3 استفاده ی تبلیغاتی از کاغذ کرافت

زینب علیجانی / 22 مهر 1399

استفاده از کاغذ کرافت قهوه ای رنگ که در بافتش خورده چوب‌های کوچک دیده می‌شود برای کسب و کار هایی که می‌خواهند تصویر ارگانیک و طبیعی از محصولاتشان نشان بدهند مناسب است. تولید کارت پستال، آویز های تبلیغاتی، کارت ویزیت و دیگر ابزار بازاریابی با کاغذ کرافت قهوه ای انتخابی است که باید به آن توجه بیشتری شود.
در کل محصولاتی که با کاغذ کرافت ساخته می‌شوند به کیفیت بالا شناخته می‌شوند. رول کاغذ های کرافت معمولاً با رنگ قهوه ای تولید می‌شوند و حس قدیمی و نوستالژی به مردم می‌دهند. کاغذ های کرافت می‌توانند با خاصیت ضد پارگی، خش خوردگی یا ضد آب تولید شوند.

خرید کاغذ کرافت

 

انواع کاغذ کرافت

کاغذ کرافت انعطاف‌پذیری بالایی در زمینه‌ی کیفیت، کاربرد و خواسته‌های مشتری‌ها دارد و می‌تواند بر اساس نیازهای مختلف تولید شود. کاغذ کرافت معمولاً برای بسته بندی و بازاریابی استفاده شود. بسیاری از کسب و کار ها به بسته بندی هایشان یک آویز کرافت که لوگو روی آن چاپ شده است اضافه می‌کنند. استفاده از کاغذ کرافت یکی از مقرون به صرفه ترین روش‌های تبلیغاتی است.

 

کاغذ کرافت خالص

مقاومت و استحکام بالای کاغذ کرافت خالص دلیل تقاضای بالای آن در بعضی از صنعت‌ها است. این کاغذ کاملاً به رنگ قهوه ای است و در برابر پارگی مقاومت بالایی دارد و برای حمل لوازم سنگین استفاده می‌شود. کاغذ کرافت خالص ارزان ترین نوع کاغذ کرافت است و قابلیت چاپ دارد.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ کرافت

 

کاغذ کرافت بازیافت شده

کاغذ کرافت خالص از خمیر چوب ساخته‌شده است اما کاغذ کرافت بازیافت شده از خمیر بازیافتی ساخته می‌شود و رنگ قهوه ای مایل به خاکستری دارد. کاغذ کرافت بازیافت شده به‌اندازه‌ی کاغذ کرافت خالص محکم است و مقاومت بالایی دارد. کسب و کار هایی که از محیط زیست حمایت می‌کنند معمولاً به این کاغذ کرافت علاقه‌ی بیشتری دارد. البته انواع کاغذ کرافت انتخابی طبیعی و دوستدار محیط زیست است. همچنین از این کاغذ ها برای پر کردن بسته بندی در صنعت‌های مختلف استفاده می‌شود.

خرید کاغذ کرافت

 

از کاغذ کرافت قهوه ای چه استفاده‌هایی می‌شود؟

 

کارت ویزیت کاغذ کرافت

هر مصرف کننده ای علایق و سلیقه‌ی متفاوتی دارد. برای یک کسب و کار ساختن هویت برند بسیار مهم است و چاپ کارت ویزیت یکی از راه‌های این کار است. وقتی کاغذ کرافت قهوه ای را برای چاپ کارت ویزیت انتخاب می‌کنید حس طبیعی، ارگانیک، تمیز و قابل‌اعتماد بودن را به مخاطب القا می‌کنید. کارت ویزیت کرافت بسیار ساده، زیبا، بادوام و ضد پارگی است.

خرید کاغذ کرافت

 

آویز کرافت

استفاده از آویزها و تگ های تبلیغاتی یکی از راحت‌ترین و ارزان ترین راه‌ها برای نشان دادن برندتان به مردم است و کاربردهای مختلفی دارد. معمولاً روی این ورق های کرافت قیمت محصول، توضیحات اضافه، دستورالعمل، تگ لباس و ... که همه به اطلاعات فروش مربوط می‌شوند چاپ می‌شود. همچنین در فروشگاه اینترنتی تورنگ انواع تگ کرافت موجود است که می توانید با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

خرید کاغذ کرافت

 

کارت پستال کرافت

فرستادن کارت پستال، مخصوصاً کارت پستال های مناسبتی روش خوبی برای بازاریابی و ایجاد رابطه و حس اعتماد بین تولید کننده و مصرف کننده است. همین‌طور ارسال کارت پستال می‌تواند تصویر ارگانیک، ساده و طبیعی برندتان را تبلیغ کند.

خرید کاغذ کرافت
 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله