چاپ رنگی روی کاغذ کرافت چه مشکلاتی دارد؟

تورنگ / 24 مهر 1399

چاپ کاغذ کرافت

رنگ جوهر روی کاغذ کرافت

به علت رنگ قهوه ای و جنس زبر، کاغذ کرافت روی رنگ جوهر تأثیر می‌زارد. همین‌طور کاغذ کرافت به‌طور طبیعی مقداری از جوهر را جذب می‌کند و باعث می‌شود رنگ ها کم رنگ ‌تر به نظر بیایند. افراد تازه کاری که با این قابلیت آشنایی ندارند ممکن است اشتباهاتی در چاپ انجام بدهند. جنس کاغذ کرافت از پشت رنگ ها مشخص است اما این دقیقاً یکی از خصوصیات کاغذ کرافت است که بعضی تولید کننده ها و مصرف کننده ها دنبالش هستند زیرا نمایی طبیعی و ارگانیک دارد.

چاپ کاغذ کرافت

همان‌طور که توضیح داده شد اگر طراحی بسته بندی شما رنگ های کم رنگ یا بسیار پر رنگ دارد و شما می‌خواهید هر طور شده آن را روی بسته بندی کرافت چاپ کنید بهتر است اول یک زیر لایه‌ی سفید روی کاغذ کرافت بزارید و بعد طرح رنگی را روی آن چاپ کنید با این روش هم رنگ ها مطابق طراحی اولیه خواهند بود و هم بسته بندی کرافت خواهید داشت.

خرید آنلاین انواع کاغذ کرافت ساده و چاپی

 

چاپ کاغذ کرافت

همانطور که مشاهده می کنید چاپ زیرلایه‌ی سفید روی کاغذ کرافت تاثیر چشمگیر روی رنگ ها میذارد

 

رنگ هایی که خوب روی کاغذ کرافت چاپ می‌شوند

اگر شما دنبال یک رنگ چشمگیر هستید که روی کاغذ قهوه ای کرافت کدر و کمرنگ به نظر نیاید بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید. رنگ های روشن روی کاغذ کرافت خوب چاپ نمی‌شوند زیرا کنتراستی با رنگ قهوه ای کاغذ کرافت ندارند.

چاپ کاغذ کرافت

 

رنگ هایی که نباید روی کاغذ کرافت چاپ کرد

به‌طورکلی نباید از رنگ های روشن مثل زرد، صورتی، کرمی، خاکستری و هر رنگی که خیلی خودش را روی صفحه‌ی قهوه ای خوب نشان نمی‌دهد در چاپ کاغذ کرافت استفاده کنید.

چاپ کاغذ کرافت

 

چاپ متالیک روی کاغذ کرافت

اگر دوست دارید هزینه‌ی کمتری بکنید و به جنس و شکل کاغذ کرافت علاقه دارید اما محصول لوکسی دارید که مناسب بسته بندی کرافت نیست می‌توانید با چاپ متالیک کاغذ کرافت شکل لوکس‌تری به بسته بندی بدهید. چاپ فویلی یا چاپ متالیک در رنگ های نقره ای، طلایی و مسی انجام می‌شود. ترکیب چاپ متالیک با چاپ جوهری می‌تواند بسته بندی شما را بسیار متمایز کند. چاپ متالیک لوگو روی بسته بندی کرافت یک طراحی پرطرفدار در این روش چاپ است.

خرید اینترنتی کاغذ کرافت خام و چاپ شده

 

چاپ کاغذ کرافت

چاپ کاغذ کرافت

چاپ کاغذ کرافت

چاپ کاغذ کرافت

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله