چگونه در موبایل و شبکه های اجتماعی مجازی استیکر بسازیم؟

امیر مختاری / 12 آذر 1398

آِیا شما هم جزو کسانی هستید که زیاد از استیکرهای رسانه و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟

آیا شما هم قصد دارید استیکر مورد نظر تان را خود به صورت سفارشی در تلگرام یا واتس آپ طراحی و منتشر کنید؟

آیا از روش و شیوه های بازاریابی و مارکتینگ با استیکر آگاه هستید؟

آِیا می دانید که استفاده از استیکر تا چه میزان می تواند در بازاریابی و مارکتینگ شما موثر باشد؟

این مقاله در راستای پاسخ دادن به دغدغه های بالا و به منظرور آشنا ساختن هرچه بیشتر مخاطب و خواننده، ایجاد شده است.

گرچه در خصوص استیکر، کاربرد آن و فرآیند چاپ و به کارگیری آن سخن ها بسیار گفته ایم، اما باری دیگر برای مرور بیشتر مشتری و مخاطب، اندکی به یادآوری چیستی استیکر و کاربرد آن، و سپس شیوه ی بهینه ی استفاده از استیکر در صنعت و کسب و بازاریابی، نیاز داریم. به همین روی، بر آ« شدیم تا در پاراگراف بعدی به تحلیل این موضوع بپردازیم.

استیکر از جمله ابزار های تبلیغات و مارکتینگ است که به دلیل پایین بودن هزینه ی خرید، چاپ و مصرف آن، نقش تعیین کننده ای در تروج و گسترش کالا دارد.

استیکر موبایل چه تفاوتی با استیکر چاپی دارد؟

استیکر

خرید لیبل بسته بندی

همان گونه که غذا های مختلف هم چون نان، شیرینی و حبوبات، بسته بندی و کاور خاص خود را دارند، استیکر نیز هم چون لوگو، نما و چشم اندازی از صاحب استیکر نشان می دهد. به همین دلیل لازم است تا در طراحی و ساخت آن، نهایت تلاش و دقت به کار گرفته شود.

استیکر موبایل

طراحی و استفاده از استیکر در تلگرام: همه چیز از تلگرام شروع شد. تلگرام نخستین رسانه ی اجتماعی بود که توانست با ابداعی به نام استیکر، یوزر، بازدید کننده و حساب های کاربری زیادی را کسب کند.

استیکر

به دنبال تلگرام، واتس اپ پا به میان نهاد و با رو نمایی از سرویس ساخت استیکر، تا میزان زیادی به رقابت و رویارویی با تلگرام پرداخت که البته اینستاگرام نیز پس از آن وارد میدان شد و از استیکر ها و سرویس های ساخت استیکر رو نمایی کرد.

حال شاید این پرسش برای شما نیز مطرح شود که استیکر چه فایده ای در تلگرام و واتس آپ دارد و اصولا چرا کاربر ها به ساخت و ایجاد استیکر در این فضا رو می کنند؟

فلسفه و چرایی استفاده از استیکر در فضای مجازی نسبت به استفاده از استیکر در فضای واقعی، متفاوت است. استفاده از استیکر در فضای مجازی بیشتر برای توسعه و گسترش برند شخصی به کار می رود و حال آن که استیکر در فضای واقعی، چندان برای برند شخصی اثر گذار نیست و بیشتر برای کسب و کار ها کاربرد دارد.

استیکر

اپلیکیشین های ساخت استیکر در واتس آپ و تلگرام

، دو نمونه از اپلیکیشن های ساخت استیکر هستند که بیش از دیگر اپلیکیشن های ساخت استیکر به کار می روند. هر دو اپلیکیشن یاد شده این امکان را به شما می دهند تا با استفاده از عنوان، عکس و ویرایش های مورد نظرتان، به ساخت و طراحی استیکر های شخصی و سفارشی خود بپردازید.

استفاده از استیکر چگونه سبب رشد برند و شناخته شدن کسب و کار می شود؟

استیکر

همه می دانیم که مخاطب و بازدید های شبکه های اجتماعی مجازی، از جمله تلگرام و اینستاگرام، بیش از سایر دیگر مدیوم ها هم چون تبلیغات محیطی و بیرونی است. همین سبب می شود تا بازدید کننده های بیشتری استیکر شما را ببینند و چون امکان به اشتراک گذاری در این فضا فراهم است، کاربر های مختلف می توانند استیکر های شما را با دیگر عضو ها، دوست ها و کسانی که شما با آن ها در تماس نیستید، به اشتراک گذارند و به این صورت به گسترش جایگاه برند شما کمک کنند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

استیکر، استیکر چاپی و تبلیغات شهری
استیکر، استیکر چاپی و تبلیغات شهری

تبلیغات درون شهری خود به دو گونه ی تبلیغات متحرک و تبلیغات ایستا بخش می شود که استیکر در هر دو کاربرد دارد و مفید است.

مطالعه مقاله
استیکر ماشین / مراحل طراحی برچسب خاص برای ماشین
استیکر ماشین / مراحل طراحی برچسب خاص برای ماشین

ماشین خود را با کمترین هزینه خاص کنید.

مطالعه مقاله