کیسه برنج چه کاربرد هایی دارد؟

امیر مختاری / 31 فروردین 1400

بارها در خصوص  استفاده از کیسه های برنج سخن گفتیم و جنبه های مختلف کیسه برنج را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. یاد گرفتیم که کیسه  برنج, نخستین جنبه تصویر و نمایی است که در ذهن مخاطب می ماند و بر کنش های آتی او اثر گذار است.

هم چنین از فایده های بهداشتی, تجاری و زیبایی شناسانه ی کیسه برنج صنعتی، از جمله کیسه برنج پارچه ای و کیسه های پلی پروبیلن یاد کردیم و گفتیم که استفاده از کیسه برنج صنعتی یا کیسه برنج پارچه ای و کیسه برنج های پلی پرو بیلن، نه تنها سبب صرفه جویی در هزینه، زمان و حفظ سلامت کیسه می‌شود، که بر حفظ محیط زیست نیز اثر گذار است و با بازیافت ساده و کم هزینه، سبب کاهش آلاینده های زیست محیطی و طبیعی می‌شود.

خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

کیسه برنج

حال بنا داریم تا در این مقاله، به بررسی و تحلیل چرایی و دلیل استفاده از کیسه برنج پارچه ای کیسه های برنج پلی پروبیلن و کیسه برنج های صنعتی, بپردازیم.

صرفه جویی در زمان

همه می‌دانیم که با گسترش تکنولوژی، رفته رفته زمان به دارایی واقعی و سرمایه ی مهم انسان ها تبدیل می‌شود. کیسه برنج های صنعتی و پارچه ای به این دلیل که در وزن های ثابت، اندازه گیری شده و مشخص تولید شده اند، در زمان خریدار صرفه جویی نمی‌کنند و خریدار می‌تواند با اطلاع از وزن کیسه برنج، به میزان و تعداد مشخص و لازم از کیسه برنج خریداری کند. همچنین شرکت تورنگ چاپ کیسه برنج های چاپ شده با طرح های آماده را تولید می‌کند که در زمان و هزینه برای طراحی و چاپ کیسه برنج صرفه جویی شود. شما می‌توانید نمونه های چاپ شده کیسه برنج متقال و کیسه اسپان باند را در فروشگاه اینترنتی تورنگ خریداری کنید.

مشاهده و خريد آنلاين انواع کیسه برنج

کیسه برنج

عدم دخالت دست

کیسه برنج های صنعتی و پارچه ای به این دلیل که در کارخانه و توسط دستگاه های مخصوص و ویژه ی کیسه برنج پر می‌شوند، از بهداشت و کیفیت بالاتری نسبت به کیسه برنج هایی که با دست پر می‌شوند، بهره مند هستند.

افزون بر این، کیسه های برنج ماشینی و کیسه برنج های پارچه ای، به همان دلیل یاد شده، در سراسر مسیر خروج از کارخانه تا رسیدن به فروشگاه و در نهایت رسیدن به دست مشتری، در شرایط بهتر و مطمئن‌تری نگه داری و حمل و نقل می‌شوند و خریدار اطمینان دارد که در طول مسیر حمل کیسه برنج از کارخانه تا فروشگاه، دخالتی در کیسه برنج صورت نگرفته است. همچنین این برنج با دستگاه کیسه پر کن در این بسته بندی ریخته می‌شود که سرعت کار را افزایش می‌دهد.

بهداشت و نگهداری برنج: این کیسه های برنج دسته دار و زیپ دار هستند و با پارچه های درجه یک دوخته می‌شوند که هیچگونه آفت و حشره وارد آنها نشود. این کیسه ها به خریداران کمک می‌کنند که برنج خام را در خانه بدون هیچ نگرانی نگهداری کنند زیرا امکان ورود شپشک، حشره و شیشک برنج به آن وجود ندارد. همچنین انبار کردن این برنج در این کیسه ها بسیار راحت تر و امن تر است که از ضرر مالی جلوگیری می‌کند.

پیگیری تخلف و پاسخ گویی بهتر

کیسه برنج های صنعتی و پارچه ای, به دلیل استفاده از نام تجاری, اطلاعات تولید کننده و سایر اطلاعات مورد نیاز بر روی آن, از پشتیبانی بهتری برخوردار هستند. می پرسید چگونه؟؟

کیسه برنج

تصور کنید شما کیسه برنج پارچه ای و صنعتی را خریداری می‌کنید و در خانه متوجه وجود عیب و نقصی در کیسه یا برنج می‌شوید. در این حالت کافی است کیسه را به فروشگاه ببرید یا با کارخانه و تولید کننده تماس بگیرید و مشکل کیسه برنج را با آن‌ها در میان بگذارید. در بد ترین حالت، نتیجه این است که شما از خریدن دوباره از کیسه برنج مربوط به برند یاد شده، صرف نظر می‌کنید. اما اگر کیسه برنج از نوع کیسه برنج های معمولی و ساده باشد، شما به سادگی نمی‌توانید صاحب برند را پیدا کنید و چه بسا در آینده فروشنده از همان برنج در بسته بندی دیگری به شما بفروشد.

کیسه برنج

در پایان، باید این گونه عنوان کنیم که کیسه برنج صنعتی، کیسه برنج ماشینی و یا همان کیسه های برنج پلی پروبیلن، به دلیل ثبت اطلاعات مورد نیاز، شرایط مناسب برای حمل و نقل کیسه, نگه داری کیسه و خرید و بردن آن به خانه, نه تنها سبب صرفه جویی در هزینه و زمان خرید و نگه داری از برنج می‌شوند، که شرایط مساعد و مطلوبی را برای نگه داری و حمل و نقل کیسه برنج و در نهایت مصرف برنج فراهم می‌آورند که البته سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله