با کیسه برنج چه چیزی می‌توان درست کرد؟

امیر مختاری / 6 تیر 1400

کیسه برنج صنعتی، کیسه برنج پارچه ای و پلی پروپیلن، ازجمله کالاهایی هستند که افزون بر نگهداری درست و بهینه از برنج، سهولت حمل و نقل و مقرون به صرفه بودن، ویژگی های کاربردی مفید و گسترده ای دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

با کیسه برنج چه چیزی می‌توان درست کرد؟

با کیسه برنج چه چیزی می‌توان درست کرد؟

برخلاف گونی یا کیسه برنج پلاستیکی، کیسه برنج پارچه ای پس‌از خرید و مصرف فرسوده نخواهد شد و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. همین عامل سبب شده تا استقبال از این کیسه ها افزایش یابد و بیش‌از دیگر نمونه های بسته بندی و کیسه بندی مواد غذایی به‌خصوص برنج، مورد استفاده قرار بگیرند.

 کیسه برنج نخی

در ادامه به شرحی از کاربرد هایی که پس‌از مصرف برنج با کیسه برنج پارچه ای وجود دارد، می پردازیم.

  • نگهداری ابزار و لوازم قدیمی: با استفاده از کیسه برنج پارچه ای و صنعتی، می‌توانید لوازم، ابزار و دیگر وسیله های قدیمی، کهنه و بدون استفاده  خود را بایگانی کنید و در انباری قرار دهید. ماندگاری، دوام و استفاده بهینه این کیسه ها سبب می‌شود تا بهتر بتوانید از آن ها برای نگهداری ابزار و لوازم در انباری و دیگر موقعیت ها استفاده کنید.

  • ساک مسافرتی: درست حدس زدید. می‌توان از این کیسه های پارچه ای، به عنوان ساک مسافرتی، و حتی حمل و نقل ابزار های لازم برای سفر های درون شهری و کوتاه مدت استفاده کرد. این ساک ها به دلیل استفاده آسان، این امکان را به شما می‌دهند تا به‌راحتی لیوان، قوری، بشقاب، قاشق، چنگال و دیگر وسیله‌های مسافرتی خود را درون آن قرار دهید و با خود حمل کنید. می‌توانید به سادگی، پتو، فرش، مواد شوینده و دیگر اقلام مسافرتی خود را درون این ساک گذاشته و از بهم ریختگی و بی‌نظمی آن‌ها پیشگیری کنید.

  • نگهداری مواد غذایی: بله. باز هم می‌توان از این کیسه ها برای نگهداری مواد غذایی همچون گندم، حبوبات، میوه، قند، شکر، و حتی سیب‌زمینی، پیاز و دیگر مواد غذایی استفاده کرد. این مورد هم در مسافرت و هم در نگهداری مواد غذایی در خانه کاربرد بسیاری دارد.

  • خرید مایحتاج خانه: کیسه برنج پارچه ای و صنعتی، به‌دلیل مقاومت، سهولت حمل‌ و نقل و دیگر ویژگی های کاربردی، به یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای استفاده در خرید روزمره تبدیل شده است. برخلاف کیسه های پلاستیکی، این کیسه ها به مشتری و خریدار این امکان را می‌دهد تا با خیال‌راحت، انبوهی از کالا را درون کیسه قرار دهد و نگران پارگی، بیرون ریختن و ضایع شدن کالای خریداری شده، نباشد.

  • استفاده به‌عنوان بالشت: بله درست خواندید. این مورد مشابه موردی است که در یکی از مقاله‌های گذشته به آن پرداختیم. شما می‌توانید از راه پر کردن کیسه برنج با پارچه، نخ، پنبه و دیگر لوازم مشابه، بالشتی شیک، صنعتی و طراحی شده را برای خود درست کنید.

چاپ لوگو اختصاصی بر روی کیسه برنج پارچه ای

عموم مردم و مصرف کننده ها، کیسه برنج صنعتی و کیسه برنج پارچه ای را بیشتر به دلیل ویژگی و کارکرد های آن در حین خرید برنج، استفاده می‌کنند.استفاده از کیسه برنج پارچه ای با محیط زیست سازگار است و به‌صورت بهداشتی بدون دخالت دست تولید می‌شود. بااین‌حال، در این مقاله دانستیم که این کیسه ها نه‌تنها هنگام خرید و مصرف برنج، که حتی پس‌از خرید برنج نیز از کارآیی و ویژگی‌های مناسبی برخوردار هستند که سبب می‌شود تا پس‌از مصرف هم بتوان در زمینه‌های گوناگون از آن استفاده کرد. اگر اندکی نوآوری و تیزهوشی به‌خرج دهیم، حتی برای گونی و کیسه های پلاستیکی قدیمی نیز می‌توان تعریف و کارکردی نو ارائه کرد. استفاده از کیسه برنج پارچه ای با محیط زیست سازگار است و به صورت بهداشتی بدون دخالت دست تولید می‌شود.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله