معرفی انواع جعبه کیک، ایده طراحی باکس کیک

زینب علیجانی / 14 مهر 1399

خرید جعبه کیک، خرید جعبه شیرینی

 

کیک ها همیشه با بهترین خاطرات زندگی ما همراه هستند و لحظات ما را شیرین‌تر می‌کنند تقریباً در هر جشن مهمی در زندگی کیک وجود دارد مثل کیک تولد، کیک عروسی، کیک فارغ‌التحصیلی و غیره. ازآنجایی‌که کیک ها همیشه برای لحظات مهم زندگی خریداری می‌شوند، بسته بندی کیک بسیار مهم است تا همه‌چیز سالم و خوشمزه به مقصد برسد. جعبه کیک ممکن است یک جعبه‌ کارتنی معمولی به نظر برسد اما جعبه کیک درواقع به‌صورت مخصوص برای نگه‌داری از محصولات قنادی ساخته‌شده است.
درحالی‌که جعبه کیک یک وسیله‌ی معمولی و به‌دردنخور به نظر می‌رسد که فقط یک‌چیز خوشمزه را نگه می‌دارد، وظیفه‌های مهمی‌دارد که انجام ندادن هرکدام از آن‌ها آن چیز خوشمزه را از بین می‌برد:
1. جعبه کیک، شیرینی و کیک را تازه نگه می‌دارد و از آن محافظت می‌کند. آخرین چیزی که هرکسی می‌خواهد این است که روی کیکش گردوخاک یا حشره بشیند حتی جعبه کیک در یخچال هم کیک را از شر انگشتانی که می‌خواهند یک مزه‌ی کوچک بگیرند هم محافظت می‌کند!
2. جعبه کیک جا به جا کردن و دلیوری کیک را بسیار آسان می‌کند. بدون وجود جعبه کیک جا به جا کردن کیک ها تبدیل به کابوس هر شخص می‌شد و شاید خریدش به دردسرش نمی‌ارزید.
3. قنادی‌ها هم مثل هر کسب‌وکاری به تبلیغات و بازاریابی اهمیت می‌دهند و طراحی جعبه کیک فرصت خوبی است که صاحبان قنادی از بسته بندی برای فروش و بازاریابی استفاده کنند.

خرید انواع جعبه بسته بندی

جعبه کیک باید چگونه باشد؟

 جعبه کیک هنگام حمل کیک نباید خم شود و باید خیلی سفت نباشد. باید بتواند به سرعت باز و بسته شود. کناره‌های جعبه باید طوری طراحی شوند که در هم تنیده شوند. برای حمل آسان باید یک دسته در بالا وجود داشته باشد.  لوگو و نشان هر شرکت روی جعبه چاپ می‌شود. جعبه کیک باید متناسب با اندازه کیک مورد حمل باشد. همچنین باید هواگیر باشد. اگر کیک هوا بگیرد خشک می‌شود و طعم آن از بین می‌رود.

جعبه‌ی کیک تنها یک جعبه کاغذی معمولی نیست و وظایف مشخص و انواع مختلفی دارد که از بین آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید:

خرید جعبه کیک، خرید جعبه شیرینی

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

باکس کیک

باکس کیک همان جعبه کیک ساده است که در اکثر قنادی‌ها استفاده می‌شود. این جعبه‌ها علاوه بر کیک برای بسته بندی انواع شیرینی، شکلات، دونات، کاپ کیک و غیره استفاده می‌شوند. این جعبه کارتنی دو نوع دو تیکه و یک تیکه دارد. جعبه کیک دو تیکه اجازه می‌دهد که در آن کاملاً جدا شود اما در جعبه کیک یک تیکه شما می‌توانید با یک ضربه‌ی انگشت در جعبه را ببندید. این جعبه کیک برای مواقعی مناسب است که به باز و بسته شدن سریع در بسته بندی شیرینی نیاز است.

خرید جعبه کیک، خرید جعبه شیرینی

جعبه کیک طلقی

جعبه‌ی کیک طلقی یا جعبه‌ی کیک پنجره دار به جعبه ای گفته می‌شود که رویش یک مستطیل شفاف وجود دارد که می‌توان راحت محتویات داخل جعبه را دید. این نوع جعبه‌ها برای کیک هایی که طرح دارند یا پیام مخصوصی رویشان نوشته است مناسب هستند. جعبه کیک طلقی مثل یک تیزر خوشمزه برای چیزی که قرار است خورده شود عمل می‌کند و ازلحاظ بصری انتخاب بهتری نسبت به جعبه کیک کارتنی است.

خرید جعبه کیک، خرید جعبه شیرینی

جعبه کیک پلاستیکی

جعبه‌ی کیک پلاستیکی معمولاً به شکل دایره استفاده می‌شود، بیشتر برای بسته بندی پای و چیز کیک استفاده می‌شود و در انواع سایزها موجود است. جعبه کیک پلاستیکی دو تکه است و از دو قسمت درب پلاستیکی و یک بشقاب تکیه‌گاه ساخته می‌شود. این ظرف کیک کاملاً از ورود هوا جلوگیری می‌کند برای همین برای بسته بندی کیک های مغازه‌ای با تاریخ‌مصرف بالا استفاده می‌شود.

خرید جعبه کیک، خرید جعبه شیرینی

طراحی جعبه کیک

جعبه کیک چاپ شده محصولی ایده آل برای پذیرایی، شیرینی پزی، طراحان کیک عروسی، کافه‌ها و شیرینی فروشی‌ها است. شما باید شرکت خود را با کیک‌هایی که فروخته‌اید معرفی کنید. شما می‌توانید یک طرح بسته بندی ایجاد کنید که نه تنها از محصول شما محافظت می‌کند، بلکه با طراحی آن کیفیت محصول شما را نیز عرضه می‌کند و ارزش کار شما را بالا می‌برد. اگر می‌توانید به راحتی طرح‌های ظریفی ایجاد کنید که فرصت‌هایی را برای نمایش برندتان برای شما به عمل می‌آورد، چرا به یک جعبه کیک خالی بسنده کنید؟

سفارش چاپ جعبه بسته بندی

شرکت تورنگ چاپ با قریب 30 سال سابقه در زمینه تولید و چاپ بسته بندی آماده هرگونه خدمت رسانی در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با واحد بازرگانی می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

10 دلیل کلیدی برای انتخاب جعبه های بسته بندی در سال 2024
10 دلیل کلیدی برای انتخاب جعبه های بسته بندی در سال 2024

در دنیای رقابتی امروز، اهمیت بسته ‌بندی به‌عنوان یک عنصر حیاتی در موفقیت کسب‌وکارها بیش‌ازپیش مشهود است. جعبه ‌های بسته‌ بندی...

مطالعه مقاله
جعبه مقوایی یا کارتن بسته بندی
جعبه مقوایی یا کارتن بسته بندی

اگر در انتخاب میان جعبه ی کارتنی و پاکت کاغذی برای بسته بندی شک دارید، در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که جعبه مقوایی یا پاکت: کدام برای بسته بندی بهتر است؟

مطالعه مقاله
از تولید مقوا و چاپ مقوا چه می دانیم؟
از تولید مقوا و چاپ مقوا چه می دانیم؟

مقوا برای نخستین بار توسط شیمی دانی آلمانی تولید شد. این شیمی دان با استفاده از روش خمیر سازی چوب، راه کاری برای تولید و ساخت مقوا عرضه کرد.

مطالعه مقاله