کاور مبل چیست و چرا باید کاور مبل بخریم؟

تورنگ / 9 مهر 1399

خرید کاور مبل

کاور مبل چیست؟

کاور مبل، روکش مبل یا رومبلی پارچه ای است که مخصوصاً برای محافظت از مبل، کاناپه و صندلی ساخته می‌شود تا کاملاً روی آن‌ها را بپوشاند و از خرابی، آسیب دیدن و کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کند. روکش مبل جنس های مختلفی مثل پارچه، مخمل، پلاستیکی، ژلاتینی و غیره دارد. می‌توان هر وقت کاور مبل را برداشت یا عوض کرد

چرا باید کاور مبل بخریم؟

مبل ها در شکل، اندازه و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. زیبایی و جذابیت یک مبل راحتی به خیلی چیزها بستگی دارد به‌عنوان‌مثال اینکه خانه شما چطوری طراحی‌شده، اثاثیه خانه شما چه مدلی هستند یا اینکه رنگ بندی خانه شما به چه صورتی است و درنهایت سلیقه شخصی هم بسیار دخیل است. در بازار مبل پارچه ای، مبل مخمل، مبل چرمی، مبل سلطنتی، مبل تاشو و غیره وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خودشان را دارند. انواع کاور مبل برای نگه‌داری از هر مدل مبلی وجود دارد که می‌تواند عمرشان را چند برابر کند. قیمت کاور مبل به جنس و نوع مبل شما بستگی خواهد داشت. در ادامه به فواید خرید روکش مبل اشاره می‌کنیم که زندگی شمارا راحت‌تر خواهد کرد.

خرید کاور مبل

نگهداری از کاور مبل

مهم‌ترین مزیت خرید کاور مبل این است که هر وقت می‌توانید آن‌ها را عوض کنید یا بشورید. بعضی از انواع کاور مبل را حتی می‌توان در لباس‌شویی انداخت. روکش مبل برای خانواده‌های پرجمعیت با بچه‌های کوچک بسیار مناسب است و می‌توانید دیگر با لکه ها خداحافظی کنید.

خرید کاور مبل

قیمت کاور مبل ارزان است

اگر می‌خواهید مبل‌هایتان را عوض کنید چون به نظرتان قدیمی شده‌اند اما بودجه‌اش را ندارید یک رومبلی زیبا اما ارزان‌قیمت می‌تواند دقیقه همان چیزی باشد که دنبالش هستید. هزینه‌ی تمیز کردن مبل هنگام کثیفی یا عوض کردن روکش مبل وقتی اتفاق بدی برایش می‌افتاد بسیار بیشتر از هزینه‌ی عوض کردن کاور مبلی است که به هر دلیلی خراب‌شده است. قیمت کاور مبل به شما این اجازه را می‌دهد هرچند وقت یک‌بار برای تنوع شکل مبل‌هایتان را کاملاً عوض کنید و گزینه‌ی اقتصادی‌تری نسبت به‌عوض کردن خود روکش مبل یا عوض کردن کلی مبل های خانه است.

خرید کاور مبل

انواع کاور مبل در بازار موجود است

مهم نیست شما نیاز به کاور مبل راحتی، کاور مبل سلطنتی، کاور کاناپه یا حتی کاور صندلی و کاور میز ناهارخوری داشته باشید، می‌توانید سایز و مدلی را که می‌خواهید دقیقه مناسب مبل یا وسیله‌ی موردنظرتان در بازار پیدا کنید. متنوع بودن کاور مبل تنها به شکل و اندازه‌ی آن محدود نمی‌شود بلکه جنس های مختلفی هم دارد. اگر می‌خواهید مبل خودتان همچنان طرح و شکلش معلوم باشد می‌توانید از کاور پلاستیکی و کاور مبل ژلاتینی استفاده کنید اما کاور مبل پارچه ای و کاور مبل طرح دارد و مخمل هم در بازار وجود دارند تا بتوانید شکل و رنگ مبلتان را هم عوض کنید.

خرید کاور مبل

فقط باید در انتخاب کیفیت کاور مبل مخصوصاً کاور های رنگی، پارچه ای و طرح دار دقت کنید چون مسلماً نمی‌خواهید هرکسی که وارد خانه‌تان می‌شود متوجه شود که رومبلی را عوض کرده‌اید و کاملاً قابل‌تشخیص باشد. در انتخاب کاور مبل ژلاتینی و پلاستیکی هم باید حواستان باشد تا با یک اشاره‌ی انگشت پاره نشوند و تا مدت طولانی دوام داشته باشند. کاور مبل قابل شست‌وشو در لباس‌شویی و خشک‌کن هم همیشه یک قابلیت اضافه و جذاب است اما همه‌ی روکش ها این خاصیت را ندارند.

خرید آنلاین کاور بسته بندی فرش


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش دوخت پیشبند آشپزخانه
آموزش دوخت پیشبند آشپزخانه

نمونه ای از الگوی دوخت پیشبند ساده آشپزخانه را در این مقاله قرار داده‌ایم، می‌توانید با اضافه کردن چین به پیشبند ساده پیشبند آشپزخانه چین دار بدوزید

مطالعه مقاله
معرفی نی های نجات‌دهنده ی محیط زیست
معرفی نی های نجات‌دهنده ی محیط زیست

نی پلاستیکی در بسیاری از سرویس های غذایی استفاده می‌شود. با اینکه نی یکبار مصرف پلاستیکی روزانه به تعداد بالایی مصرف می‌شود بد نیست جایگزین‌های آن را هم بشناسید.

مطالعه مقاله
چگونگی نگهداری از فرش در برابر کودکان
چگونگی نگهداری از فرش در برابر کودکان

خانواده‌هایی که مبلغ زیادی برای خرید فرش پرداخت کرده‌اند همیشه نگران این هستند که کودکان خردسال فرش را خراب کنند، بهتر است...

مطالعه مقاله