ایده و نکات مهم در جذب مشتری فست فود، کافه و رستوران

تورنگ / 24 مرداد 1401

روش های جذب مشتری فست فود

 اگر مدیریت و راه اندازی یک کافه، رستوران یا فست فودی از مشاغلی است که به آن علاقه دارید و در راستای استعداد شماست و درآمدش شمارا راضی می‌کند، پس یک شغل درخور و شایسته شماست و برای موفقیت در این شغل باید آموزش ببینید پس جهت راه اندازی رستوران، کافه و فست فودی باید به نکاتی توجه و ایده های جذابی را پیاده‌سازی کنید تا مشتری کافه و رستوران و فست فودی شما افزایش پیدا کند و مشتریان شما به مشتریان دائمی تبدیل شوند. اول اینکه مکانی را که برای کافی شاپ و رستوران و فست فودی انتخاب می‌کنید جای شلوغ و پر رفت‌وآمد و در دسترس باشد. همچنین فضایی که برای کافه و رستوران و فست فودی در نظر می‌گیرد باید کاملا تمیز باشد و از هرگونه آلودگی دور باشد.

یک افتتاحیه جذاب تدارک ببینید و کافه یا رستوران یا فست فودی خود را با دعوت‌نامه و تدارک برنامه‌های جذاب به دیگران بشناسانید.

جذب مشتری فست فود

بهترین روش تبلیغات فست فود

جهت شناساندن کافه و رستوران و فست فودی خود می‌توانید از کانال‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ و تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید. همچنین با ارسال

sms

نیز می‌توانید جهت جذب مشتری و یا نگه داشت مشتریان قدیمی قدم بردارید. فضای دیجیتال یکی از بهترین روش های تبلیغ فست فود است.

جذب مشتری فست فود

نحوه برخورد با مشتری در رستوران

کارمندانی را جهت اداره امور کافه و رستوران و فست فودی انتخاب کنید که خوش‌برخورد و منظم باشند و بهداشت فردی و عمومی را به‌خوبی رعایت کنند. نحوه برخورد کارکنان با ارباب‌رجوع در هر کسب‌وکاری به‌خصوص کسب‌وکارهایی که خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار مهم است. مطمئن باشید که رفتار درخور و مناسب در جذب مشتری بسیار موثر است.

جذب مشتری فست فود

جلب مشتری رستوران با ایجاد فضاهای خاص

می‌توانید فضاهای خاصی را برای سنین مختلف و سلیقه‌های متفاوت در نظر بگیرید؛ مثلا می‌توانید فضایی را برای کودکان، فضایی را برای نوجوانان و جوانان و یک فضای سنتی که هم موردعلاقه سنین بالاتر و همه سنین هست در نظر بگیرید تا افراد با سلیقه‌های متفاوت جذب کافه و رستوران و فست فودی شما شوند.

جذب مشتری کافه

 

 می‌توانید از انواع گل‌ها و گیاهان و درختچه‌های زینتی جهت تزیین فضای رستوران، کافه و فست فودی خود استفاده کنید. فضای سبز زیبا می‌تواند تعداد زیادی از افراد را جذب خود کند.

جذب مشتری رستوران

تبلیغ غذای بیرون بر

حتما جهت دلیوری غذاهای بیرون بر، پیک موتوری استخدام کنید زیرا افراد همیشه امکان این را ندارند که در محل کافی شاپ، کافه، رستوران یا فست فودی شما حضور داشته باشند. می‌توانید جهت تبلیغ غذای بیرون بر نام برند خود را بر روی وسیله نقیه پیک موتوری چاپ کنید.

جذب مشتری فست فود

چاپ منو جذاب و قیمت مناسب در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد.

جذب مشتری فست فود

 

نحوه سرو غذا در جذب مشتری فست فودی و کافه و رستوران نقش بسیار حائز اهمیتی دارد. می‌توانید سرو غذا و نوشیدنی را با بهترین حالت ممکن انجام دهید و از بهترین بسته بندی ها برای سرو غذا استفاده کنید می‌توانید از انواع کاغذ و جعبه و پاکت جهت سرو شکیل و جذاب غذاها استفاده کنید. لطفا نوع بسته بندی و سرو غذا را دست کم نگیرید. می‌توانید انواع پاکت و کاغذ و جعبه را سفارش چاپ اختصاصی با طرح و لوگوی برند خود دهید و برند سازی کنید.

چگونه با طراحی جعبه پیتزا برای کافه، رستوران و فست فود خود مشتری جذب کنیم؟ 

نوع طراحی انواع بسته بندی فست فود به‌خصوص بسته بندی پیتزا در جذب مشتری و تبدیل آن به مشتری دائمی بسیار موثر است. از آنجا که پیتزا یک غذای بسار جذاب در فست ،فودی ها و کافه ها و رستوران است ما جعبه پیتزا را مثال زده‌ایم می‌توانید انواع بسته بندی های دیگر مانند پاکت پیتزا، پاکت فست فود، لیوان سیب زمینی، سینگل پیتزا، ساک دستی کاغذی جهت حمل فست فود و کاغذ ساندویچ و سایر بسته بندی های فست فود را شخصی سازی کنید و موجب جذب مشتری بیشتر شوید. 

جذب مشتری فست فود

خرید نی نوشابه

پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیا است و بیشترین سفارش بیرون بر را بین فست فود ها دارد. یکی از مشکلات رستوران‌ها و فست فود های کوچک محلی رقابت با رستوران‌های زنجیره ای بزرگ است. پیتزا فروشی های کوچک باید از هر روشی که می‌توانند استفاده کنند تا سهمی در بازار فروش داشته باشند. خرید جعبه پیتزا و استفاده بهینه از آن می‌تواند تبدیل به یک مزیت رقابتی شود و نباید به آن به چشم یک جعبه پیتزا ساده کارتنی نگاه کرد. یک مصرف کننده معمولی تقریباً 10 دقیقه با جعبه پیتزا درگیر می‌شود و این زمان خیلی خوبی است تا برندها بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند و محصولات دیگرشان را تبلیغ کنند. طراحی و ساخت جعبه پیتزا، سایز جعبه، شکل جعبه، بالا و پایین جعبه، نحوه باز شدن جعبه و جنس جعبه پیتزا همگی روی تجربه‌ی مشتری از برند شما تأثیر می‌زارند. به‌جای استفاده از جعبه پیتزا ساده که هویت خاصی ندارند بهتر است از یک جعبه پیتزا چاپ دار باکیفیت خوب استفاده کنید تا هم از پیتزا محافظت کند و هم نماینده‌ی کیفیت برند شما باشد. در ادامه به نکته‌هایی اشاره می‌کنیم تا به شما کمک کنند جعبه پیتزا خلاقانه‌تر با طراحی بهتری داشته باشید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع جعبه پیتزا

طراحی جعبه پیتزا خلاقانه باید متفاوت باشد

تقریباً همه‌ی جعبه های پیتزا عکس یک سرآشپز مرد در حال چشمک زدن رویشان دارند. به‌جای استفاده از طرح های معمولی بهتر است طراحی مخصوص به خودتان با رنگ‌ها و گرافیک‌های جدید داشته باشید تا مشتری‌ها بتوانند تفاوت شما را با برندهای دیگر ببینید. اگر اصرار به خرید جعبه پیتزا خام یا خرید جعبه پیتزا ساده دارید می‌توانید با فقط بودجه خرید جعبه پیتزا چاپ شده آماده را دارید نگران نباشید، با نوشتن یک جمله‌ی ساده یا چسباندن یک استیکر می‌توانید جعبه پیتزا را متمایز کنید و با مشتری‌ها ارتباط برقرار کنید.

 جذب مشتری کافه

مشاهده و خرید آنلاین انواع جعبه سیب زمینی

قیمت پیتزا

سعی کنید با کمی خلاقیت در طراحی جعبه پیتزا از هزینه‌ها کم کنید. با گذاشتن یک برگه‌ی تخفیف یا گذاشتن کوپن‌هایی که با جمع‌کردن تعداد خاصی از آن‌ها می‌توان یک پیتزای مجانی برنده شد مطمئن شوید که مشتری حتماً به پیتزا فروشی یا رستوران شما برمی‌گردد. بعضی از مشتری‌ها ممکن است منوی شما را کامل بلد نباشند برای همین بهتر است با هر جعبه سفارشی پیتزا یک منو هم بفرستید تا با رستوران شما آشنا شوند.

جذب مشتری رستوران

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت پیتزا

از کد QR استفاده کنید

با چاپ کد QR روی جعبه ی پیتزا می‌توانید پیام‌های خاصی را به مشتری‌ها برسانید. این بارکدهای جوهری سیاه‌رنگ پلی بین دنیای فیزیکی و دنیای مجازی هستند. احتمالاً مردم کنجکاو می‌شوند که این کد قرار است آن‌ها را به کجا ببرد و درنهایت به صفحه‌ی مجازی شما خواهند رسید. شما می‌توانید از این کدها استفاده کنید تا مشتری‌ها با تلفن‌های همراه به صفحه‌ی اینستاگرام شما، منوی رستوران، جایزه‌های ناگهانی یا هر اطلاعات دیگری که می‌خواهید برسند.

جذب مشتری کافه

مشاهده و خرید آنلاین انواع سینگل پیتزا

استفاده از هشتگ

شما می‌توانید یک هشتگ مخصوص برای رستوران خودتان بسازید و از مشتری‌ها بخواهید تا عکس جعبه پیتزا را با این هشتگ در فضای مجازی به اشتراک بزارند تا برنده جایزه‌های هفتگی یا ماهانه شما شوند. استفاده از این روش تبلیغاتی ممکن است در شروع هزینه‌ی اضافی به نظر بیاید اما بعد از گذشت زمان شما هزاران عکس تبلیغاتی که نشان‌دهنده‌ی رضایت مشتری از غذاهای شماست در فضای مجازی خواهید داشت.

جذب مشتری فست فود

مشاهده و خرید آنلاین انواع جعبه برگر

تولیدی جعبه پیتزا

هر وقت به این نتیجه رسیدید که دقیقاً چه چیزی در طراحی جعبه پیتزا می‌خواهید مطمئن شوید شرکت چاپ بسته بندی که انتخاب می‌کنید توانایی چاپ و تولید جعبه پیتزا موردنظر شما را داشته باشد. بهتر است یک تولید کننده جعبه پیتزا یا شرکت چاپ جعبه پیتزایی را انتخاب کنید که تجربه زیادی در این زمینه داشته باشند تا بتواند ایده‌های جدید شما را اجرا کند یا در صورت غیرممکن بودن چاپ طراحی پیتزا شما قبل از هدر رفتن هزینه‌ها متوجه شود تا طراحی دیگری را چاپ کنید. تورنگ چاپ یک تولیدی جعبه پیتزا حرفه‌ای و با سابقه است.

جذب مشتری رستوران

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت ساندویچ

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشابه


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر
راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر

در این مقاله، به بررسی راهکارهای مختلف بسته ‌بندی که می‌توانند برای حفظ کیفیت، تازگی و ایمنی مواد غذایی در طول حمل‌ونقل و تحویل به مشتریان مؤثر باشند، می پردازیم.

مطالعه مقاله
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود

اگر صاحب فست فودی یا رستوران هستید و به دنبال ایده برای بسته بندی مواد غذایی برای سفارش‌های بیرون بر خود هستید، این مقاله برای شما است.

مطالعه مقاله
بسته بندی متالایز چیست؟ انواع پاکت متالایز
بسته بندی متالایز چیست؟ انواع پاکت متالایز

پاکت متالایز از پلاستیک پلیمری ساخته می شود که با یک لایه ی آلومینیومی پوشانده شده است. پاکت متالایز ایستاده، پاکت متالایز زیپدار، پاکت متلایز ساندویچی و همبرگی از انواع بسته بندی متالایز هستند.

مطالعه مقاله