8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

امیر مختاری / 28 اردیبهشت 1401

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

 برای افزایش فروش و افزایش مشتری، مشتری مدار بودن بسیار مهم است، زیرا افزایش فروش و اطمینان از تداوم تکنیک‌های پیشبرد فروش با تعداد مشتریان بالقوه نسبت مستقیم دارد.  به لطف خدمات مشتری مداری خود می‌توانید اعتبار خود را در بازار افزایش دهید.

تبلیغ فروش

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت

راه‌های تبلیغ فروش بیشتر برای فروشگاه:

1. اول از هر قدمی برای تبلیغ فروش نبض بازار را در دست بگیرید

 قبل از تصمیم‌گیری استراتژیک و عمل کردن به راه‌های تبلیغ فروش برای فروش بیشتر، باید بازار را زیر نظر بگیرید.  به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌راحتی روند مصرف‌کنندگان را مشاهده کنید، کمپین‌هایی را که مخاطبان هدف خریداری می‌کنند را مشاهده کرده و آن‌ها را توسعه دهید.   

 2. وب‌سایت خود را برای تبلیغ فروش ارتقا دهید

 شما می‌توانید برای افزایش مشتری از کانال‌های بازاریابی دیجیتال مانند سئو و بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای وب‌سایت خود استفاده کنید. این تنها یکی از راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر است.

تبلیغ آنلاین شاپ

مشاهده و خريد نایلکس فروشگاهی

3. حفظ مشتریان قدیمی

ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار به‌اندازه جذب مشتریان جدید مهم است.  علاوه بر این، مشتریان وفادار نیز مشتریان جدیدی را به سمت ما هدایت می‌کنند.  برای افزایش وفاداری مشتریان فعلی خود، می‌توانید برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای آن‌ها تدارک ببینید. مانند کارت هدیه و کدهای تخفیف. مردم تمایل دارند با افزایش حاشیه سود، محصولاتی با قیمت تمام‌شده با کوپن هدیه بخرند (مثلاً 5 درصد از خرید شما به مبلغ 100 تومان یا بیشتر از ما و غیره). اگر هر از چند گاهی چنین حراج‌هایی در فروشگاه خود برگزار کنید، بدون شک هم مشتری و هم پول را از دست نمی‌دهید. بلکه سود نیز می‌کنید. این عمل یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر است.

 4. گزینه‌های مختلف پرداخت را ارائه دهید

 گزینه‌های پرداخت یکی از مؤثرترین تکنیک‌های افزایش فروش هستند. روش‌های پرداخت الکترونیکی فرآیندهای تجارت فیزیکی را تسهیل و تسریع می‌کنند.  از طرف دیگر در تجارت الکترونیک با افزایش گزینه‌های پرداخت می‌توان از خروج بازدیدکنندگان از صفحه پرداخت قبل از تکمیل خرید خود جلوگیری کرد.  برای غلبه بر بزرگ‌ترین نقص سایت‌های آنلاین یعنی اعتماد، می‌توانید یک مزیت اضافی مانند ضمانت بازگشت پول ارائه دهید.

 5. جهت تبلیغ فروش از قدرت فناوری و تکنولوژی استفاده کنید

 مهم‌ترین پاسخ به این سوال که برای افزایش فروش چه کاری می‌توان انجام داد، به‌روز بودن است.  شاید استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی به‌تنهایی برای تعریف و درک دقیق مصرف‌کننده هدف کافی نباشد.  به‌طوری‌که تحقیقات نشان می‌دهد که 55 درصد از شرکت‌های برتر شرکت‌هایی هستند که در فناوری نرم‌افزار CRM سرمایه‌گذاری می‌کنند.

6. جهت تبلیغ فروشگاه خود محصولات و خدمات خود را متمایز کنید

 همیشه از خود بپرسید که چرا مشتریان شما باید محصولات شمارا بخرند یا خدمات شمارا ترجیح دهند. به این سوال پاسخ دهید و سعی کنید بر این اساس در محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید تفاوت ایجاد کنید.

7. مسیرهایی را برای مشتریان جدید شناسایی کنید

برای مشتریان جدید، از کانال‌های ارتباطی که می‌توانند توجه مشتریان جدید را جلب کنند استفاده کنید.

8. جهت تبلیغ فروشگاه خود مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

 مشتریان خود را طبقه‌بندی کنید و طبقه مشتری هدف خود را شناسایی کنید.  محصولات یا خدمات خود را با مشتریان در دسته مشتریان هدف هماهنگ کنید.

 

هنر فروش اساساً چهار مرحله دارد:
• شروع فروش
• یادگیری نیازهای مشتری
• نمایش درست محصولات
•فروش

 

 بر اساس مطالعه‌ای که در یک شرکت پوشاک آماده انجام شده است، در صورت ارائه پشتیبانی فروش اضافی در ساعات خاصی، مشتریان به‌صورت چشمگیری افزایش یافت. و این نرخ بازدهی شرکت را 200 درصد افزایش داد. همچنین یک نماینده فروش مؤثر که برای فروش آموزش دیده باشد، می‌تواند تقریباً 4 برابر بیشتر در تجارت شما درآمد ایجاد کند.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

یک روش تبلیغ مؤثر برای مغازه ها و فروشگاه های آنلاین (آنلاین شاپ)

یک روش تبلیغ موثر برای مغازه ها و فروشگاه های آنلاین (آنلاین شاپ) اهمیت به نوع بسته بندی کالایی است که شما عرضه می‌کنید، که تاثیر زیادی در تکرار خرید مشتری و انتقال حس خوب یک خرید فوق‌العاده دارد. مثلا چه شما صاحب یک فروشگاه لباس یا پوشاک باشید، چه صاحب یک فروشگاه زنجیره ای باشید و چه صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی و هرچیزی که فکرش را می‌کنید نیاز به متریالی برای بسته بندی آن دارید ما به شما انواع ساک و پاکت و کاغذ را برای بسته بندی پیشنهاد می‌کنیم.
 

سفارش چاپ ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟

مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع تبلیغات توجه به این نکته است که تأثیر آن روی مخاطبان شما چقدر خواهد بود. تا سرمایه گذاری شما بازگشت خوبی داشته باشد. چاپ ساک تبلیغاتی با هزینه کمی...

مطالعه مقاله