4 استفاده ی کلاه یکبار مصرف برای خانم ها و سلامتی مو

تورنگ / 2 مهر 1399

شاید به نظرتان به همراه داشتن کلاه یک بار مصرف و استفاده از آن جالب نباشد اما باید بدانید یک کلاه یک بار مصرف خوب یکی از لوازم اصلی مراقبت از مو است. یکی از شعارهای تبلیغاتی معروف هر شامپویی «مراقبت از تار مو" است پس باید منطقی به نظر بیاید که چیزی مثل کلاه یک بار مصرف که به‌طور فیزیکی و واقعی از موها مراقبت می‌کند، وسیله‌ی مهم و موردنیازی باشد که قبل از هر محصول دیگری برای مو خریداری شود چون " مراقبت کردن از مو را بهتر از هر محصول دیگری انجام می‌دهد.
آیا می‌دانستید بیشترین جستجو در گوگل در ارتباط با کلاه یک بار مصرف « کلاه یک بار مصرف چیست؟» و « چگونه از کلاه یک بار مصرف استفاده کنیم؟» است؟ خب در ادامه قرار است به این سؤال‌ها کاملاً پاسخ داده شود و همچنین قرار است متوجه شوید چرا یک کلاه یک بار مصرف باید در کیف لوازم آرایشتان باشد و یکی از لوازم موردنیاز برای مراقبت از مو است که باید همیشه باید در خانه داشته باشید.

خرید کلاه یکبار مصرف

فواید کلاه یک بار مصرف برای مرطوب کردن عمیق موها

استفاده از یک نرم کننده ی مو خوب در حمام روش خیلی خوبی برای حفظ زیبایی و سلامتی موها است؛ اما اگر شما هم کمی شبیه به من باشید همیشه وقت یا حوصله این را ندارید که بعد از شامپو زدن موها 3 تا 5 دقیقه نرم کننده را روی موهای خود نگه‌دارید. در اینکه نرم کننده یک محصول موردنیاز برای موها است شکی وجود ندارد اما اگر وقت ندارید که همیشه نرم کننده بزنید باید چه‌کار کنیم؟ جواب خیلی ساده است، استفاده از کلاه یک بار مصرف! از این به بعد در حمام به موهایتان شامپو بزنید و بعد از آب‌کشی و قبل از بیرون آمدن به موهایتان نرم کننده بزنید و بعدازاینکه از حمام بیرون آمدید روی موهای خیستان یک کلاه یک بار مصرف بکشید. شما می‌توانید در همین شکل به کارهای روزمره‌تان برسید تا موهایتان کاملاً مرطوب و نرم شوند. اگر کلاه یک بار مصرفی که استفاده می‌کنید جنس خوبی داشته باشد باعث می‌شود که نرم کننده کارش را بهتر انجام دهد.
کلاه های یک بار مصرف پارچه ای برای استفاده با نرم کننده بهترند چون اجازه می‌دهند که پوست سر تنفس کند و عرق نکند. بعدازاینکه حس کردید نرم کننده به‌اندازه‌ی کافی روی موهایتان بوده است می‌توانید کلاه یک بار مصرف را بردارید و موهایتان را مثل همیشه خشک‌کنید. کلاه یک بار مصرف آکاردئونی برای استفاده بعد از حمام بهترین است زیرا کاملاً دور سر کیپ می‌شود و نیازی نیست نگران خیس شدن یا کثیف شدن لباس‌هایتان باشید.

خرید کلاه یکبار مصرف

نحوه استفاده کلاه یک بار مصرف برای ماسک مو

استفاده از ماسک های مو یا حتی روغن زدن به موها یک از کارهایی است که خیلی از افراد دوست دارند انجام دهند اما یا وقت ندارند یا حوصله‌ی صبر کردن و دردسر ندارند. ماسک مو تقریباً مثل نرم کننده ی مو است اما به زمان بیشتری روی مو احتیاج دارد چیزی بین نیم ساعت تا کل شب (بسته به نوع ماسک مو یا روغن مو) و باید قبل از شستن موها استفاده شود. برای جلوگیری از کثیف شدن ملحفه‌ها، لباس و اسباب خانه استفاده از کلاه یک بار مصرف می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد مخصوصاً وقتی می‌خواهید ماسک مو یا روغن مو تمام طول شب در موهایتان بماند.

خرید کلاه یکبار مصرف

استفاده از کلاه یک بار مصرف برای جلوگیری از خراب شدن مدل مو

اگر به یک مهمانی دعوتید و از قبل موهایتان را درست کرده‌اید و نگران به هم ریختن یا وز شدن موها هستید بهتر است از کلاه یک بار مصرف استفاده کنید. مخصوصاً در روزهایی که رطوبت هوا زیاد است یا در مناطق شرجی که مو زود وز می‌شود و از حالت می‌افتاد استفاده از کلاه یک بار مصرف روش خوبی برای حفظ حالت مو برای ساعت‌های طولانی است. شما حتی می‌توانید با استفاده از کلاه یک بار مصرف در طول شب حالت بعد از سشوار موها را حفظ کنید تا صبح وقت زیادی برای مرتب کردن موها صرف نکنید.

مشاهده و خرید آنلاین کلاه یکبار مصرف

کلاه یک بار مصرف باید قسمتی از روتین زیبایی و پوستی هرکسی باشد

اگر شما هم صورتتان را می‌شورید، مرطوب می‌کنید، آرایش می‌کنید و... احتمالاً نمی‌خواهید موهایتان روی صورتتان باشد و مزاحمت ایجاد کند. تل‌ها و کش های معمولی که مردم برای اینکه موها را از صورت دور نگه‌دارند استفاده می‌کنند به ریشه‌ی موها آسیب می‌زند. یک کلاه یک بار مصرف آکاردئونی که کش سفتی هم ندارد می‌تواند با کمترین فشار موها را خارج از صورت نگه دارد. شما حتی می‌توانید استفاده از نرم کننده یا ماسک مو را با روتین پوستی هماهنگ کنید تا هم وقت کمتری هدر بدهید هم از کلاه های یک بار مصرف کمتری استفاده کنید.

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)