مزایای کیسه برنج صنعتی

امیر مختاری / 14 تیر 1400

کیسه برنج صنعتی

شاید نسل جوان امروز کمتر کیسه های برنج قدیمی را به یاد داشته باشد. تا پیش‌از پیدایش کیسه برنج امروزی و شیک و مدرن، عموم کیسه برنج به شکل گونی های بافتنی و یا کیسه های پلاستیکی تهیه می‌شدند. به موهبت تکنولوژی و صنعتی شدن، رفته رفته کیسه های برنج شکیل تر شدند و سطح انتظار مشتری را بالا بردند. در این یادداشت به تحلیل و چرایی اهمیت کیسه برنج صنعتی نسبت به دیگر کیسه های برنج می پردازیم.

خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

 

 کیسه برنج صنعتی

 

کیسه برنج صنعتی از ترکیب پارچه و پلی پروپیلن هستند که سبب استحکام و الستیسیته (کشش) بیشتر کیسه می‌شود. برخلاف کیسه برنج پلاستیکی و دیگر ابزارهای نگهداری برنج (قوطی، جعبه و پلاستیک)، این کیسه ها دوست محیط زیست هستند و مصرف کننده می‌تواند حتی پس‌از مصرف برنج، از آن در دیگر کارهای خود (خرید میوه، نگهداری حبوبات و...)، استفاده کند. گذشته ازاین اگر کیسه دور انداخته شود، به‌سبب ساختار آن، قابل بازیافت است و آسیبی به محیط نمی‌زند. به‌دلیل امکان چاپ آسان بر روی کیسه برنج صنعتی، تولید کننده ها فرصت بی‌مانند و استراتژیکی برای بازاریابی و سفارشی سازی کالای خود یافته‌اند. همین عامل سبب می‌شود تا فروشنده اندکی در مرحله ی بازاریابی پیش‌روی کند و با اعمال طرح، اطلاعات و برند سازمان خود بر روی کیسه، پیوند عمیق‌تری با مشتری ایجاد کند. این مورد همچنین کاربردی زیبایی شناسانه نیز دارد و با کاربرد رنگ و طرح‌های مختلف، سبب می‌شود تا شهروند و خریدار، تجربه ی جذاب و دل‌نشینی از خرید و فروشگاه رفتن داشته باشد. همچنین تولید کننده و مشتری می‌تواند طرح و ساختار مورد‌نظر خود را سفارش دهد و از این راه، کیسه ی برنج خود را از دیگر رقبا متمایز سازد که خود یک مزیت رقابتی به شمار می رود.

بسته بندی برنج با کیسه برنج صنعتی

خرید کیسه اسپان

 

حمل و نگهداری راحت

این کیسه ها به دلیل سایز، طراحی و ساخت بهینه و درستی که دارند، قابلیت حمل و نقل ساده، سریع و مناسب تری را برای مشتری فراهم می‌کنند. گذشته از حمل و نقل، سادگی در جابه‌جا کردن و نگهداری در فروشگاه و خانه، از دیگر مزیت‌های انواع  کیسه صنعتی و استاندارد است.

ماندگاری برند

کیسه های بافته شده و پلاستیکی، به‌دلیل نداشتن امکان درج اطلاعات تولید کننده، سبب می‌شدند تا مشتری پیوندی مقطعی با تولید کننده داشته باشد و در صورت تمایل، نتواند برای خرید های بعدی به تولید کننده ی موردنظر مراجعه کند. کیسه های صنعتی اما با درج اطلاعات کامل تولید کننده، خود می‌توانند گونه ای ابزار دائمی برای ارتباط با مشتری باشند. به این صورت مشتری پس از مصرف برنج و رضایت‌بخش بودن نتیجه می‌تواند از راه مستقیم با تامین کننده وارد معامله شود.

مزایای کیسه برنج صنعتی

 

بسته بندی مطمئن کیسه صنعتی به این دلیل که توسط کارخانه، با پرسنل کارآزموده و با نظارت های زیاد تولید و بسته بندی می‌شوند، مطمئن‌تر از کیسه های گونی سنتی و بدون نام و نشان هستند. تصور کنید گونی برنجی را خریداری می‌کنید و پس از باز کردن آن متوجه کیفیت نا مرغوب برنج و یا وجود عیب و ایرادی درون بسته بندی می‌شوید. به چه کسی رجوع می‌کنید؟ آیا می‌توانید تولید کننده را شناسایی نمایید که در آینده از آن جنس برنج و تامین‌کننده موردنظر خریداری نکنید؟ کیسه های برنج صنعتی، به دلیل داشتن نام و نشان، دست کم این امکان را به شما می‌دهند که اگر برنج خریداری شده یا حتی بسته بندی نامرغوب بود، در آینده از تامین کننده موردنظر خریداری نکنید.

کیسه برنج

 

بسته بندی و پخش برنج نیز از جمله موردهایی است که از گذشته تا کنون دگرگونی‌های زیادی را تجربه کرده است که کیسه برنج صنعتی، یکی از دستاورد های آن هستند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله