آیا چاپ بنر تبلیغاتی واقعا تاثیرگذار است؟

تورنگ / 6 مهر 1399

چاپ بنر تبلیغاتی

وقتی صحبت از چاپ بنر تبلیغاتی می‌شود افراد زیادی فکر می‌کنند باوجود فضای مجازی و تبلیغات مجازی دیگر دوره‌ی بنر تبلیغاتی تمام‌شده است. اگر بیلبورد تبلیغاتی تأثیری نداشت شرکت‌های بزرگ دنیا هرساله میلیون‌ها دلار خرج تبلیغات در فضای باز نمی‌کردند. نه‌تنها دوره‌ی بنر تبلیغاتی تمام نشده است بلکه روز به روز در حال پیشرفت و خلاقانه‌تر شدن است زیرا توجه انسان‌های پرمشغله‌ی امروزی را جلب کردن کار راحتی نیست! یک بنر تبلیغاتی معمولی دیگر در این بازار پررقابت تأثیری ندارد و باید با کمک گرفتن از یک تیم خلاق بنری طراحی کرد که باعث شود مردم یک‌لحظه از کارشان دست بکشند و تمام توجهشان را به تبلیغات شما بدهند. در ادامه چند تا از بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه را جمع‌آوری کردیم تا بتوانید الهام بگیرید.

بنر تبلیغاتی خمیردندان فرمولا: دندان‌های قوی بسازید!
بر اساس این تبلیغ خمیردندان در اندونزی شما می‌توانید دندان‌های قوای داشته باشید که قدرت این را دارند که کاغذ، پلاستیک و فلز را پاره کنند. این برند سعی می‌کند یکی از قدرت‌های محصولش را با یک روش خلاقانه به مخاطب نشان دهد. احتمالاً هرکسی که از کنار این بیلبورد تبلیغاتی رد می‌شود لحظه‌ای می‌ایستد تا بفهمد دقیقاً چه اتفاقی برای این بنر افتاده است.

چاپ بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی تیغ اصلاح بیک: بیک همه‌چیز را می‌تراشد!
زدن چمن‌ها با تیغ کار غیرممکنی به نظر می‌آید اما تیغ اصلاح بیک این کار را ممکن می‌کند چون می‌تواند هر چیزی را بتراشد. این برند با این بیلبورد تبلیغاتی نشان داده است که تیغ‌های اصلاح اش بسیار تیز هستند. مکان این بنر تبلیغاتی در ژاپن است. به نظر شما مجبور بودند هرروز چمن‌ها را بزنند تا این تبلیغات خراب نشود؟

چاپ بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی مک‌دونالد: مک‌دونالد را دنبال کنید
هر راننده‌ای هنگام رانندگی با خواندن این بنر تبلیغاتی ممکن است ناخودآگاه به سمت راست بپیچد. طراحی بنر تبلیغاتی مینیمالیست است و توانسته بدون اشاره به اسم برند مک‌دونالد یا محصول پیامش را با مخاطب در میان بزارد که کار بسیار ارزشمندی در زمینه تبلیغات در فضای باز است. این بیلبورد تبلیغاتی با استفاده رنگ‌ها و هویت برند مک‌دونالد حس آشنایی در مخاطبان به وجود می‌آورد.

چاپ بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی آیکیا: شکست خوردن در سر هم کردن
اگر برند آیکیا را نمی‌شناسید باید بدانید که آیکیا یک فروشگاه زنجیره‌ای اثاثیه منزل است که قیمت بسیار کمی نسبت به رقبای بازار دارد. حالا آیکیا چطور می‌تواند با این قیمت‌های کم هم کیفیت داشته باشد و هم سود کند؟ استراتژی آیکیا این است که وسایلی که از این برند سفارش می‌دهید سر هم شده نیستند و به‌صورت قسمت‌های مجزا تحویل مشتری داده می‌شوند و خریدار باید خودش در خانه همه‌چیز را سر هم کند و درواقع قیمت پایین‌ترش به خاطر حذف کردن یکی از مراحل تولید است.
البته همه‌چیز به‌سادگی توضیحات بالا نیست. مثل‌اینکه سر هم کردن لوازم آیکیا و دنبال کردن دستورالعمل‌هایش کار چندان راحتی نیست و مدتی ترندی در فضای مجازی راه افتاده بود که خانم‌ها می‌گفتند پیدا کردن همسر ایدئال راحت‌تر از سر هم کردن وسایل آیکیا است! برند آیکیا به‌جای شکست خوردن از این ترند با استفاده از یک بیلبورد تبلیغاتی که به‌سختی سر هم کردن یک قفسه اشاره می‌کند، این ترند را تبدیل به یک داستان و جوک خنده‌دار کرد. شاید باور نکنید اما برندینگ آیکیا به‌قدری موفق است که تا امروز مردم به‌جای اعتراض به این قضیه فقط از آن جوک می‌سازند و به نظرشان خنده‌دار است!

چاپ بنر تبلیغاتی

سفارش شاپینگ بگ و ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟

مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع تبلیغات توجه به این نکته است که تأثیر آن روی مخاطبان شما چقدر خواهد بود. تا سرمایه گذاری شما بازگشت خوبی داشته باشد. چاپ ساک تبلیغاتی با هزینه کمی...

مطالعه مقاله
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟

همیشه این سؤال برای کسب و کار ها وجود دارد که بهترین ساک تبلیغاتی چیست؟ حقیقت این است که هر کدام از ساک های تبلیغاتی فواید و معایب خودشان را دارند و

مطالعه مقاله