نکته هایی که باید پیش از طراحی، چاپ و خرید کاغذ کرافت بدانیم (1)

امیر مختاری / 25 آبان 1398

هر خریدی با نیازی آغاز می شود و با پرسش و جست و جو ادامه می یابد. طراحی، چاپ و خرید کاغذ کرافت هم از نمونه ی خرید هایی است که با نیازی آغاز می شود و سپس مشتری به جست و جو، پرسش و تحلیل و بررسی برای دست یافتن به کالای مطلوب خود می پردازد. ابتدا به بازار سر می زند، سپس نمونه های متعدد و گوناگون از کالای مورد نظر خود، در این خصوص کاغذ کرافت، را بررسی می کند و پس از تحلیل و ارزیابی تامین کننده و فروشنده های مختلف، به تصمیم گیری در خصوص خرید کالا می پردازد.

کرافت

در این مقاله سعی داریم تا با نگریستن به و مرور کردن مطلب های یاد شده با محوریت کاغذ کرافت، مشتری و مصرف کننده های کاغذ کرافت را در داشتن تجربه ای بهتر نسبت به خرید و استفاده از این سازه ی چاپی، یاری دهیم. پس اگر قصد خریدن کاغذ کرافت دارید، این مقاله می تواند شما را در دست یافتن به هدف تان یاری دهد.

پیش از خرید (درک نیاز)

پیش از خرید کاغذ کرافت، لازم است هدف خود از خرید کاغذ کرافت را مشخص کنید؟

کرافت

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت

اشتباه نکنید. نگارنده می داند که هیچ شخصی بدون داشتن نیاز مشخص اقدام به خرید نمی کند. در این خصوص منظور این است که چه ویژگی هایی از کاغذ کرافت مورد نظر شماست. همان گونه که در مقاله ی پیشین یاد کردیم، هم چون هر کالایی، کاغذ های کرافت نیز انواع، گونه و نمونه های متعدد و مختلف، با ویژگی های بسیار و نا هم گون دارند که همین سبب می شود تا هر یک برای کاربردی خاص مورد استفاده قرار بگیرد. پس هرچه نسبت به هدف خود از خرید کاغذ کرافت و ویژگی هایی که از کاغذ کرافت انتظار دارید (میزان مقاومت کاغذ کرافت در برابر پارگی، ضخامت کاغذ کرافت، وزن کاغذ کرافت، گرماژ کاغذ کرافت، رنگ کاغذ کرافت و ویژگی هایی از این دست) آگاه باشید، نه تنها خود خرید و تجربه ای بهتر خواهید داشت، که فروشنده را نیز در برآورده ساختن نیاز خود و تامین کاغذ کرافت مورد نظر شما، یاری خواهید داد.

کرافت

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

چگونه می توانیم به ویژگی های مورد نظر برای خرید کاغذ کرافت پی ببریم؟

پرسش های زیر می توانند به شما کمک کنند تا به انتظار و توقع خود از کاغذ کرافت پی ببرید:

ضخامت کاغذ کرافت چه میزان باشد؟ همان گونه که در مقاله های پیشین از نگارنده به یاد داریم، کاغذ های کرافت در ضخامت های مختلف تولید، چاپ و عرضه می شوند که البته بسته به کاربرد مورد نظر شما، این ضخامت می تواند متفاوت باشد. برای نمونه اگر برای بسته بندی گل و گلدان و چیز هایی از این دست به کاغذ کرافت نیاز دارید، یک کاغذ کرافت با ضخامت معمولی و حتی نازک می تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد.

کرافت

شاید قصد دارید تا برای بسته بندی و حمل فرآورده های گوشتی هم چون ماهی از کاغذ کرافت استفاده کنید. در این خصوص بهتر است کاغذ کرافت از ضخامت کافی برخوردار و در برابر نفوذ نم و رطوبت به بیرون از کاغذ، مقاوم باشد. تصور کنید که ماهی را در کاغذ کرافتی نازک که البته در برابر رطوبت نیز مقاوم نیست قرار می دهید، هنوز مصرف کننده و خریدار بینوا به خانه نرسیده که متوجه می شود نم و خون و رطوبت ماهی، دست، صندلی ماشین یا حتی لباسش را فرا گرفته است و همین سبب می شود تا تجربه ی ناخوشایندی نسبت به فروشنده پیدا کند که البته تجربه و مراجعه های بعدی او برای خرید را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله