بهترین بسته بندی ساندویچ

تورنگ / 24 مهر 1399

برای بسته بندی ساندویچ سرد و گرم می‌توان از انواع پاکت و کاغذ موجود در فروشگاه تورنگ چاپ استفاده کرد.جعبه فست فود

ساندویچ ها یکی از غذاهای محبوب تمام مردم دنیا هستند و ساندویچ ها در هر فرهنگی به یک‌ شکلی دیده می‌شوند و حتی دستور پخت ساندویچ های سنتی هم وجود دارد. بسته بندی ساندویچ هم در خانه و هم در رستوران ها استفاده می‌شود. برخلاف ساده بودن درست کردن ساندویچ، بسته بندی ساندویچ نیازمند ویژگی‌های خاصی است. همین‌طور بسته بندی ساندویچ بیرون بر رستوران ها باید طراحی مناسبی داشته باشد تا مثل هر بسته بندی دیگری باعث تبلیغات و برندینگ رستوران شود. در ادامه چند بسته بندی ساندویچ پراستفاده را معرفی می‌کنیم.

جعبه ساندویچ

جعبه بسته بندی ساندویچ کرافت، جعبه ساندویچ کارتنی یا هر جعبه ساندویچ دیگری باید یک لایه‌ی ضد روغن و ضد رطوبت داشته باشند تا روغن و خیسی مواد غذایی جعبه ساندویچ را خراب نکند. جعبه بسته بندی ساندویچ برای سفارش های بیرون بر رستوران ها و فست فود ها استفاده می‌شوند. همین‌طور جعبه ساندویچ در غذاهای خیابانی و رستوران های متحرک هم زیاد استفاده می‌شود.

مشاهده و خرید جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ

جعبه کرافت ساندویچ

پاکت ساندویچ

پاکت ساندویچ نسبت به جعبه بسته بندی ساندویچ تنوع بیشتری دارد، پاکت بسته بندی ساندویچ کرافت و پاکت بسته بندی ساندویچ مومی پراستفاده‌ترین پاکت بسته بندی ساندویچ کاغذی هستند اما پاکت کاهی، پاکت صدفی، پاکت متالایز، پاکت پلاستیکی و پاکت سفید هم انواع دیگر پاکت کاغذی ساندویچ هستند. همه‌ی این پاکت ها برای ساندویچ سرد و گرم استفاده می‌شوند اما برای ساندویچ های گرم بهتر است از پاکت های ضد رطوبت و ضد روغن استفاده کرد. شما می‌توانید با چاپ استیکر پاکت ساندویچ را شخصی‌سازی کنید یا اینکه روی خود پاکت ساندویچ لوگو یا طرح دلخواهتان را چاپ کنید.

خرید آنلاین پاکت ساندویچ

پاکت مومی ساندویچ

پاکت کرافت ساندویچ

از کاغذ بسته بندی ساندویچ برای رپ دور ساندویچ، پیچیدن ساندویچ، کاغذ همبرگر و کاغذ زیر پیتزایی و فست فود استفاده می‌شود. بهترین کاغذ ساندویچ کاغذ مومی است چون کاملاً ضد روغن است اما از کاغذ روغنی، کاغذ کرافت و کاغذ سفید هم برای بسته بندی ساندویچ استفاده می‌شود. درست مثل پاکت و جعبه ساندویچ، چاپ کاغذ ساندویچ هم امکان‌پذیر است و شما می‌توانید طرح و لوگوی دلخواهتان را چاپ کنید.

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ ساندویچ

کاغذ مومی ساندویچ

کاغذ کرافت ساندویچ

کاغذ زیر پیتزایی

 

کاغذ فویل یا فویل آلومینیومی هم برای بسته بندی ساندویچ مخصوصاً ساندویچ های پرملات و پنیری استفاده می‌شود. ساندویچ هایی که حجم زیادی دارند معمولاً بیشتر بخار می‌کنند و رطوبت و روغن پس می‌دهند و ممکن است کاغذ های ساندویچ نتوانند از محتویات ساندویچ نگه‌داری کنند. ساندویچ های پنیری هم باید حتماً داغ بمانند تا پنیر سفت نشود و کاغذ آلومینیوم ساندویچ گرما را خیلی خوب حفظ می‌کند.

 

فویل ساندویچ، کاغذ آلومینیومی، پاکت متالایز

مشاهده و خرید فویل ساندویچ

نوار کاغذی

استفاده از نوار کاغذی برای بسته بندی ساندویچ و همبرگر بیشتر مناسب کافه و رستوران است که مشتری‌های بیرون بر ندارند. استفاده از نوار کاغذی برای پیچیدن ساندویچ بسیار ساده، بی‌دردسر و کم‌هزینه است و از طرفی جلوه و زیبایی خاصی دارد. نوار کاغذی ساندویچ معمولاً از جنس کاغذ مومی، کاغذ روغنی یا کاغذ گلاسین است.

نوار کاغذی

بسته بندی ساندویچ گرم 

 برای بسته بندی ساندویچ گرم انواع پاکت مومی و کرافت و متالایز و انواع کاغذ کاهی و کرافت و مومی ساده و طرح دار موجود در فروشگاه تورنگ چاپ که لینک آن را در بالای صفحه مشاهده می‌کنید، مناسب است.

 بسته بندی ساندویچ سرد

 برای بسته بندی ساندویچ سرد انواع پاکت مومی و کرافت و متالایز و انواع کاغذ کاهی و کرافت و مومی ساده و طرح دار موجود در فروشگاه تورنگ چاپ که لینک آن را در بالای صفحه مشاهده می‌کنید، مناسب است.

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشابه


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر
راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر

در این مقاله، به بررسی راهکارهای مختلف بسته ‌بندی که می‌توانند برای حفظ کیفیت، تازگی و ایمنی مواد غذایی در طول حمل‌ونقل و تحویل به مشتریان مؤثر باشند، می پردازیم.

مطالعه مقاله
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود

اگر صاحب فست فودی یا رستوران هستید و به دنبال ایده برای بسته بندی مواد غذایی برای سفارش‌های بیرون بر خود هستید، این مقاله برای شما است.

مطالعه مقاله
ایده و نکات مهم در جذب مشتری فست فود، کافه و رستوران
ایده و نکات مهم در جذب مشتری فست فود، کافه و رستوران

جهت راه اندازی رستوران، کافه و فست فودی باید به نکاتی توجه کنید تا مشتری شما افزایش پیدا کند و...

مطالعه مقاله