مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

امیر مختاری / 24 خرداد 1401

مقایسه قیمت کاغذ پوستی دیجی کالا  و تورنگ چاپ

کاغذ پوستی یک کاغذ پرکاربرد درزمینهٔ بسته بندی است. این کاغذ برای بسته بندی انواع کالا و مواد غذایی استفاده می‌شود. حتما شما با شناختی که نسبت به این کاغذ دارید به اینجا آمده‌اید و قیمت و کیفیت برای شما اهمیت دارد. زیرا این کاغذ برای کسانی که در زمینه بسته بندی و طراحی فعالیت دارند شناخته‌شده است. قبل از خرید کاغذ پوستی دیجی کالا اول‌ازهمه ابعاد، قیمت و کیفیت کاغذ ما را با دیجی کالا و سایر برندها مقایسه کنید. برای خرید کاغذ پوستی دیجی کالا حتما اول قیمت کاغذ پوستی دیجی کالا و سایر برندها را با تورنگ چاپ مقایسه کنید.

مشاهده و خريد آنلاين انواع کاغذ بسته بندی

قیمت کاغذ پوستی ما 60 عدد 35.400 و به‌صورت چاپ‌شده است درحالی‌که قیمت کاغذ پوستی دیجی کالا در بسته‌های 50 عددی در ابعادA3  که کوچک‌تر از کاغذ پوستی ما است 38.800 است. ابعاد کاغذ پوستی دیجی کالا از کاغذ پوستی ما کوچک‌تر است یعنی کاغذ پوستی دیجی کالا  42 در 21 سانتی متر است درحالی‌که کاغذ پوستی ما 35 در 55 سانتی‌متر است همچنین کاغذ پوستی دیجی کالا ساده و بدون چاپ است ولی کاغذ پوستی ما طرح دار است.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ پوستی

کاغذ پوستی دیجی کالا

ما در کارخانه تورنگ چاپ با بیش از 20 سال سابقه درزمینهٔ چاپ و بسته بندی، انواع کاغذ را بدون واسطه و مستقیم به دست مشتریان عزیز می‌رسانیم. قطعاً خرید بی‌واسطه انواع کاغذ در قیمت تمام‌شده آن تأثیرگذار است و شما عزیزان با مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت مستقیم انواع کاغذ را از کارخانه تورنگ چاپ خریداری می‌کنید. این طرح روی کاغذ با چاپ اختصاصی تورنگ چاپ عرضه می‌شود. قطعاً خرید کاغذ پوستی دیجیکالا که یک واسطه است در مقیاس انبوه به‌صرفه نیست همچنین در صورت عدم رضایت از محصول ما، می‌توانید محصول موردنظر را برگشت دهید. ما پاسخ گوی شما خواهیم بود، همچنین در فروشگاه آنلاین تورنگ چاپ، انواع کاغذ و پاکت بسته بندی به‌صورت خام به فروش می‌رسد اگر چنانچه می‌خواهید انواع کاغذ و پاکت بسته بندی را سفارش چاپ اختصاصی دهید با ما تماس بگیرید.

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت

امکان چاپ اختصاصی بر روی محصولات ما وجود دارد

اگر به دنبال یک کاغذ بسته بندی مناسب و کاربردی هستید و یا دوست دارید یک کاغذ کادو اختصاصی و دلخواه داشته باشید میتوانید انواع کاغذ کرافت، کاغذ مومی، کاغذ روغنی، کاغذ سولفات و کاغذ کاهی را سفارش چاپ اختصاصی به سلیقه خود دهید که همچین امکانی در خرید این کاغذ ها از یک سایت واسطه برای شما وجود ندارد. همچنین اگر در زمینه عرضه کالایی فعالیت دارید که نیاز به بسته بندی پاکتی دارید می‌توانید انواع پاکت کرافت را که شامل ساک کاغذی، پاکت پنجره دار، پاکت زیپ دار، پاکت پیلوپک یا بالشتی و... را از فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ خریداری کنید و یا سفارش چاپ اختصاصی دهید. اگر در زمینه عرضه غذا و مواد فست فودی و یا رستورانی فعالیت دارید می‌توانید انواع لوازم بسته بندی فست فود را که شامل کاغذ ساندویچ، پاکت همبرگر، پاکت پیتزا، جعبه پیتزا، کاغذ سینگل پیتزا، لیوان سیب زمینی و .... را از فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ خریداری کنید و یا سفارش چاپ اختصاصی دهید.  

مشاهده و خريد آنلاين انواع لوازم بسته بندی فست فود


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی
بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت قند، سلفون یا نایلون قند و کیسه شکر را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله
بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، مویز، نقل و نبات
بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، مویز، نقل و نبات

معرفی بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، نقل و نبات و مویز به همراه لینک خرید

مطالعه مقاله