کیسه ی برنج پارچه ای و برندینگ

مهسا موسوی / 2 بهمن 1398

برندینگ از جمله عامل هایی است که نقش گسترده و برجسته ای در افزایش یا کاهش دادن سود و درآمد یک شرکت و سازمان ایفا می‌کند. سازمان ها همواره در تلاش هستند تا برند و نام تجاری خود را به مشتری، کاربر ها و دیگر شرکت های پارتنر و شریک تجاری، معرفی نمایند تا از این راه میزان وفاداری و اعتماد مشتری نسبت به کالا و خدمت خود را افزایش دهند و گامی موثر در جهت ثبات درآمد زایی سازمان و شرکت خود بردارند. گرچه برند و برندینگ راه دست یابی به سود و درآمد بیشتر را هموار می سازد، ولی شناساندن و توسعه دادن برند، خود فرآیندی بس فرساینده و زمان بر است که هر سازمان و نهادی نمی‌تواند به سادگی به پیاده سازی آن بپردازد. نگارنده قصد دارد تا در این یادداشت، به بررسی و تحلیل کیسه ی برنج صنعتی و نقش آن در معرفی و گسترش برند تامین کننده ی برنج، بپردازد.

 

گونی برنج

کیسه های برنج و برندینگ، پس از تولید برنج

کیسه های برنج صنعتی و پارچه ای، این امکان را به شما می‌دهند تا به سادگی به درج و چاپ برند، شماره تماس و اطلاعات خود بر روی کیسه بپردازید. با درج این اطلاعات و بسته بندی برنج، شما اطمینان خواهید داشت که برند شما، به واسطه ی کالا و برنج با کیفیتی که فروخته اید، حفظ شود و در مراجعه های بعدی نیز دلال و واسطه، برای خرید برنج، به شما رو کند. حال اگر برنج شما بسته بندی مناسبی از ابتدا نداشته باشد، دلال و واسطه می‌تواند کالای با کیفیت شما را به نام خود به فروشنده و مشتری برساند.

معرفی و توسعه ی برند در میان واسطه ها

پس از برداشت برنج از مزرعه، باید آن را به دست واسطه، تامین کننده یا دلال برسانیم که آن را به فروشنده ی نهایی، بازاریاب و فروشگاه های مختلف، عرضه کند. در این بین نیز دلال و گزینه های فروش زیادی قرار دارند که هر گونه سهل انگاری، سطحی نگری و مواجهه ی ساده با بحث برندینگ، می‌تواند لطمه و آسیب بزرگی به کسب و کار شما وارد و شاید شما را از میدان رقابت، بیرون کند. این در حالی است که استفاده از کیسه های برنج پارچه ای و کیسه های برنج صنعتی، سبب می‌شود تا نام تجاری و اطلاعات شما در این مسیر حفظ شود و کیفیت کالا، به نام و برند شما پیوند بخورد.

کیسه برنج

معرفی و حفظ برند در فروشگاه و میان مصرف کننده ها

در گام آخر، کیسه های برنج پارچه ای و صنعتی، سبب می‌شوند تا مشتری به کالا و برنج شما وفادار شود و هر گاه به فروشگاه سر زد، برنج شما را تقاضا و از آن یاد کند. همین موضوع سبب شناخته شدن برنج شما توسط دیگر مشتری و مصرف کننده ها می‌شود که در نهایت مشتری و سود آوری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

جهان امروز را جهان واسطه گری می‌دانیم که دانش برندینگ نقش برجسته ای در تدام یافتن این موضوع و در جریان نگاه داشتن روند های خرید و فروش واسطه ای، ایفا می‌کند. در این بین هر ابزار و عاملی که بتواند به شما در حفظ موقعیت و جایگاه شغلی تان کمک کند، ارزشمند و شایسته ی صرف هزینه است.

مشاهده و خرید انواع کیسه برنج


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله