلیغات متحرک می‌شوند و حس خاص بودن و مهم بودن خواهند داشت. تمام تلاش برند های لوکس در جهت ایجاد همین حس در مخاطب با خرید محصولاتشان است.

بسته بندی لوکس

چه کالاهایی نیازمند بسته بندی لوکس هستند؟
کالای لاکچری 3 ویژگی مهم دارد. کالای لوکس گران قیمت، کمیاب و با کیفیت است. هر کالایی که این 3 ویژگی را داشته باشد کالای لوکس محسوب می‌شود و می‌تواند از مزیت‌های بسته بندی لوکس استفاده کند. محصولات ایرانی که در دسته‌ی محصولات لاکچری در دنیا قرار می‌گیرند فرش، خاویار و زعفران هستند. البته محصولات ایرانی که در داخل ایرانی لوکس محسوب می‌شوند خیلی با معیارهای جهانی فرق می کنند اما بااین‌حال اگر فکر می‌کنید مخاطبان و مشتری‌های شما به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید به چشم لوکس نگاه می کنند می‌توانید از بسته بندی لاکچری استفاده کنید. اگر کالای شما لوکس نیست اما می‌خواهید تجربه‌ی یک کالای لوکس را به مخاطب بدهید بازهم می‌توانید از بسته بندی لوکس استفاده کنید تا کیفیت محصول را بهتر نشان دهید.

بسته بندی لوکس

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله