بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، مویز، نقل و نبات

محدثه حسن‌پور / 9 شهریور 1400

نمونه پاکت کشمش کرافت تولید شده توسط شرکت تورنگ چاپ

پاکت زرشک

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

بسته بندی کشمش

کشمش یک میوه خشک چسبناک و شیرین است که از انگور درست می شود.  کشمش که اغلب به عنوان میان وعده شیرین یا چاشنی مصرف می شود، به دلیل سهولت حمل و نقل و ماندگاری نسبتاً طولانی، در سراسر جهان یافت می شود. کشمش به دلیل رطوبت کم آن تا دوازده ماه ماندگاری دارد کشمش که از قبل کم آب شده وقتی در انبار یا کمد قرار می‌گیرد، به خوبی ذخیره می‌شود . دلیل اصلی منقضی شدن کشمش وجود مقدار بیش از حد رطوبت نسبی است که کشمش را دوباره هیدراته می‌کند یا وجود قارچ‌ها در میوه انگور است.

پاکت کشمش

برای جلوگیری از این منابع فساد، مهم است که کشمش را در یک پاکت زیپ کیپ و بدون رطوبت نگهداری کنید کشمش های ذخیره‌شده در شرایط ایده آل تقریباً دوازده ماه دوام خواهند داشت تا زمانی که هیچ عامل خارجی آن را به خطر نیندازد. اگر از یک پاکت ایستاده برای بسته بندی زرشک استفاده کنید نظم خاصی به قفسه فروشگاهتان خواهد داد.

چگونه متوجه شویم که کشمش انقضا شده است؟

ساده‌ترین روش برای تشخیص فاسدشدن کشمش بوی آن است. اگر بوی تخمیر شده یا اسیدی داشته باشد، نشان می‌دهد که قارچ‌های مخمر شروع به استعمار کشمش کرده‌اند. اگر متوجه بویی مانند این شدید، بهتر است کل کشمش را دور بریزید، زیرا قارچ‌ها می‌توانند خیلی سریع پخش شوند. گاهی کشمش ممکن است سفت و شکننده شود. این به‌احتمال‌زیاد به دلیل قرار گرفتن کشمش در جریان هوای بیش‌ازحد است و نشان نمی‌دهد که تاریخ‌مصرف آن‌ها گذشته است.  بااین‌حال، به این معنی است که آن‌ها به‌درستی نگهداری نشده‌اند. اگر کشمش شما سفت و شکننده شود، در صورت تمایل می‌توانید از آن در پخت‌وپز و پختن غذا استفاده کنید.

بسته بندی زرشک

از قرون وسطی زرشک به عنوان ماده غذایی و گیاه دارویی استفاده می شد. این میوه سرشار از ویتامین C و مواد معدنی است و برای افرادی که از سرفه و عطسه رنج می برند مفید است. علاوه بر این، اشتها را تحریک می کند و به درمان اختلالات گوارشی کمک می کنند.

پاکت زرشک

زرشک دارای طعمی ترش و رایحه ای دلپذیر است. میوه های وحشی معمولاً به مربا، ژله، آب میوه یا شربت تبدیل می شوند. میوه خشک هایی مانند مویز، کشمش و زرشک را می‌توان در انواع غذاها، دسرهای شیرین و کوکی‌ها خرد کرد و یا کامل  از آن استفاده کرد. اگر یک پاکت پنجره دار برای بسته بندی زرشک استفاده کنید موجب نمایش کیفیت زرشک به مشتریان خواهد شد.

پاکت زرشک کرافت 

برای اینکه مواد مغذی زرشک از بین نرود باید در یک پاکت زیپ کیپی که هوا به داخل آن نفوذ نکند بسته بندی و نگهداری شود، نگهداری زرشک در پاکت زرشک سبب می‌شود تا عمر زرشک طولانی تر شود و بد رنگ نشود.

 

پاکت زرشک

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ کیپ

پاکت نقل و نبات

ما بزای بسته بندی نقل و نبات به شما پاکت زیپ کیپ کرافت را پیشنهاد می‌هیم تا بتوانید نقل و نبات را از رطوبت حفظ کنید. نقل و نبات در مجاورت با رطوبت کاملا شکل ظاهری خود را از دست داده و انقضا می‌شوند. جهت بسته بندی نقل و نبات از پاکت مناسب استفاده کنید.

پاکت نقل و نبات

سلفون یک بسته بندی ارزان برای زرشک، کشمش، مویز و نقل و نبات است.

پاکت بسته بندی نقل و نبات

می‌توانید برای بسته بندی زرشک، کشمش، مویز و نقل و نبات از سلفون بسته بندی استفاده کنید و درب سلفون را با دستگاه دوخت حرارتی پلمپ کنید. نایلون خشکبار هم یک بسته بندی ایده‌آل برای این محصولات است.

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی

می‌توانید با سفارش چاپ و بسته بندی اختصاصی برند سازی کنید.

پاکت بسته بندی زرشک

سفارش چاپ سلفون

پاکت لمینیت نیز برای بسته بندی زرشک و کشمش و مویز مناسب است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی
بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت قند، سلفون یا نایلون قند و کیسه شکر را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه مقاله
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

این مقاله به مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ می پردازد. در تورنگ چاپ کاغذ پوستی طرح دار و ساده موجود است.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله