معرفی بهترین بسته بندی برنج به همراه لینک خرید

تورنگ / 18 شهریور 1399

 

بسته بندی یکی از حیاتی‌ترین قسمت‌های بخش توزیع کالا است. درست است که خریداران برنج بیشتر به آنچه داخل بسته بندی است توجه دارند اما این اصلاً به این منظور نیست که بسته بندی در فروش این محصول هیچ تأثیری ندارد. عواملی مثل توزیع، سهولت جابه‌جایی، حفاظت فیزیکی، جلوگیری از آفت، انتقال اطلاعات، انبار کردن، کنترل سهم‌بندی و در آخر مارکتینگ به‌طور مستقیم تحت تأثیر بسته بندی برنج است.

بسته بندی برنج باید کاربردی باشد

یکی از مهم‌ترین عوامل بسته بندی برنج، کاربردی بودن آن است. جلوگیری از خرابی و آسیب دیدن محصول هنگام جابه‌جایی آن از کارخانه به فروشگاه‌ها و ازآنجا به خانه‌ی خریداران یکی از مهم‌ترین کاربردهای بسته بندی برنج است. اگر بسته بندی برنج استحکام کمی داشته باشد، به‌راحتی پاره شود و تحمل وزن‌های سنگین را نداشته باشد باعث اتلاف محصول و نارضایتی خریداران می‌شود. برنج از آن دسته محصولاتی است که بسته های آن باید توانایی محافظت طولانی‌مدت را داشته باشند و بادوام باشند زیرا اکثر مردم برنج را در خانه برای مدت‌های طولانی انبار می‌کنند. شما مطمئناً نمی‌خواهید کاربردی نبودن بسته بندی دلیلی باشد که مصرف‌کننده دیگر سراغ کالای شما نمی‌آید برای همین باید هنگام انتخاب جنس بسته بندی برنج مناسب(اسپان باند، نایلون، کنف، متقال) دقت زیادی به خرج دهید تا باعث رغبت خریدار برای انتخاب کالای نوبت و همین‌طور آن را به دوستان و آَشنایان خود هم معرفی کند.

مشاهده و خرید انواع کیسه برنج

بسته بندی برنج ایرانی

رنگ بسته بندی برنج باید تأثیرگذار باشد

رنگی که شما برای بسته بندی برنج انتخاب می‌کنید نقش اساسی در انتخاب کالای شما توسط خریدار ایفا می‌کند. رنگ‌های بسته بندی را باید بر اساس اینکه مغز انسان به هر رنگ چه واکنشی نشان می‌دهد انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال کالاهایی که بسته بندی سفید دارند حس امنیت، سادگی، تمیزی و پاکی را القا می‌کنند. بر اساس نظر کارشناسان هرچه از رنگ‌های بیشتر و شلوغ‌تری استفاده کنید کالایتان بی‌کیفیت‌تر از واقعیت به نظر می‌رسد. در انتخاب بعضی رنگ‌ها باید دقت کنید مثلاً رنگی مثل آبی معنی‌های متفاوتی دارد. به‌طورکلی آبی کمرنگ رنگی شاد و بازیگوشانِ به نظر می‌آید درصورتی‌که آبی تیره‌رنگی حرفه‌ای و جدی‌تر است. رنگ آبی در سطح جهانی بیشترین محبوبیت را دارد اما این به این معنی نیست که شما باید به‌طور خودکار یکرنگ محبوب را انتخاب کنید. قبل از اینکه پالت رنگی بسته بندی خودتان را انتخاب کنید باید تارگت مارکت مشخصی داشته باشید و از بین رنگ‌هایی که مخاطبان شمارا تحت تأثیر قرار می‌دهد انتخاب کنید. این انتخاب‌ها نیازمند راهنمایی یک تیم طراحی و فروش باتجربه است که در این راه شمارا همراهی کند.

بسته بندی برنج باید برند شمارا متمایز کند

برنج به‌عنوان یک کالای محبوب در ایران رقیب‌های زیادی دارد که برای جلب‌توجه خریدار در رقابت‌اند. یک‌سوم انتخاب مصرف‌کننده کاملاً بر اساس بسته بندی یک محصول بنا می‌شود. باوجود رقیب‌های زیاد در بازار برنج ایران (که رقیب‌های خارجی هم به این بازار اضافه‌شده‌اند) از دست دادن این یک‌سوم می‌توانند آسیب زیادی به فروش شما بزند. یک بسته بندی باید کاری کند که کالای شما در میان رقیب‌هایش به چشم بیاید و متمایز باشد تا موفق محسوب شود. طرحی که انتخاب می‌کنید باید مناسب با اسم برند و نوع محصولتان باشد و درعین‌حال باید به چشم بیاید و متفاوت از چیزی که رقیب‌هایتان قبلاً انجام داده‌اند باشد. ازآنجایی‌که در هر فروشگاهی محصولات مشابه‌ها در یک قسمت و در کنار هم چیده می‌شوند اینکه بسته بندی محصولتان چقدر در بین آن‌ها متفاوت به نظر می‌آید تا توجه‌ها را جلب کند خیلی مهم است. اندازه‌ی کیسه های برنج عموماً بر اساس یک مقیاس خاصی هستند و زیاد نمی‌توان در اندازه و شکل بسته بندی تغییری ایجاد کرد. به همین علت طرحی که برای روی کیسه انتخاب می‌کنید باید متفاوت باشد. حتی چیزهای ساده‌ای مثل فونت و رنگ بسته بندی می‌تواند به‌راحتی شما را از بقیه برندها متمایز کند. در آخر یک تیم طراحی خلاق همیشه می‌تواند در انتخاب طرح‌های جدید و به‌روز به شما کمک کند تا محصولتان را از بقیه رقیب‌ها متمایز کنید.

بسته بندی برنج هندی

 

بسته بندی برنج باید محافظ باشد

حداقل کاری که بسته بندی باید انجام دهد این است که از چیزی که داخلش است محافظت کند. بسته بندی برنج باید محصول را در حین جابه‌جایی میان کارخانه و توزیع‌کننده محفوظ نگه دارد و همین‌طور باید مانع آسیب دیدن و خرابی آن‌وقتی روی قفسه‌های فروشگاه است شود. علاوه بر جلوگیری از پارگی، خرابی و آفت بعضی تولیدکننده‌ها بسته بندی های برنج را طوری طراحی می‌کنند که از خرده دزدی و دست‌کاری محصول هم جلوگیری کنند زیرا مصرف‌کننده‌ها انتظار دارند که کالایی که به دستشان می‌رسد دقیق به همان اندازه و کیفیت معهود باشد.

بسته بندی برنج پاکستانی

 

بسته بندی باید مشتری جذب کند

بدیهی است که در نظر گرفتن خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کننده در انتخاب بسته بندی محصول بسیار مهم است. جذب خریدارها و تشویق آن‌ها به خرید کردن محصول شما اصلی‌ترین هدف تولید هر محصول است. ازآنجایی‌که اولین برخورد در پروسه‌ی فروش محصول اهمیت بالایی دارد، یک بسته بندی با طراحی خوب می‌تواند تأثیر بلندمدت در بازار فروش داشته باشد. تا اینجا به این نتیجه رسیده‌ایم که انتخاب طرح و رنگ مناسب در جذب مشتری و انتخاب محصول شما از بین محصولات دیگر تأثیر زیادی دارد. علاوه بر این‌ها انتخاب کیسه که جنس باکیفیتی دارد در بسته بندی برنج بسیار مهم است. کیسه ی برنجی که شما انتخاب می‌کنید مثالی از کیفیت برنج داخلش است و اگر بسته بندی داشته باشید که جنس بی‌دوام و سطح پایینی دارد می‌تواند تبلیغات بدی برای برند شما باشد.

بسته بندی برنج باید معرف برند باشد

یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های بسته بندی برنج این است که چگونه باعث معرفی محصول شما می‌شود. محصولی مثل برنج شامل اطلاعاتی مانند ارزش غذایی، نوع و عطر می‌شود. همین‌طور طرز پخت و حتی محلی که برنج در آنجا برداشت‌شده است از اطلاعات مهمی است که باید روی بسته بندی درج شود. شما حتی می‌توانید اطلاعاتی در رابطه با چگونگی کاشت و فواید برنج یا حتی عدم استفاده از سموم کشاورزی را روی بسته بندی درج کنید. خریداران زیادی ممکن است به دنبال نوع خاصی از این محصول باشند و اگر شما اطلاعات مهم را روی بسته بندی برنج درج کنید، خریداران را بیشتر از برند خودتان راضی می‌کنید. چون هرچقدر مصرف‌کننده بیشتر متوجه این باشد که محصولی که می‌خرد دارای چه خصوصیاتی است، بیشتر به نیازهایش پاسخ داده می‌شود و درنتیجه سطح رضایتش هم بالا می‌رود.

در فروشگاه اینترنتی تونگ انواع کیسه بسته بندی برنج با کیفیت عالی و بهترین قیمت به فروش می‌رسد. جهت مشاهده و خرید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده و خرید انواع کیسه بسته بندی برنج


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله