7 کاربرد پاکت های پنجره دار برای کسب و کار های مختلف

تورنگ / 24 شهریور 1399

پاکت کرافت زیپ دار یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین نوع بسته بندی کرافت است. از کاغذ کرافت می‌توان انواع بسته بندی کرافت با استفاده‌های مختلف را تولید کرد؛ اما پاکت کرافت زیپ دار، پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت کاست دار یا پاکت کرافت ایستاده از کارآمدترین و پراستفاده‌ترین بسته بندی های کاغذ کرافت هستند. نهایت استفاده از این پاکت های کاغذی به خلاقیت خودتان برمی‌گردد اما در ادامه محصولات محبوبی که با پاکت های زیپدار کرافت بسته بندی می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

بسته بندی کرافت قهوه

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا است. پودر یا دانه‌های قهوه مسیر زیادی را برای رسیدن به کشورهای مختلف طی می‌کنند و راز از دست ندادن طعم و عطرشان در بسته بندی درست است. در بسته بندی تنها نیاز است که از تماس مستقیم قهوه با نور خورشید و رطوبت هوا جلوگیری شود. پاکت ایستاده زیپدار کرافت یکی از محبوب‌ترین بسته بندی های قهوه است. زیپ کیپ در این پاکت ها از رطوبت گرفتن قهوه جلوگیری می‌کند. برای بسته بندی دانه‌های قهوه از پاکت کرافت پنجره دار هم استفاده می‌کنند تا زیبایی و جذابیت دانه‌های قهوه نمایش داده شود.

پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ کیپ

بسته بندی کرافت خشکبار و آجیل

آجیل و خشکبار یکی از محصولات پرمصرف در ایران است و این روزها بازار فروش آنلاین این محصولات هم داغ است. درنتیجه باید در بسته بندی آن‌ها بیشتر دقت شود چون همه‌ی ما می‌دانیم که کیفیت خشکبار و آجیل با رطوبت گرفتن کاملاً از بین می‌رود. پاکت زیپ دار کرافت و پاکت پنجره دار کرافت بهترین انتخاب برای بسته بندی این محصولات هستند. زیپی که در بالای این پاکت ها وجود دارد استفاده از این محصولات را برای مصرف‌کننده راحت می‌کند و دیگر نیازی نیست که مجبور باشند خشکبار را لای چند کیسه ی پلاستیکی و در ته کشو و کابینت‌ها نگه‌داری کنند. پاکت ایستاده زیپدار و پاکت پنجره دار ایستاده برای فروش خشکبار در مغازه‌ها هم مناسب است چون جلوه‌ی بسیار زیبایی روی قفسه‌ها دارد. سلفون آجیل و خشکبار نیز یک بسته بندی عالی و ارزان قیمت برای آجیل و خشکبار است.

پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

 

بسته بندی کرافت ادویه

ادویه از محصولاتی است که می‌تواند فرهنگ نقاط مختلف را انتقال دهد و فضای یک کشور یا منطقه‌ی دیگر را به خانه‌های مردم بیاورد. این روزها باوجود فضای مجازی و دسترسی مردم به انواع دستورهای غذایی نقاط مختلف دنیا دیگر ادویه‌ها به نمک و فلفل ختم نمی‌شوند. چه شما برای فروش یا استفاده از ادویه در خانه به بسته بندی نیاز دارید، پاکت ایستاده زیپدار از بهترین گزینه‌ها است. تا اینجا راجع به استفاده‌ی راحت و جلوگیری از ورود رطوبت پاکت زیپدار کرافت صحبت کرده‌ایم. الآن نوبت قیمت مقرون به‌صرفه‌ی آن است. نسبت به بسته بندی های متداول ادویه چه در خانه و چه برای فروش آنلاین یا در مغازه‌ها، پاکت زیپدار کاغذی قیمت بسیار ارزان‌تری دارد و ازلحاظ کارایی و زیبایی چیزی از بسته بندی های دیگر کم ندارد.  سلفون بسته بندی نیز یک بسته بندی عالی و ارزان قیمت برای آجیل و خشکبار استپاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

بسته بندی کرافت چای و دمنوش

این روزها مردم فقط چای سیاه و دم‌نوش گل‌گاوزبان استفاده نمی‌کنند و قفسه‌ی مغازه‌ها و آنلاین شاپ ها پرشده از انواع چای سبز، چای قرمز، چای ماسا، انواع دم‌نوش‌های لاغری و غیره. البته که با بسته بندی های مقوایی این نوع محصولات مشکلی وجود ندارد اما همیشه جا برای خلاقیت و وجه تمایز در هر کسب و کاری وجود دارد. پاکت های زیپ دار کرافت یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که دنبال پیشرفت و متمایز بودن هستند. پاکت چای یک بسته بندی عالی و ارزان قیمت برای چای و دمنوش است

پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

بسته بندی کرافت غلات و حبوبات

غلات و حبوبات از مواد پراستفاده در سفره‌ی غذایی هر ایرانی هستند. با توجه به شرایط این روزها و توجه مردم به خرید غذاهایی که به‌صورت درست و بهداشتی بسته بندی شده اند، میل به خرید فله ای غلات و حبوبات پایین آمده است. پاکت حبوبات زیپ دار بزرگ و بغل کاست کرافت برای بسته بندی این محصولات در مقیاس بزرگ مناسب هستند. برای محصولاتی مثل دانه چیا، کینوا، برنج قهوه ای غیره که در مقیاس های کمتر خریداری می‌شوند پاکت زیپ دار کوچک کرافت مناسب است.

پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

بسته بندی کرافت شیرینی و شکلات

در کسب و کارهایی مثل کافه یا قنادی‌هایی که شیرینی‌ها و کیک‌های آماده بیرون بردارند پاکت شیرینی و شکلات زیپ دار کاغذی کوچک کرافت حس بسیار خوبی به خریداران می‌دهند. احساسی که خریدار وقتی این پاکت ها را در دستش می‌گیرد تا به خانه برسد و زیپ آن را باز کند دارد با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست. بهتر است در کیسه‌های پلاستیکی که هیچ کاراکتری ندارند و هیچ حسی به خریدار منتقل نمی‌کنند تجدیدنظر کنید.

پاکت کرافت پنجره دار، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت زیپ دار، خرید پاکت کرافت

بسته بندی کرافت برای کسب و کارهای خانگی

اگر یک کسب و کار خانگی دارید و دنبال یک بسته بندی هستید تا محصولاتتان را در آن پست کنید، می‌توانید مقالات مربوط به بسته بندی پاکت کرافت را مطالعه کنید تا ببینید آیا پاکت کرافت زیپ دار و پاکت کرافت پنجره دار به درد کسب و کار شما می‌خورد یا نه؟ پاکت های کرافت ازلحاظ قیمت ارزان و راحت بودن بسته بندی انتخاب اکثر کسب و کارهای خانگی هستند و حتی نوع متالایز شده‌ی این پاکت ها برای بسته بندی های خاص‌تر می‌تواند استفاده شود.

مشاهده و خرید پاکت کرافت


یکی از مواردی که در هرکدام از بسته بندی های بالا نباید نادیده گرفته شود، بحث طراحی و چاپ روی بسته بندی است. درست است که پاکت کرافت وجه تمایز بسته بندی شما خواهد بود اما با پی بردن مردم به‌کاربرده‌ای زیاد این بسته بندی و زیادشدن آن در بازار شما می‌توانید با چاپ یک طرح ساده که مختص خدمات و محصولات شماست وجه تمایز خودتان را همچنان حفظ کنید. مجتمع چاپ تورنگ تمام‌کارهای طراحی و چاپ روی پاکت زیپ دار و انواع دیگر بسته بندی ها را انجام می‌دهد. اگر به دنبال کارخانه تولید پاکت زیپ دار یا تولیدی پاکت کرافت هستید می‌توانید به فروشگاه تورنگ چاپ مراجعه کنید تا انواع پاکت زیپ دار کاغذی، پاکت زیپ دار پلاستیکی، پاکت زیپ دار کوچک و بزرگ، پاکت کرافت پنجره دار، پاکت ایستاده زیپدار کرافت و غیره را خریداری کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)

روند چاپ چهار رنگ با تقسیم تصویر اصلی به چهار رنگ جداگانه آغاز می‌شود. سپس، برای هر رنگ، یک صفحه یا سیلندر چاپ جداگانه ساخته می‌شود. در طی فرایند چاپ...

مطالعه مقاله