کاور فرش چیست و نحوه استفاده از کاور فرش

تورنگ / 15 مهر 1400

خرید کاور فرش، خرید رو فرشی

کاور فرش چیست؟

همان‌طور که از اسمش معلوم است کاور فرش قسمتی از فرش یا زمین را می‌پوشاند. برخلاف موکت که تمام قسمت‌های زمین را دیوار تا دیوار می‌پوشاند کاور فرش تنها برای دو دلیل اصلی استفاده می‌شود: یک) تغییر دکوراسیون خانه دو) نگه‌داری و مراقبت از فرش یا قسمتی از زمین خانه.
با خرید کاور فرش شکل جدید و منحصربه‌فردی به یک محیط معمولی با افزودن رنگ، طراحی و جنس جدید می‌دهید و خبر خوب این است که در انتخاب انواع کاور فرش هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید محیط را به شکل دلخواهتان دربیاورید و یک‌چیز ساده هم انتخاب کنید.

خرید کاور فرش، خرید رو فرشی

فواید خرید کاور فرش

کاور فرش می‌تواند کمک کند تا تمام المان‌های دکوراسیون محیط خانه به هم بیایند. اگر حس می‌کنید فرشی که انتخاب کردید دیگر به فضای خانه نمی‌خورد اما نمی‌خواهید با خرید فرش جدید هزینه کنید، حتماً نگاهی به قیمت کاور فرش بیندازید چون سریعاً دست‌به‌کار تا خانه را به شکل دلخواهتان دربیاورید.
جا به‌جایی کاور فرش بسیار راحت است چون بسیار سبک است. تمیز کردن کاور فرش راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر از فرش و موکت است و کاور فرش در شکل‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و هر سلیقه‌ای می‌تواند از مزیت‌هایش استفاده کند. امروزه در بسیاری از خانه‌های مدرن‌تر به‌جای موکت کردن تمام زمین خانه یا استفاده از فرش های گران قیمت تنها از یک کاور فرش طرح دار با جنس خوب استفاده می‌کنند زیرا در این عصر که همه سرشان شلوغ است و دنبال صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها هستند انتخاب کاور فرش عقلانی‌تر است.

مشاهده و خرید آنلاین کاور بسته بندی فرش

خرید کاور فرش، خرید رو فرشی

چگونه از کاور فرش استفاده کنیم

کاور فرش در جنس‌ها انواع مختلفی تولید می‌شود و بعضی از آن‌ها ممکن است طرز استفاده مخصوص به خودشان را داشته باشند که حتماً در هنگام خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ اما معمولاً چند روش کلی استفاده از کاور فرش وجود دارد. شما می‌توانید کاور فرش را مستقیم روی زمین یا موکت قرار دهید تا کمی رنگ و زیبایی به خانه اضافه شود؛ اما مهم‌ترین استفاده کاور فرش قرار دادن آن روی فرش است به صورتی که اصلاً معلوم نباشد فرشی در زیرش قرار دارد و طرح دیگری دارد. انواع کاور فرش استفاده‌های مختلفی دارند. کاور فرش کوچک را می‌توان برای ورودی خانه یا راهرو استفاده کرد. جنس کاور فرش هم در نحوه استفاده از آن نقش مهمی دارد. کاور فرش با نخ طبیعی که ظریف‌تر است بیشتر برای زیبایی به کار می‌رود و زیاد کاربردی نیست چون اکثر قابل شستشو نیستند اما کاور فرش پلی پروپلینی برای محیط‌های پر رفت‌وآمد مناسب است و کاربردی‌تر است چون قابلیت شستشو دارد. در مجموعه تورنگ، چاپ روی کاور بسته بندی فرش انجام می شود. جهت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سفارش چاپ کاور فرش


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
فاعزه،

چند


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

فائزه عزیز برای اطلاع از قیمت این محصول از قسمت دسته بندی محصولات بر روی کاور/کاور فرش کلیک کنید تا ابعاد موجود به همراه قیمت و مشخصات را مشاهده کنید

مقالات مرتبط

تاریخچه اصالت فرش ایرانی
تاریخچه اصالت فرش ایرانی

فرش ایرانی بیانگر، اصالت و هنر ایرانی است. این هنر اصیل طی سالیان با هنر دست بافندگان زنده نگه‌داشته شده است.

مطالعه مقاله
3 روش خانگی تمیز کردن و نگهداری فرش
3 روش خانگی تمیز کردن و نگهداری فرش

هر انسان خانه‌داری مواد شوینده و تمیزکننده هر سطوحی ازجمله فرش را دارد؛ اما موقعیت‌هایی هم پیش می‌آید که این مواد تمام‌شده باشند یا...

مطالعه مقاله
چگونه لکه های روی فرش را پاک کنیم؟
چگونه لکه های روی فرش را پاک کنیم؟

بعضی از لکه ها که اتفاقاً متداول هم هستند نیاز به روش‌های خاص تمیز کردن خوشان را دارد.

مطالعه مقاله