کاربرد کاغذ کرافت و استیکر در منزل

امیر مختاری / 19 آبان 1398

از مقاله های پیشین، نکته و یافته های زیادی درباره ی کاغذ کرافت و استیکر و کاربرد های گسترده ی آن ها در صنعت های چاپ، تبلیغات، بسته بندی و البته مواد غذایی به یاد داریم.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

  • دانستیم که استیکر از جمله سازه های تبلیغاتی است که به دلیل جنس، نوع ساختار، ماهیت و کارکردی که دارد، جزو اثر گذارترین، مفید ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار های تبلیغات و بازاریابی به کار می‌رود.
  • درباره ی کاغذ کرافت صحبت کردیم و پی بردیم که کاغذ کرافت به دلیل استفاده از پالپ یا همان خمیر چوب، رنگ قهوه ای دارد و از کاربرد های گسترده اش در صنعت چاپ، بسته بندی و مواد غذایی مطلع و آگاه شدیم.

استیکر

در این مقاله اما سعی و هدف داریم تا به معرفی، تحلیل و بررسی کاغذ کرافت و کاربرد آن در خانه و میان افراد خانواده بپردازیم. در پایان این یادداشت، مخاطب و خواننده به کاربرد و فایده های گسترده ی کاغذ کرافت و استیکر در منزل آگاه خواهد شد و کاربرد های دیگری از ابزار های مورد نظر را خواهد یافت.

  • استیکر و نقش آن در زیبا سازی دکوراسیون منزل

استیکر جدا از کارکرد های تبلیغاتی و بازاریابی، کاربردهای مهم و گسترده ای در زیبا سازی منزل و دکوراسیون نیز دارد. برای نمونه می‌توانیم به سطح و روی وسیله های منزل هم چون یخچال، ماشین لباسشویی، کابینت، کمد دیواری، میز و دیگر سطح های مشابه اشاره کنیم. چسباندن استیکرهای جذاب و زیبا به سطوح یاد شده، جذابیتی خاصی به منزل و دکوراسیون آن اضافه می‌کند و فضا را برای اهالی آن دل نشین می سازد.

استیکر

  • استیکر برای بچه ها

کودکان و بچه های شما می‌توانند با استفاده از استیکر، جلوه و نمای جذاب و کودکانه ای به اتاق، میز، کمد و ابزار های و اسباب بازی های خود بدهند که بدون شک اثر به سزایی در روحیه و رفتار آن ها خواهد داشت. جالب است که شما با صرف هزینه ای ناچیز، می‌توانید به میزان قابل توجهی رفتار و روحیه ی کودک دلبند خود را دگرگون سازید.

هم چون بسته بندی های رایج مواد غذایی و گل و گیاه، در منزل نیز می‌توان برای پوشاندن سطح های مختلف، از کاغذ کرافت استفاده کرد. می‌توانید سطح گلدان های منزل را با استفاده از کاغذ های کرافت، به ویژه کرافت های سفارشی، بپوشانید و جلوه ی دیگری به منزل خود بدهید.

کرافت

کاغذ کرافت را هم چنین می‌توان برای پوشاندن دریچه های باز و منفذ هایی که نمی‌توان از پلاستیک استفاده کرد، به کار گرفت.

جدا از عامل های یاد شده، نگه داشتن کاغذ کرافت در آشپزخانه جزو نکته های مهمی است که هیچ خانم یا آقای خانه داری نباید از آن غافل شود. به هر حال زمانی خواهد رسید که شما به پخت و تهیه ی ساندویچ خانگی می پردازید و به همین دلیل لازم است تا مقداری کاغذ کرافت در منزل داشته باشید. گذشته از این مورد، در دسترس داشتن مقداری کاغذ کرافت، می‌تواند در انجام خرید های روزمره (ماهی و سبزیجات) نیز به کار شما بیاید (هر چند که فروشنده ی مجرب پیش از مشتری به این نکته آگاه خواهد بود).

استیکر

نگارنده باور دارد که اگر خوب بنگریم و اندکی میدان دید و توجه خود را گسترده سازیم، چه بسا کارکرد و استفاده های متعدد و بی شمار دیگری در این خصوص بیابیم که خود بتوانند باب مسئله، موضوع و بحث های جدید را باز کنند. با این حال، گام نخست این است ذهنیت خود را از کلیشه های رایج دور کنیم و بکوشیم تا با نگاهی ارزش آفرین به کالا و هر آن چه که اطراف ما هست، بنگریم.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله